کد خبر: ۵۰۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تبلیغات انتخاباتی از ساعت 24 مورخ 18/11/89 لغایت ساعت 24 مورخ 26/11/89 مجاز است و پس از آن تبلیغات مجاز نخواهد بود / رییس سازمان نظام دامپزشکی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در چهار سال گذشته سازمان نظام دامپزشکی را به حاضرین ارائه خواهد داد و پس از آن اعضای مجمع با انتخاب نامزدهای مورد نظر خود،ترکیب شورای مرکزی دوره چهارم را رقم می‌زنند...

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت :

مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن حجاب برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی در این مجمع که با حضور نمایندگان شورای نظام‌ استان‌های سازمان برگزار می‌شود، خزانه‌دار دوره سوم شورای مرکزی سازمان گزارشی از روند مسائل مالی سازمان به حضار ارائه می‌دهد.
در این آیین همچنین دکتر سید محمد آقامیری رییس سازمان، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در چهار سال گذشته سازمان نظام دامپزشکی را به حاضرین ارائه خواهد داد. پس از آن اعضای مجمع متشکل از نمایندگان شورای نظام استان‌ها با انتخاب نامزدهای مورد نظر خود،ترکیب شورای مرکزی دوره چهارم سازمان را رقم می‌زنند.
9 نفر از حائزین آراء مجمع عمومی، به مدت چهار سال با رأی نمایندگان شورای نظام‌ استان‌های سازمان، عضو شورای مرکزی که بالاترین رکن سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران است، می‌شوند.

گفتنی است هیأت نظارت بر تأیید صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام دامپزشکی در نامه‎ای به نامزدها تأکید نموده که تبلیغات انتخاباتی از ساعت 24 مورخ 18/11/89 لغایت ساعت 24 مورخ 26/11/89 مجاز است و پس از آن تبلیغات مجاز نخواهد بود.

همچنین در متن منتشر شده در پایگاه سازمان نظام دامپزشکی اشاره‎ای به ساعت و زمان برگزاری انتخابات نشده اما این سازمان چند روز قبل از طریق خبرگزاری ایرنا ، زمان برگزاری انتخابات را 28 بهمن 89 اعلام کرده بود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آلزایمر
|
-
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
0
0
خدا آخر عاقبت ما را ختم به خیر کند. انشاء الله
هشدار
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
0
0
اقاي حكيم مهر چرا انصراف اقاي دكتر مطلبي در اعتراض به وضع موجود در نظام دامپزشكي را خبر رساني نكردي ؟؟؟؟؟
.... گلابی
|
-
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
آقا یا خانم هشدار
شنیده ها حاکی است انصراف آقای دکتر مطلبی به خاطر اعتراض نبوده، بلکه ایشان آرا کمی داشتند و عواقب ....(خودم سانسور کردم)
ایشان از راه دیگری وارد شورای مرکزی خواهند شد.
البته خدا داند واقیعت هارا !!!
نظر شما
ادامه