کد خبر: ۵۳۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و متخصص فارماکولوژی در پاسخ به دو سؤال حکیم مهر درباره بهترین و ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به اظهار نظر پرداخت.

دکتر علی رسولی بهترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 را انتخاب دکتر مخبر دزفولی بعنوان چهره ماندگار دانست. وی افزود : " یکی از بهترین رخدادهای سال 89 انتخاب آقای دکتر مخبر دزفولی بعنوان چهره ماندگار سال بود که سالها در زمینه دامپزشکی و همچنین در شورایعالی انقلاب فرهنگی خدمات داشته اند."

دکتر رسولی همچنین درباره ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 نیز معتقد است : " شیوع تب برفکی و کشمکش های پیرامون آن ناگوارترین اتفاق بود که باید راهکارهای مناسب تری اتخاذ و اعمال شود تا ضرر و زیان بالا چه از نظر اقتصادی و چه از نظر حیثیتی برای این حرفه و خدمت گذاران آن پیش نیاید. "

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
0
0
ایشان ظاهرا قرار است، پستشان تغییر کند، ................................
همکار
|
-
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
0
0
جناب دکتر سال نو مبارک احتمالا دکتر رسولی جابجا نوشته اند چون این مورد از دردناک ترین مواردی بود که اتفاق افتاد
یک دوست
|
-
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
0
0
با سلام و احترام / خطاب به بیننده محترم با عنوان (یک دوست) : حکیم مهر جای تفتیش عقاید نیست و آموزه های اسلامی نیز چنین اجازه ای به ما نداده است و نمی دهد. لطفاً از ارسال اینگونه نظرات که مرتبط با حوزه خصوصی افراد است پرهیز فرمایید و درباره اصل مطلب منتشره اظهار نظر نمایید. با تشکر فراوان - حکیم مهر

سلام ......... هستند که با آقای ........ همکاری می کنند از آقای ....... حمایت می کنند به آقای .......... اقتدا می کنند پیدا کنید عقیده ایشان را!
نظر شما
ادامه