کد خبر: ۵۵۴۰

حکیم مهر -  در حالی که یک روز از هفته سلامت در سال 90 برخلاف سالهای گذشته به نام دامپزشکان نامگذاری شده ، سازمان‎ها و تشکل‎های مهم دامپزشکی از این روز غفلت کردند.

جامعه دامپزشکان ایران هر چند در طول هفته سلامت به انتشار برخی اخبار مربوط به این حوزه در سایت خود پرداخته اما از نامگذاری ششمین روز هفته سلامت به نام دامپزشکان غافل بوده است.

سازمان نظام دامپزشکی در میان سازمان‎ها و تشکل‎های مهم دامپزشکی کشورمان ، گوی ضعف اطلاع‎رسانی را از دیگران ربوده و هیچ خبری از هفته سلامت و نامگذاری یک روز از آن به نام دامپزشکان در سایت خود منتشر نکرده است!

سازمان دامپزشکی کشور که عملکرد نسبتاً بهتری نسبت به سایر سازمان‎ها و تشکل‎ها در طول هفته سلامت داشته ، از نامگذاری ششمین روز هفته سلامت به نام دامپزشکان بطور کامل غفلت نموده است.

البته برخی از ادارات کل دامپزشکی استانها از این اطلاع‎رسانی غافل نبوده‎اند. بطور مثال مدیرکل دامپزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگاران به خوبی به توضیح پیرامون روزشمار هفته سلامت و نامگذاری ششمین روز آن به نام دامپزشکان پرداخته و درباره نقش دامپزشکان در پیشگیری از افزایش مقاومت میکروبها به داروهای ضدمیکروب اطلاع‎رسانی نموده است.

نامگذاری یک روز از هفته سلامت به نام دامپزشکان فرصتی بود که چه بسا سازمان دامپزشکی کشور می‎توانست با برگزاری یک نشست خبری و رسانه‎ای از آن برای تبیین نقش دامپزشکان در تأمین غذای سالم و پیشگیری از افزایش مقاومت میکروبها به داروهای ضد میکروب بهره ببرد.

 

 

نظر شما
ادامه