کد خبر: ۵۹۸۴۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
 

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور از كارخانه های لبنی و فرآورده های گوشتی كاله و بندر امیرآباد بازدید كرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشكی مازندران، «دكتر سید بهمن نقیبی» معاون بهداشتی و پیشگیری به همراه «دكتر سامد برومندفر» مدیر كل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و «دكتر رضوانی» مدیر كل دامپزشكی مازندران طی 2 روز از كارخانه لبنی و فرآورده های گوشتی كاله در آمل و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در بهشهر بازدید كردند .

نقیبی در بازدید از گروه تولیدی كاله نقش صادرات غیر نفتی را در ارزآوری و كمك به اقتصاد كشور در سال جهش تولید موثر و سازنده عنوان كرد و افزود: تجارت خارجی یكی از مؤلفه های مهم در توسعه اقتصادی و منبع تأمین درآمدهای ارزی برای سرمایه گذاری در تكنولوژی جدید و افزایش توان تولیدی اقتصاد كشور می باشدكه شركت كاله در راستای صادرات فرآورده های لبنی تا كنون موفق عمل كرد و سازمان دامپزشكی كشور برای تداوم این امر در چارچوب قوانین و مقررات علاوه بر ارائه مشاوره های تخصصی، از هر گونه حمایتی دریغ نخواهد كرد.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشكی كشور در روز 2 بازدید خود از مازندران با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از روند ترخیص كالا در امر واردات نهاده های خوراك دامی بازدید كرد و خاطرنشان ساخت، با توجه به تاثیر عمده ی واردات نهاده های خوراك دامی بر قیمت تمام شده دام و محصولات و فرآورده های خام دامی و تسریع در نمونه برداری و ترخیص امیدواریم شاهد ثبات قیمت در این بازار باشیم.

وی بندر امیرآباد بهشهر را به ‌واسطه وسعت زیاد و تجهیزات مناسب جهت انبارداری و ترخیص كالا، یكی از مهم‌ترین بنادر كشور برای واردات و ترخیص جو و ذرت دامی در كشور دانست و تاكید كرد نمونه برداری و انجام آزمایشات باید در كمترین زمان ممكن انجام تا خوراك دام سالم و بهداشتی به دست مصرف كنندگان برسد.

گفتنی است معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشكی كشور با حضور در اداره كل دامپزشكی استان از نزدیك با كاركنان ستادی دیدار و گفتگو كرد.

