کد خبر: ۵۰۲۳

حکیم مهر - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد گرمسار از ارسال 750 مقاله به دبیرخانه همایشی ملی پاتوبیولوژی دامپزشکی گرمسار خبر داد.

دکتر شاهرخ رنجبر بهادری ضمن اعلام این خبر افزود: دومین همایش ملی پاتوبیولوژی دامپزشکی پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد گرمسار با همکاری سازمان نظام دامپزشکی و 10 واحد دانشگاهی دیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش فرصت مناسبی برای محققین علوم دامپزشکی است تا به تبادل نظر در زمینه‌های مختلف علوم پاتوبیولوژی پرداخته و آخرین دستاوردها و یافته‌های نوین علمی در این زمینه را به سایر محققان و دانشجویان منتقل کنند.

رنجبر بهادری همچنین تصریح کرد: این همایش با محورهای آسیب شناسی تجربی، گیاهان دارویی و پاتوبیولوژی، تکنیک‌های نوین آزمایشگاهی در تشخیص بیماری‌ها، بیماری‌های نوپدید، بازپدید و بیماری‌های مشترک، واکسن‌های نو ترکیبی و کاربرد آن‌ها در دامپزشکی، علوم پایه دامپزشکی و همه گیرشناسی بیماری‌های عفونی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش با مراجعه به آدرس اینترنتی www.2vpc.ir اطلاعات لازم را برای شرکت در این کنگره کسب نمایند.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه