کد خبر: ۵۲۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - در حالی که سازمان دامپزشکی کشور از اطلاع رسانی درباره بسیاری از مسائل مهم و تأثیرگذار حرفه دامپزشکی غافل است ، این غفلت را با نمایش تصاویر کارکنان خود در لباس تیم‎های مختلف ورزشی از طناب کشی گرفته تا کوهنوردی و غیره جبران می‎کند!

تازه‎ترین تصاویر منتشره در پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور در این رابطه به شرح ذیل است :

 

تصاویر صعود کوهنوردان ادارات کل دامپزشکی به قله توچال (اسفند 89) :

 

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار شما
|
-
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
0
آقاي سردبير
مرقوم داشته ايد كه سازمان دامپزشكي تصاوير فعاليت هاي ورزشي ازقبيل طناب كشي و .... پخش مي كند و از پرداختن به موضوعات اصلي سازمان غافل است . برادر گرامي گويا شما در داخل كشور زندگي نمي كنيد واز شرايط بخش هاي اداري خبر نداريد. زيرا در سيستم اداري كه تخصص ،دانش و تجربه مورد كم لطفي و بي مهري قرار مي گيرد نبايد انتظار داشت كه كاركنان آن كاري فراتر از آنچه بدان اشاره داشته ايد انجام بدهند .تازه بايد ممنون اين بندگان خدا (كاركنان شريف و زحمت كش ) بود كه حداقل براي بقا و عدم حذف از چرخه حيات تلاش مي كنند و سر فرصت از كوهي صعود مي كنند يا طنابي را مي كشند .چون فوايدي هم دارد زيرا در كوهنوردي است كه نحوه صعود به قله هاي فرضي قدرت را بدون طي كردن مسير اصلي و با عبور ازگذرهاي فرعي مي آموزند .يا نتيجه همان طناب كشي است كه همكاران درپي برد و باخت از طبقات مختلف سازمان سقوط و صعود مي كنند با اين تفاوت هرسقوطي بد نيست و هرصعودي خوشايند نيست وشرايط اينجا استثنايي است و آن طبقه پنجم است كه صعود و سقوط به آن طبقه براي همكاران بركت و پرستيژ مي آورد .البته يك مسابقه ديگر ورزشي هم در سازمان در حال برگزاري است كه تصويري از آن نشان داده نشده و آن مسابقه دو ماراتون از مشهد به تهران است كه تا كنون نفر اول به مقصد رسيده وبر سكوي قهرماني ايستاده (ببخشيد اين هم يك استثناء است .نشسته است )
باران
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
0
واقعا که!دل خوش سیری چند؟!! سازمان برره هااست دیگه؟
بلوچ از بلوچستان
|
-
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
0
این هم یه نوع نگاه ویژه سردبیر محترمه.
توی همین سایت کلی اخبار فنی از سازمان دامپزشکی دارین، اگر احساس می کنید اهل فن هستید و فردی آگاه هستید و در جایگاه نقد هستید، اونها رو نقد کنید. از قرار معلوم سازمان دامپزشکی هم بهای زیادی به شما داه اند - مصاحبه های شما را با رییس سازمان چندبار در همین سایت خوانده ام - بنظرم آنچه باید می گفتید را در مصاحبه هایتان گفتید.
اما دوست عزیز اگر بجای دوستان ورزشکار بودم از قطعا از شما شکایت می کردم. لحن انتقادی شما حالت تمسخر آمیز دارد. شما اگر خبرنگار هستید مسایل را مطرح کنید تحلیل کنید مخاطبان شما حتما اینقدر شعور دارند، اما به کسی بی احترامی نکنید!
نظر شما
ادامه