کد خبر: ۶۰۱
یک شرکت ژاپنی به نام هارویاما مدعی است کت و شلواری را به بازار عرضه کرده است که می‌تواند فرد را در مقابل ابتلا به بیماری آنفلوآنزای Aحفظ کند...
09-10-7-1759untitled-1
یک شرکت ژاپنی به نام هارویاما مدعی است کت و شلواری را به بازار عرضه کرده است که می‌تواند فرد را در مقابل ابتلا به بیماری آنفلوآنزای خوکی حفظ کند.

به گزارش روابط عمومی این شرکت بیش از 50 هزار دست کت و شلوار با این مشخصات آماده فروش شده است. این کت و شلوار دارای اکسیدتیتانیوم است که می‌تواند در صورت برخورد ویروس آن را از میان ببرد و البته قبلاً ازاین ماده در خمیر دندان و لوازم آرایشی استفاده می‌شده است. این کت و شلوارها در چهار رنگ به بازار آمده و بهای آن بر خلاف قیمت‌های رایج بازار 500 دلار تعیین شده است. این شرکت مدعی است برای تولید این لباس بیش از یک سال تحقیق انجام داده است و خاصیت درمانی آن حتی پس از چندین بار شستشو می‌تواند باقی بماند.

ژاپن یکی از کشورهایی بوده که بیشترین ضربه را از شیوع بیماری آنفلوآنزای خوکی خورده است و آخرین قربانی این بیماری در ژاپن در 22 سپتامبر یک پسر بچه هفت ساله بوده است. تاکنون بیش از 18 نفر از این بیماری در ژاپن جان باخته‌اند. بیماری آنفلوآنزای خوکی در دنیا تاکنون 340 هزار نفر را مبتلا کرده و بیش از 4100 نفر بر اثر ابتلا به آن کشته شده‌اند. در همین حال بیش از 23275 نفر در ژاپن که مبتلا به این بیماری بوده‌اند مورد درمان قرار گرفته‌اند و بخش عمده‌ای از آنها در مناطق شهری حضور داشته‌اند.

 

نظر شما
ادامه