کد خبر: ۵۲۴۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
در آستانه روز ملی دامپزشکی:
«دکتر علی اسحاقی» افزود: به واقع دامپزشکی یکی از پایه های اساسی سلامت است و مدیریت بهینه سلامت از راه مقدم داشتن پیشگیری بر درمان ...

حکیم مهر: رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، در پیامی با تبریک روز ملی دامپزشکی، از فعالان این عرصه به ویژه دامپزشکان موسسه رازی قدردانی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علی اسحاقی» در آستانه فرا رسیدن 14 مهر روز ملی دامپزشکی، در پیامی این روز را به جامعه دامپزشکی کشور و دامپزشکان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام خداوند جان آفرین

در آستانه روز دامپزشک قرار داریم؛ روزی که بهانه ای برای پاسداشت خدمات ارزنده جامعه دامپزشکی و فرصتی است تا مزیت شغلی و زوایای مختلف این حرفه از تریبون های مختلف به مردم معرفی شود و به یاد آوریم دامپزشکی تنها یک حرفه نیست که فراتر از آن بوده و با مقوله سلامت و غذا مرتبط است.

به واقع دامپزشکی یکی از پایه های اساسی سلامت است و مدیریت بهینه سلامت از راه مقدم داشتن پیشگیری بر درمان، قادر است هزینه های میلیاردی بخش درمان را به نوعی صرف پیشرفت جامعه و رفاه شهروندان کند و این تاییدی بر نقش سازنده دامپزشکی بر اقتصاد کشور است.

اهمیت حفظ سلامتی و تامین غذای سالم در برخورداری از یک زندگی پویا، شاداب و کارآمد بر کسی پوشیده نیست و همه نیز به نقش دامپزشکی در تحقق این امر  اذعان داریم؛ گرچه به قدر کفایت به دغدغه ها و چالش های پیش روی دامپزشکان پرداخته نشده، امید است در آینده ای که چندان هم دور نباشد، شاهد به بار نشستن تلاش هایی باشیم که در نگاه اول شاید فقط جامعه دامپزشکی، اما به دقت که بنگریم کل جامعه از آن منتفع خواهد شد.

اینجانب، ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی به جامعه زحمتکش دامپزشکی کشور، دست تک تک دامپزشکان و محققان گرانقدر موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را که با تلاشی شبانه روزی در مسیر خدمت به خلق گام برمی دارند، به گرمی می فشارم و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای همگان آرزومندم."

علی اسحاقی

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
3
0
واقعا از ایشان متشکریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
3
ما دامپزشكان هم از تلاشهاي خستكي ناپذير وزير محترم براي انحلال موسسه رازي و سازمان دامپزشكي كشور تشكر ميكنيم
اصلا ايران دامپزشكي مي خواهد چكار برخي از معاونين سازمان هستند كه با چند پروتكل همه چيز را جفت و جور مي كنند پروتكل ذرت هاي آلوده چي شد جناب معاون
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
موسسه اي كه براي حمايت از توليد ملي طراحي شد الان واكسنهايي توليد ميكند كه قيمتش بعضا دو برابر مشابه وارداتيست !!!
(قيمت واكسن كلون رازي را با قيمت مثلا واكسن وارداتي كلون هيپرا مقايسه بفرماييد )
اگر چه ميدانيم كه بنا نيست روي اين موسسه عريض و طويل و چاه ويل دامپزشكي كشور نظارتي صورت پذيرد ولي
اي كاش با همين مزيت بي سابقه در تاريخ ، ميتوانست حد اقل همين توليدات بسيار گرانقيمت و كم كيفيت را به انداره كافي و به موقع در اختيار توليد كنندگان قرار ميداد و شاهد اوضاع ....... حاضر نبوديم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
4
بد نیست ایشان توضیح دهند چرا پستهای اختصاصی دامپزشکان در موسسه را به افراد غیر دامپزشک داده اند؟......
نظر شما
ادامه