کد خبر: ۵۴۹۴۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

جلسه دوره ای شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان در روز چهارشنبه بیست و پنجم دیماه ۱۳۹۸ بصورت مشترک با شرکت نمایندگان انجمنهای صنفی دامپزشکی استان صفهان در دفتر ریاست شورای نظام دامپزشکی برگزار گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان اصفهان، در این جلسه نمایندگان انجمنهای صنفی دامپزشکی، درمانگاهها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها،مسئولین فنی و بهداشتی و کاردانهای دامپزشکی حضور داشتند .

در ابتدای جلسه ریاست محترم شورای نظام دامپزشکی با تبیین عزم جزم شورای جدید در تلاش مستمر و همدلی و وفاق گسترده، بهبود جایگاه دامپزشکی وبه ویژه مرتفع نمودن مشکلات فعالین این عرصه را، مهمترین دغدغه شورا دانست .

«دکتر قلمکاری»، در ادامه با اشاره به اهمیت تدوین اساسنامه تشکیلاتی شوراهای نظام دامپزشکی استانی، در جهت تعریف سازمانی برای هر شورا و استقلال در امور مالی، تصمیم گیری و اجرا،پیگیری و اجرایی شدن این مهم را در بهبود تاثیرگذاری شورای نظام در روند تصمصم گیریهای کلان در حوزه دامپزشکی مهم و حائز اهمیت دانست .

درادامه ریاست شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان، همکاری و همراهی انجمن های صنفی با نظام دامپزشکی را در جهت بهبود شرایط فعالین به تفکیک هر حوزه را بسیار موثر دانست و راهبرد آنرا به نحوی تبیین نمود که انجمنهای صنفی علاوه بر طرح موضوع مشکلات اعضا و بررسی چالشهای موجود، راه حل ها و راههای برون رفت را بررسی و در تعامل با نظام دامپزشکی بعنوان بازوی اجرایی به رفع موانع و مشکلات بپردازند.

در ادامه جلسه نمایندگان انجمنهای صنفی به ارائه مشکلات و مسایل مترتب بر حوزه فعالیت خود پرداخته تا با بحث و تبادل نظر و تایید اعضای شورا، مصوبات لازم در خصوص رفع نواقص و فراگیر تر شدن نقاط قوت اعمال گردد.

در این جلسه «دکتر فرهاد حکیمانه» بعنوان مسئول انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی و نماینده این انجمن با اشاره به خیل عظیم فارغ التحصیلان دامپزشکی و نبودن روشی هدفمند در پذیرش دانشجویان و ممنوعیتها و محدودیتهای گسترده در صدور مجوزهای داروخانه و درمانگاه، ورود افراد جویای کار به لیست متقاضیان فعالیت در قامت مسئول فنی و یا دستیاران بهداشتی را از مشکلات و معضلات این انجمن در پاسخگویی به نیازها دانست و اشاره نمود که با وجود فشار مضاعف ناشی از مسایل بازار کار و افزایش متقاضیان، این انجمن در جهت بهبود وضعیت اشتغال و افزایش کارآیی فعالین و خدمت رسانی به کلیه دامپزشکان نهایت توان خود را به کار می برد .

ایشان در ادامه عدم اجرای صحیح، کامل و قانونمند ماده ۱۹، عدم قطع ارتباط مالی اعضا با کارفرما، تزلزل امنیت شغلی را مشکل اساسی همکاران شاغل در این حوزه دانسته و اظهار داشت با وجود ابلاغ نسخ گوناگون ماده ۱۹هنوز آیین نامه ای فراگیر و موثر ابلاغ نگردیده است .






 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
4
چرا نظر سایر انجمن های صنفی حاضر در جلسه در متن فوق لحاظ نشده است.؟؟؟؟؟
ظاهرا انجمن صنفی درمانگاه ،داروخانه ،آزمایشگاه و سایر رده ها نیز در جلسه حضور داشته اند.
چرا نظرات آنها لحاظ نشده است ؟
حکیم مهر عزیز لطفا در اینگونه موارد اخبار را از دبیر جلسه بگیرید تا مشکلی بوجود نیاید
دکتر ساخاروف
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
4
با سلام
این آیین نامه 19 کی میخواد اجرایی بشه؟؟ یعنی سازمان با نظام دامپزشکی نمیتونن با یک جلسه ی مشترک این مشکل را حل نماییند؟
ولی به نظر من این مشکل رو دستی دستی حل نمیکنند!! چون آقای مدیر کل زورشون میاد که دکترایی که بیرون آزادانه دارن کار میکنن از کارمندهای خودشان بیشتر حقوق بگیرن... و دیدگاه خود مدیر کل این هستش که ارزش یک دکتری که مسئول فنی هستش بیشتر از 3 تومن نیستش
چون راحت میشد از صحبت های مدیر کل محترم این موضوع را متوجه شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
4
سایت وزین حکیم مهر
با تشکر از حسن توجه شما .شایسته است اخبار شورای نظام استانها توسط دبیر محترم شورای مربوطه نگاشته شود. در مطلب فوق جای سخن سایر نمایندگان انجمن ها خالی است.
نظام دامپزشکی متعلق به تمامی صنوف است.
پاسخ ها
ج.م.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شوربختانه جایگاه ها و پست ها در نظام دامپزشکی نادیده گرفته شده اند و یک سیاستی است که از بالا بر روی شوراهای استانی در حال شکل گیری است و ان هم اینکه شورا رفته رفته به انزوا برده شود و فقط و فقط رئیس شوراها همه کاره نظام شوند.

این سیاستی است که طی همین یک سال در حال شکلگیری است و نتیجه ان ایجاد مافیا است
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نظام دامپزشکی متعلق به تمام صنوف است.
مافیا وقتی شکل میگیرد که فقط خواسته های یک صنف بیان شود.
مافیا وقتی شکل میگیرد که یک صنف بخواهد نظام را تصاحب کند.
و این غیر ممکن است .برادر
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
2
به به عجب میوه هایی . به این میگن نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
4
یک سوال از همه دنبال کنندگان ماده ۱۹ دارم

آیا واقعا دیگه تا وقتی اسم ماده ۱۹ میاد دچار حالت تهوع نمیشوید؟

این یک بازی است و بازیگردان آن سازمان دامپزشکی و بالطبع ادارات کل دامپزشکی هر استان و سیاهی لشگران بدبخت آن هم مسیولین فنی و بچه های بینوای مردم هستند که فریب گرگ و روباه های زمانه را میخورند
نظر شما
ادامه