کد خبر: ۵۴۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی درمیان به دیدار بخشدار بخش قهستان رفت و با وی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه  دامپزشکی شهرستان درمیان، رئیس شبکه دامپزشکی درمیان به دیدار بخشدار بخش قهستان رفت و با وی دیدار و گفتگو نمود.

«مهدی عارفی» رئیس شبکه در این دیدار به ارائه گزارشی از خدمات انجام شده در بخش قهستان  از ابتدای سال پرداخت و افزود: از طرح هایی که دامپزشکی درمیان به جدیت آن را به سرانجام رسانید طرح سراسری واکسیناسیون نیوکاسل در طیور بومی بود که در کل شهرستان بیش از 37 هزار قطعه طیور در این طرح ایمن سازی شدند.

وی گریزی به واحد های پرورش طیور در بخش قهستان زد و تصریح کرد: مراجعات متعددی به واحد های پرورش بخش قهستان جهت پایش و رصد بیماری با انجام نمونه برداری صورت گرفته است که الحمد الله در حال حاضرموردی از بیماری دیده نشده است.

عارفی نیا خاطر نشان کرد: طرح های دیگری نیز در این بخش انجام گرفته است که می توان به واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سبک و سنگین و واکسیناسیون تب مالت اشاره کرد.

«مهندس رستمی» بخشدار قهستان نیز در این دیدار دامپزشکی را از جمله دستگاه های خدمت رسان و عملگرا عنوان کرد و از رضایتمندی مردم و مسئولین در بررسی های بعمل آمده خبر داد.

عارفی نیا  با بیان اینکه این شبکه در شهرستان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی - ترویجی بصورت گسترده در سطح ادارات و روستاها نموده است افزود: با توجه به اینکه بخش قهستان ظرفیت خوبی از حیث تعداد روستا و تراکم بالای دام را داراست، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه ادارات و روستاهای بخش قهستان با همکاری بخشداری خواهیم نمود .

وی خاطر نشان کرد: در همین رابطه این شبکه در بخش قهستان اقدام به برگزاری کلاس آموزشی ترویجی در روستاهای نوغاب آنیک و آنیک از روستاهای بحش قهستان نموده است .

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
خداقوت به مهندس عارفی
نظر شما
ادامه