کد خبر: ۵۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - دپارتمان پلیس اسلواکی از دستگیری نوجوان 17 ساله‌ای خبر داد که از دار زدن سگش فیلم تهیه کرده و آن را در اینترنت منتشر کرده است.

در گزارش پلیس اسلواکی آمده است که این نوجوان 17 ساله با نام «اریک» که اهل منطقه «پاپ‌راد» است پس از آن که با ارسال این تصاویر و فیلم‌ها باعث‌ ترس و وحشت کاربران اینترنتی شد، توسط ماموران پلیس این منطقه شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس منطقه «پاپ‌راد» در این‌باره به پایگاه اطلاع‌رسانی تلگراف خاطرنشان کرد: عمل این پسر نوجوان اصلا قابل توجیه نیست. او با قساوت قلب این سگ را به دار آویخت. علاوه بر این، این حیوان از ناحیه سر40‌ بار مورد اصابت تفنگ ساچمه‌ای قرار گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: این نوجوان که احتمال می‌رود از نظر روحی بیمار باشد پس از این اقدام سگ را در گودالی دفن کرد، اما یک عابر موفق شد ناله‌های حیوان را بشنود و او را نجات ‌دهد.

این سگ بیچاره پس از انتقال به بیمارستان به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ژاله - ف
|
-
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
در مملکت ... ما مرتب این فجایع تکرار میشه و هیچکس جلوی این عمل زشت را نمیگیره.
خودم پریزوز بچه گربه 2 ماهه ای را دیدم که اول چشمهاش را در آورده بودند بعد با نخ شیرینی خفه اش کرده بودند. ازش عکس گرفتم بزودی میگذارم برای تماشای هموطنان. یک آقائی که مدیر دبیرستانی در قم است هفته قبل بمن تلفن زد و گفت که در آن شهرستان رفتار نوجوانان با حیوانات بسیار بد است و گربه ها را آتش میزنند.
نظر شما
ادامه