کد خبر: ۶۱۱۳

حکیم مهر - روزنامه ایالتی «کالیفرنیا» نوشت که یک گربه خانگی تاکنون بیش از 600 حوله، دستکش و کفش از منازل مختلف ربوده است.

«جین چو» صاحب این گربه پنج ساله در این باره به رسانه‌های رسمی آمریکا خاطرنشان کرد: از زمانی که این گربه را از مراکز حمایت از حیوانات به خانه آوردم، او با رفتن به منازل همسایه‌ها وسایل مختلف آنان را به سرقت می‌برد و در خانه انبار می‌کرد.

این زن در ادامه یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 600 مورد اقلام و وسایل مختلف از منازل همسایه‌ها در منزل من و همسرم وجود دارد که «خاکستری» آنها را سرقت کرده است. البته این گربه زیبا به لباس شنا علاقه ویژه‌ای دارد و در میان اقلام ربوده شده تعداد زیادی از این لباس‌ها دیده می‌شود.

همسر این زن در ادامه عنوان کرد: پیش از آن که سارق مشخص شود، همسایه‌ها تصور می‌کردند که یک گروه سارق حرفه‌ای دست به این دزدی‌ها می‌زنند، اما هنگامی «خاکستری» به عنوان سارق معرفی شد و تمام لباس‌ها، حوله‌ها، دستکش‌ها و جوراب‌ها به صاحبانش بازگردانده شد، موضوع شکل دیگری به خود گرفت.

این مرد در ادامه افزود: یک بار خاکستری تنها در یک روز 11 وسیله مختلف از منازل همسایه‌ها به سرقت برد. همچنین سارق بودن این گربه زمانی آشکار شد که برنامه تلویزیونی «حیوانات سیاره زمین» با نصب یک دوربین در محل رفت و آمد این حیوان از او در شب فیلم‌برداری کرد.

 

 

نظر شما
ادامه