کد خبر: ۶۰۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

استاندار اصفهان در پيامي فرا رسيدن ۱۴ مهر روز ملي دامپزشكي را به دامپزشكان و خانواده دامپزشكي استان تبريك گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  وزارت كشور، «دكتر عباس رضايي» استاندار اصفهان در پيامي فرا رسيدن ۱۴ مهر روز ملي دامپزشكي را به دامپزشكان و خانواده دامپزشكي استان تبريك گفت.
متن  پيام استاندار اصفهان به شرح زير مي باشد.

روز ملي دامپزشکی فرصتی است که عموم مردم از دامنه بیکران و تنوع خدمات گستره وسیع فعالیت های دامپزشکان، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش دامپزشکی بیش از پیش آگاهی یابند .

این روز باید بهانه ای شود برای اینکه هر سال رویکردها و تحولات جدید عصر سلامت و امنیت غذایی و بطور کلی دامپزشکی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیتردید تامین و ارتقای سلامت عمومی جامعه و تضمین امنیت غذایی از مهمترین دغدغههای جوامع بشری محسوب میشود و امروزه بخش عمدهای از غذای انسانها با بهرهگیری از دام و فرآوردههای خام دامی تامین میشود و با توجه به اینکه از جمله وظایف حاکمیتی دامپزشکی، تامین و تضمین سلامت فرآوردههای خام دامی با نظارتهای بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز و شیوع انواع بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان میباشد، بر همین اساس نقش و حضور موثر و کیفی دامپزشکی در جامعه از جایگاه و اهمیت ویژهای برخوردار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملي دامپزشکی، این روز مهم را به همه دستاندرکاران اين حوزه تبریک عرض نموده، از زحمات همه فعالان عرصه دامپزشکی، مدیران و کارکنان در بخشهای دولتی و خصوصی که در مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآوردههای خام دامی این استانِ  در حال انجام وظیفه میباشند قدردانی مینمایم.
امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) بیش از پیش موفق و منصور باشيد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
جناب استاندار عزیز ممنون تکلیف مسول فنی هایی که بیکار شده اند در اصفهان چی میشه؟ من بعد از ۱۵ سال مرغ فروشی برم؟؟؟
نظر شما
ادامه