کد خبر: ۵۵۲۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در بازدید از غرفه سازمان دامپزشکی کشور، با اشاره به نامگذاری سال 2011 به نام سال جهانی دامپزشکی، بر افزایش همکاری‌های دو سویه وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور جدای از سیاست‌های وزارت بهداشت نیست...

حکیم مهر - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در بازدید از نمایشگاه هفته سلامت، فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت را همسو و در یک راستا عنوان کرد.
دکتر دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با حضور در نمایشگاه هفته سلامت که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپا شده به همراه دکتر سید محسن دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر قدکچی معاون بهداشتی و پیشگیری،  دکتر مشکوة معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از مدیران کل ستادی این سازمان از این نمایشگاه بازدید کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در بازدید از غرفه سازمان دامپزشکی کشور، با اشاره به نامگذاری سال 2011 به نام سال جهانی دامپزشکی، بر افزایش همکاری‌های دو سویه وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور جدای از سیاست‌های وزارت بهداشت نیست.

دکتر سید محسن دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این بازدید به تشریح سیاست‌های سازمان دامپزشکی در خصوص باقیمانده‌های دارویی و فعالیت‌های صورت گرفته در این مورد پرداخت و سپس وزیر بهداشت خواستار ارائه این فعالیت‌ها به شورای سیاست‌گذاری سلامت شد تا ضمن تصویب آن، جنبه مشترک فعالیت‌های وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور، نمود بیشتری بیابد.

دکتر دستجردی در پایان مراتب سپاس و قدردانی خود را از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه سلامت، در دفتر یادبود سازمان دامپزشکی کشور مرقوم نمود.

دکتر سید محسن دستور نیز در یادداشتی در دفتر یادیود سازمان دامپزشکی کشور، از همکاری و تلاش ارزشمند همکاران خود تقدیر و تشکر کرد.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه