کد خبر: ۵۶۴۱

حکیم مهر - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت:سالانه بیش از 33 تن انواع مواد مخدر توسط سگ های مواد یاب در کشور کشف و ضبط می شود.
حجت الاسلام ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتنظامی از مرکز آموزش و تربیت سگ های مواد یاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در کرج بازدید کرد.
وی ضمن بازدید از ساختمان جدید مرکز آموزش و تربیت سگ های مواد یاب پلیس مبار زه با مواد مخدر نیروی انتظامی با چگونگی نگهداری و روش های آموزش ، بهداشت و درمان این مرکز از نزدیک آشنا شد.
در این بازدید سردار حمیدرضا حسین آبادی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گزارشی از روند فعالیت های این مرکز ارائه داد و گفت:با کمک سگ های مواد یاب در عرصه مبارزه با مواد مخدر کشفیات پلیس نیز از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.
سردار حسین آبادی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان بشمار می رود،خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه یکی از قویترین و موثرترین یگان های سگ های مواد را در اختیار دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان با اشاره به اینکه یگان سگ های مواد یاب سالانه بیش از 30 تن مواد مخدر کشف می کنند،اظهار داشت:در فروردین ماه سال جاری سه تن و 200 کیلو انواع مواد مخدر توسط سگ های مواد یاب کشف و ضبط شده است.
در ادامه این بازدید مربیان با انجام مانورهای مختلف آخرین روش های کشف و جاسازی مواد را در انواع خودورها به نمایش گذاشتند.
گفتنی است،حجت الاسلام بهرامی در پایان این بازدید ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مربیان مرکز آموزش و تربیت سگ های مواد با اهداء هدایایی از تلاش های آنها در امر مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.

 

نظر شما
ادامه