 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
5
14
درود بر مرد عمل و‌اخلاق دکتر نقیبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
16
آقای دکتر نقیبی عزیز سلام
سپاس وقت گذاشتید تشریف آوردید استان مازندران. پیشنهاد داشتم برای بازدیدهای آینده به استان یا استان های دیگر با اعلام قبلی به همکاران اداره کل و شهرستان ها مدت زمان نیم ساعت یا بیشتر در ساعات اداری یا غیراداری با فاصله اجتماعی در مکانی از اداره کل همکاران جمع می شدن و شما به درد دل همکارای فنی گوش می کردید. وگرنه از این اتاق به آن اتاق هم وقت شما هم گرفته نمی شد و هم هیات همراه شما خسته نمی شدند.
خاطره های خوب از این ماموریت ها با شنیدن حرفهای دل همکاران برای خود بجا بگذارید. شایدانتقادی باشد و شاید به مذاق مدیران خوش نیاید شایدمدیران انتقاد پذیر نباشن ... و شاید با شنیدن این درد دل ها بتوانید گره ای از مشکلات همکاران باز شود و مشکلات حل شود.
لطفاً اگر برای تشکر و خداقوت به اتاق های همکاران سرکشی می کنید بدون حضور مسئولین باشد...
پاسخ ها
سید بهمن نقیبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
سلام همکار عزیز
ملاقات با همکاران زحمتکش استانی قطعا" سبب مباهات خواهد بود. باور بفرمایید عدم برگزاری جلسه عمومی با همکاران در سفر مازندران بیشتر از باب رعایت وضعیت سلامتی ایشان بوده است. پیشنهادتان در سفرهای احتمالی آتی اگر عمری باقی بود؛ مد نظر قرار خواهد گرفت.
ناشناس
| Mauritius |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
دقيقا عين همين خواسته را ما نيز بغل گوش سازمان دامپزشكي داريم لطفا بدون حضور باديگاردمابانه مسئولين استاني به همكاران سر بزنيد شايد قضايا را از بعد جديدي براي شما تعريف كردند
ناشناس
|
France
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
14
این همه بار علمی و عملی سفر، ولی عکس از دو تیکه پنیر و دوبار هم از یک کامیون!!!!
آخه این چه وضع خبر کار کردنه؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
16
مشکلی که معمولا در بازدید های مسئولین به چشم. میخورد!!!!، هیچگاه در استان ما مدیرانمون بصورت سرزده به اتاق همکاران نمی آمدن. روشی که در استان قزوین مدیرانش( دکتر صفری و دکتر نقییی و.....) شخصا به اتاق همکاران‌ رفته و مشکلات همکاران را از نزدیک و بی واسطه دنبال میکردن. امیدوارم رویکردی که در قزوین و یا احتمالا سایر استان های دیگر بودش، به سایر مدیران کشور تسری پیدا کند. چرا یه مدیرکل استان باید دسته جمعی به اتاق همکاران تشریف ببره،اون هم در مناسبت ها!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
مدیرکل استان ....وقتی همکاران عزیز استانی و شهرستانی با احترام از قبل وقت ملاقات حضوری از ایشان درخواست می کنند ایشان اجازه ملاقات حضوری نمی دهند نمی دانم واقعاً در فکر آنها چه می گذرد چراانتقاد پذیر نیستند.
مدیری که حتی حوصله شنیدن حرف همکار را ندارد به درد چی می خورد این افراد با چه ویژگی هایی مدیر انتخاب شدند واقعاً آیا این افرادتمامی شرایط و ویژگی های مدیر را دارند؟
مدیران محترم کمی بیندیشیدکه چه بودید چه کردید و چه می کنید....
شیوه فوق به دلیل ضعف مدیریت مجموعه در ادارات تابعه از جمله معاونت توسعه و منابع اداره کل و ... با شدت بیشتری از مدیریت حکمفرماست.
اخلاق عزیزان که اصلاً قابل توصیف نیست. آیا آنها نمی دانند وقتی بخواهند صحبتی با بزرگواران داشته باشند باید در اتاق باز باشد وقدرت پاسخگویی داشته باشید تا کی در را بسته نگه می دارید. عزیزان
روزی یک کارشناس وکارمند عادی خواهید شد.
مهر فام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
13
با درود و احترام. سپاس فراوان از جناب آقای دکتر نقیبی که به رغم مشغله بسیار، پاسخگوی نظرات و درخواست های همکاران هستند.ای کاش سایر مدیران سازمان دامپزشکی نیز از ایشان تآسی کنند. قطعا این روند نیکو موجب همدلی و همکاری شایسته تر منابع انسانی شده و راه نیل به اهداف عالیه سازمانی را هموارتر خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
17
آیا وقت آن نرسیده که پای صحبت و حرف دل کارشناسان استان ها بنشینید و بویژه در استان هایی که مدیران آن پیک و حداکثر زمان مدیریت را گذرانده و بنوعی با روزمرگی و با محور قرار دادن منافع شخصی بر روی سرنوشت کارمندان سیستم و تولید کنندگان اثر سوء دارند پایان دهید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
10
در بازدید معاون محترم پیشگیری سازمان دامپزشکی آیا عکاس به ماشین سنگین خیلی علاقمند بود؟ دو عکس کامیون در سایت ضدعفونی چه معنی دارد؟ آیا عکاس بار اول چنین سایت ضدعفونی را از نزدیک مشاهده می کرد که براش جذابیت داشت. هیچکدام از این عکس ها از نظر مضمون و محتوا در بازدید معاون محترم پیشگیری سازمان جناب آقای دکتر نقیبی، شایسته قرار دادن در سایت وزین حکیم مهر نبود.
نظر شما
ادامه