کد خبر: ۵۰۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت :

دکتر سید محمد آقامیری در پیامی از حسن اعتماد اعضای شورای نظام دامپزشکی استان‌ها در سراسر کشور و نمایندگان آنها در مجمع سازمان نظام دامپزشکی قدردانی کرد.
متن پیام وی به این شرح است:
بسمه تعالی
اعضای محترم شورای نظام دامپزشکی استان‎-ها-

با سلام و تحیات الهی؛
ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد مسعود آخرین پیامبر الهی، پیامبر مهر و دوستی، حضرت محمد مصطفی (ص) و  هفته وحدت، بی شک خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است الهی که می‌باید همواره در تداوم آن همت گماشت. بی تردید ثمره شیرین و مبارک خدمتگزاری به انقلاب و میهن اسلامی جز با همدلی و همراهی همه خدمتگزارن به ملت شریف ایران و اطاعت و تبعیت کامل از مسیر ولایت میسر نخواهد شد، و چه خدمتی بالاتر از خدمت به مردمی که همیشه در همه صحنه‌های انقلاب فعالانه حاضر بودند و از انقلاب خود عاشقانه حمایت کردند و چه زیباست خدمت به قشری که خود را خادم این ملت شریف و بزرگوار می‌داند، تا جائی که در خط مقدم مبارزه با انواع بیماری‌های مسری و مهلک، عاشقانه جان خود را تقدیم آنان می‌کند و برای جانبازی نیز در صف خط مقدم ایستاده‌اند.
 اکنون که انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در فضایی آرام مبتنی بر قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها برگزار گردید، جای دارد از همه دست اندرکاران این انتخابات سالم و ارزشمند بوی‍‍ژه از اعضای محترم هیئت تأیید صلاحیت و نظارت بر حسن جریان انتخابات تقدیر نمایم، و همچنین از حسن اعتماد حداکثری به خادم خود، که ناشی از مهر تأیید بر عملکرد دوره سوم شورای مرکزی و تأکید بر پیگیری مطالبات صنفی و اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی می‌باشد، تشکر نموده و از خداوند منان لیاقت پاسخ آن را در جهت اعتلای دامپزشکی در کشور مسئلت می‌نمایم و امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همکاری بیش از پیش همه‌ی فعالان عرصه دامپزشکی، شاهد ارتقاء جایگاه دامپزشکی در ایران همیشه سرافراز باشیم.
سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی

 

خبر مرتبط :

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
0
از دکتر آقامیری به خاطر حمایتهای جدی که در طول این 4 سال از بخش خصوصی داشت تشکر می کنیم و تحولات نظام دامپزشکی بر هیچ کس پوشیده نیست.
یک دامپزشک
|
-
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
0
بنده هم به نوبه خودم از زحمات جناب آقای دکتر آقامیری در خدمت به جامعه دامپزشکی و حمایتهای بیدریغشان از فارغ التحصیلان جوان دامپزشکی و علی الخصوص پیگیریهای بعمل آمده از طرف ایشان در ....... نفری تشکر می نمایم !!!
همكار شما
|
-
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
0
آقاي دكتر .....
از اينكه روي بعضي ها را كم كردي و كاسه و كوزشون به هم ريختي بهت خسته نباشي مي گم تا اونا باشن و بفهمن كه نبايد در جايگاه مهم دستگاه ..... و به خواست همشهريان براي اين و اون آنهم با فشار راي جمع كرد. ولي .... بدت نياد دوستانه مي گم خوب ........ موفق باشيد .يك مطلب ديگه هم از باب تذكر بگم بيش از اين به پرو پاي ........ نپيچ .چي ديدي ممكنه در اين دولت شما شدي رئيس .... . البته نه به خواست خودت چون شنيده ام خيلي تمايلي نداري پستي قبول كني كه حكم آن از طرف .... صادر مي شود. چه بسا به شما تكليف شود . در آن صورت حداقل وظايفي مانده باشد كه بخواهي بدان دلخوش كني وخودت و ديگران را سرگرم كني
نظر شما
ادامه