کد خبر: ۵۳۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان در پیامی که از سوی روابط عمومی این سازمان "پیام تبریک" نامیده شده از تمام همکاران خود و دست اندرکاران دامپزشکی تشکر و برایشان آرزوی سلامتی و بهروزی نمود.

متن این پیام که بدون تبریک (!) هم هست بدین شرح است :

 

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الا احسن الحال

در سال 1389 که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده شد، زحمتکشان عرصه‌های تامین بهداشت و سلامت جمعیت دامی کشور در کنار دیگر خدمتگذاران این مرز و بوم تلاش کردند تا توفیق تامین بهداشت و سلامت غذای مردم را نصیب خود سازند.

اکنون که به روزهای پایانی سال جاری نزدیک می‌شویم با تآسی از فرمان مقام عظمی ولایت، خود را برای تلاشی دو چندان جهت خدمتگزاری در عرصه تامین بهداشت و سلامت جامعه آماده می‌کنیم. جا دارد از تمامی همکاران و دست اندرکاران بخش دامپزشکی در سراسر میهن اسلامییمان تقدیر و تشکر نموده و آرزوی سلامتی و بهروزی را بدرقه راهشان نمایم.

سال1390، با شعار دامپزشکی برای سلامت، دامپزشکی برای غذا و دامپزشکی برای این سیاره  به عنوان سال جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است.

 و سازمان دامپزشکی کشور افتخار دارد سال جدید را با همین شعار آغاز و به همت و کار مضاعف خود در راه تامین بهداشت و سلامت جامعه بیفزاید.

بی‌شک توسعه پایدار در پرتو تحمل دشواری‌ها و پایمردی همه متخصصان، اندیشمندان و نیروهای بالنده و جوان و تلاش همگانی در سراسر کشور رقم خواهد خورد.

در پایان با اتکال به خداوند متعال سالی پر بار را شروع می‌کنیم، که امید آن داریم همراه با پیشرفتهای علمی و معنوی همراه باشد، سعادتمندی و توفیقات روزافزون خدمتگزاران شریف عرصه‌های خدمتگذاری در دامپزشکی ایران اسلامی را تحت عنایات و توجهات واسعه امام عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه و اندیشمندانه مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان خواهانم.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غضنفر
|
-
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
0
0
شاهکار های .......... یواش یواش یا به عبارتی قاماس قاماس رو نمائی خواهد شد. ...................................
دلسوز
|
-
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
0
0
سلام سال نو مبارک نارحت نشوید ......... و عید نوروز در آنجا جشن نمیگیرند و تبریک نمیگویند لیکن منظور از این بیانیه تبریک بوده است
ابراهیم زاده
|
-
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
0
0
این متن را یکی از دکتران دامپزشک که در آن روز در سازمان کشیک بودند از محل دیگری کپی کرده اند. و ظاهرا توسط ....... با عجله تایپ شده و ان جمله که حاوی تبریک بود مغفول مانده است مثل کارشناسان این صنف (که در دعوای وارد کنندگان گوشت ودام و وارد کنندگان دارو که در فضای ناشی از ضعف مدیران سازمان ترکتازی می کنند) ..... و مغفول مانده اند؟؟؟
نظر شما
ادامه