کد خبر: ۵۱۵۸۱
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خدمات شبکه دامپزشکی این شهرستان در این مدت به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مجید اسدی» گفت: در راستای خدمت رسانی به دامداران و جامعه شهری و روستایی شهرستان شهربابک و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خدمات شبکه دامپزشکی این شهرستان در این مدت به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

او افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ویزیت و  معاینه رایگان  دام و طیور در روز چهارشنبه ششم شهریورماه، نظارت بر مراکز عرضه مواد پروتئینی، عملیات رایگان واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین و همچنین توزیع سم از برنامه‌های اجرایی شبکه دامپزشکی در هفته دولت است.

اسدی بیان داشت: در راستای ارتقای سطح آگاهی  بهداشتی  روستائیان، شبکه دامپزشکی شهرستان نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی- ترویجی در مناطق مختلف در طی هفته دولت اقدام خواهد نمود.

او تصریح کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان با بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص، تمام تلاش خود در پیشگیری از وقوع بیماری‌های دامی، بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین بهبود شرایط بهداشتی تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی را به کار گرفته است .
 
نظر شما
ادامه