کد خبر: ۶۰۵۶

حکیم مهر - مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی به تماس های مردمی شهروندان پایتخت معنوی ایران در خصوص مسایل مرتبط با دامپزشکی همزمان با میلاد حضرت جواد الائمه(ع) و مقارن با هفته جهاد کشاورزی، در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی راه اندازی شد.
بر این اساس شهروندان مشهدی با گرفتن شماره تلفن 1512 و دیگر هم استانی ها با گرفتن پیش شماره 0511 و تلفن 1512 می توانند از این پس مشکلات، معضلات و پیشنهادهای خود را در خصوص مسایل دامپزشکی؛ از جمله امنیت غذایی و سلامت گوشت و دیگر فرآورده های خام دامی و تخلفات مرتبط با این فرآورده ها، مسایل مرتبط با حیوانات خانگی، مسایل مرتبط با بیماری های دام و طیور و بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و ... را از طریق تماس با این شماره مطرح نمایند.
مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، هدف از این اقدام را در جهت تکریم مخاطبان و پاسخگویی سریع به شهروندان دانست.


هادی زارعی افزود: در جهت ارتقای سطح پاسخگویی و اطلاع رسانی، بویژه به دامداران و مرغداران و دیگر پرورش دهندگان برنامه های دیگری نیز در دست اقدام است که از جمله آنها ایجاد سامانه پیام کوتاه منطقه ای برای شهرستان های تابعه است که تا چند روز آینده بهره برداری از آنها نیز در دامپزشکی استان انجام خواهد شد.

 

 

نظر شما
ادامه