کد خبر: ۵۳۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - مدیرکل امور اداری سازمان دامپزشکی در جریان سفر به استان یزد از وصول 165 فقره اعتراض به آزمون استخدامی اخیر این سازمان خبر داد.

رضایی نژادگفت: مهمترین کاری که در سال جاری انجام شد استخدام 350 نفر بود و بدلیل خوب برگزار شدن آزمون درصد اشتباهات بسیار پایین بود ولی با این وجود 165 فقره اعتراض بدست ما رسید که توسط کارگروهی که متشکل از کارشناسان سازمان دامپزشکی و معاونت ریاست جمهوری تشکیل گردیده و رفع مشکل می شود.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چیف رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
0
کو جواب اعتراضات، سازمان فخیمه ی وزینه !؟!؟!؟؟!!
دکترمحمد ر.
|
-
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
0
نکات قابل تامل:

1- خوب برگزار شدن آزمون !!!
2- درصد اشتباهات بسیار!!! پایین
3-رفع مشکل

شاید برای ارسال نظر در مورد نتیجه آزمون استخدامی یه خورده دیر شده. نه امیدی به رفع مشکل هست و نه حوصله ای برای فکر کردن در مورد آن . ولی برای شخص من فراموش کردن این مسئله واقعا سخت است.
بنده بادرصد بالایی مطمئن بودم که مبنای گزینش این آزمون شاید فقط 30 درصدش ،اطلاعات علمی بود. 70 درصد بقیه ش مسائل دیگر.البته نه به این خاطر که در این آزمون قبول نشده ام این حرف رو میزنم. نه. ولی امیدوار کردن جوانان تحصیلکرده این مملکت و بدنبال آن یک همچین گزینشی به نظر من عملی نابخشودنی ست. چرا بایست شاهد به هدر رفتن زحمات خودمان باشیم؟
اگر هدف، گزینش افراد خاص هست چرا فراخوان عمومی می دهید؟! خیلی راحت نسبت به جذب نیروهای مورد نظر میتوانید اقدام کنید. چرا آگهی استخدام پیمانی؟چرا بیش از یکسال ایجاد استرس در قشر مظلوم و محروم دامپزشکی؟!
بنده و صد داوطلب مشابه بنده انقدر خوندیم و اطلاعاتمون بالا بود که اگر قرار بر ناداوری هم بود مطمئن بودیم که اگر مبنای گزینش، علم بود قبول میشدیم. اگر به آخرت و روز قیامت معتقد باشیم می دانیم که خداوند متعال به مسئله حق الناس اهمیت ویژه ای قائل شده. حتی در شرایط توبه ذکر شده که تا حق هر صاحب حقی را ادا نکنی توبه صورت نگرفته.
این نظر من بود بعنوان یک عضو بسیار کوچک از خانواده دامپزشکی. در پایان عرائضم این را هم بگم که بنده به شخصه از لغزش مسئولین در جذب افراد خاص، نخواهم گذشت و این حق را برای خودم محفوظ می دانم.

دامپزشك
|
-
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
0
آزمون خوب بود، شما خوبيد آقاي رضايي نژاد ، كي گفته تو آزمون اشتباه وپارتي بازي بوده .........ما كه زورمون به ...... نرسيد ولي اميدوارم نتيجه ...... تو همين دنيا خدا ........ فعلا كه .................
باران
|
-
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
0
رسیدگی میشششششششه، ایشششششالللللللا !!!!! میشششه میشششششششه . . .
کی!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
وقت ...... !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
اقا تو شهرستان من (فارس)اداره دامپزشکی تنها ی رییس . ی راننده داره . جالبه مراجعه هم میکنی میگن نیاز داریم ولی مجوز ندارین نامه نگاری میشه اخرش فقط مرد میگیرن. یا اداره استاندارد شمال فارس فقط و فقط دو تا پرسنل داره رییس و راننده . ایاااااااااااااااااا این اداره هااااااااااا ب کارمند نیاز ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه