کد خبر: ۵۳۹۷

حکیم مهر -  دکتر محمد دانشوران ، دامپزشک پیشکسوت و بازنشسته سازمان دامپزشکی کشورمان در پاسخ به دو سؤال حکیم مهر درباره بهترین و ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به اظهار نظر پرداخت.

وی بهترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 را برگزاری امتحان ورودی و جذب دامپزشکان جوان در سازمان دامپزشکی کشور دانست و افزود : هر چند این اتفاق می‎توانست با رایزنی‎ها و همچنین با کمک نهادهای دولتی و غیردولتی نظیر جامعه دامپزشکان ایران و نظام دامپزشکی منجر به جذب تعداد کثیری از دوستان جوان شود.

دکتر دانشوران از دست دادن 3 نفر از دوستان و همکارانش (دکتر فاطمی، دکتر ارسخانی و دکتر کامجو) را هم ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 دانست و این اتفاق را سبب ناراحتی خود دانست.

وی افزود : برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی با آن تعداد کم شرکت کننده هم از جمله اتفاقات ناگوار دامپزشکی در سال 89 بود که اگر با مدیریت بهتری همراه می‎شد می‎توانست به یک اتفاق خوب تبدیل شود.

دکتر دانشوران همچنین تأکید کرد که انتخابات نظام دامپزشکی می‎توانست در کنار کنگره دامپزشکی برگزار شود.

 

گفتنی است مدیرمسئول حکیم مهر نیز در پیام نوروزی خود یاد دامپزشکان از دست رفته در سال 89 را گرامی داشت و برای خانواده محترم آنان که اولین بهار را بدون عزیزانشان سپری می‎‏کنند صبر و اجر از درگاه خداوند متعال طلب نمود.

وی همچنین جذب و استخدام دامپزشکان در سازمان دامپزشکی را موجب شکرگزاری دانست و ابراز امیدواری کرد همه دامپزشکان جوان در سال 89 بتوانند به شغلی مناسب و در شأن خود دست یابند.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه