کد خبر: ۵۷۵۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

در راستای نیاز و گسترش همکاری های بین بخشی ادارات شهرستان بصورت منظم ماهانه و فصلی دیدارهای کاری بین مسئولین پست های دامپزشکی و بخشداران و سایر روئسای ادارات بخش صورت می پذیرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، به منظور مشخص نمودن اهداف کاری سال 99  و در راستای ارتقاء همکاریهای بین بخشی بنی اسدی مسئول پست دامپزشکی سده با بیکی بخشدار این بخش دیدار وگفتگو نمود.

«بنی اسدی» مسئول پست دامپزشکی آرین شهر در این دیدار به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط دامپزشکی در سال گذشته پرداخت و اهداف خود را برای ارتقاء و توسعه همکاری ها در سال جدید و برنامه های پیش رو را تشریح نمود.

«بیکی» بخشدار سده ضمن تشکر از همکاران دامپزشکی مستقر در آرین شهر افزود: در تایید عملکرد خوب دامپزشکی همین بس که به هر روستایی مراجعه می کنیم غیر از تعریف و تمجید و رضایت دامداران چیزی مشاهده نمی کنیم و این اتفاق بسیار خوبی برای دامپزشکی می باشد که رضایت مردم را برای خود به ارمغان آورده است.

وی ضمن بیان انتظارات خود از مجموعه دامپزشکی سده در زمینه های مختلف از فعالیت های صورت گرفته در زمینه نظارت بر بهداشت عمومی تشکر کرد و قول مساعد داد در راستای این مهم همراه و هم گام با دامپزشکی پیش برود که در همین راستا افزود: همشهریان سلامت خود را مدیون حضور و نقش پررنگ دامپزشکی در عرصه سلامت عمومی می باشند و همانطور که مشاهده می شود دامنه فعالیت ها بسیار گسترده است و در زمینه های مختلف حضور دامپزشکی را شاهد هستیم و مجموعه دامپزشکی پيش قراولان مبارزه با بيماري هاي مشترك انسان و حيوان هستند و نقش ارزنده اي در سلامت جامعه دارند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ذره بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
4
واقعأ؟؟
با دوربین و گشت نیروی انتظامی که برین جرأت نمی کنند اعتراض کنند،
تنها برین و نگین از رئیس و روسا هستین تا ببینید چقدر مردم دلشون پُره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
سلام،
واقعیت به دور از تصورات! شماست،تشریف ببرید تحقیق کنین ببینین تا چه حد از دست روسای شبکه ها دل پری دارن، حداقل توی شهرستان ما که این شکلیه...!!!"
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
1
0
خیلی از صحبت های دوستان ممکنه درست باشه ولی موضوع مهم اینه که باید دیدمون رو تغییر بدیم در حهت ارتقا سیستم دامپزشکی هرجند خلاف تصورات مبهم ما باشه و فقط بخوایم دامپزشکی رو بکوبیم
تا نگاه خودمون در مورد مجموعه مون تغییر نکنه برا بقیه که اصلا تغییر ‌نخواهد کرد
نظر شما
ادامه