کد خبر: ۵۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پلیس ایالت نیویورک آمریکا در گزارشی از مرگ پسربچه‌ای چهار ساله توسط سگ خانوادگی‌شان و در مقابل چشم مادر گریانش خبر داد.

رییس پلیس ایالت نیویورک در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی آمریکا خاطرنشان کرد: این سگ در حال آموزش حمله و شکار بود که ناگهان به سمت پسربچه چهار ساله‌ای حمله کرده و او را با دندان‌هایش به سمت حیاط کشید.

این مقام مسئول پلیس در ادامه به پایگاه اطلاع‌رسانی تلگراف یادآور شد: این سگ با حمله به این کودک چهار ساله او را از ناحیه سر، گردن و شکم به شدت مجروح کرد و تلاش‌های مادر این پسربچه برای نجات وی بی‌نتیجه ماند.

در بیانیه پلیس ایالت نیویورک هم آمده است که ماموران پلیس و اورژانس بلافاصله برای رسیدگی به این وضعیت به محل اعزام شدند، اما کودک به دلیل شدت جراحات وارده به اعضای حیاتی بدنش در راه بیماستان جان باخت. علاوه بر این، مادر این کودک هم به دلیل برخی از شبهات توسط پلیس بازداشت شد و امکان دارد به دلیل بی‌توجهی به کودکش مورد بازجویی قرار گیرد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0
آ مريكايي،كانادايي ، اروپاييها و برخي از مردم ساير نقاط دنيا با كمال تاسف اطلاعي از نكات ايمني ، بهداشتي و خصوصيت حيوانات ندارند و صرفا بدليل عادت و رسوم و در كشورهاي جهان سوم براي چشم و هم چشمي ، سگ ، گربه يا حيوانات ديگر را در منزل نگه ميدارند كه علاوه بر غير بهداشتي بودن اين كار ، توليد صداهاي اضافي در جوامع انساني ، موجب ضررها و مزاحمتهاي ديگري نيز هست .
نظر شما
ادامه