کد خبر: ۶۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
از کلیه همکاران محترم و بینندگان ارجمند حکیم مهر دعوت می‎شود از طریق بخش ارتباط با ما در سمت راست و بالای این صفحه یا ذیل این خبر نظرات خود را در این باره منعکس نمایند / به زودی گزارشی تحلیلی - راهبردی درباره نقش و جایگاه جامعه دامپزشکان ایران و فرصت‎ها و چالش‎های پیش روی این تشکل تهیه و منتشر خواهد شد...

حکیم مهر -  با توجه به بند 1 و 2 اهداف و وظایف حکیم مهر، به زودی گزارشی تحلیلی - راهبردی درباره نقش و جایگاه جامعه دامپزشکان ایران و فرصت‎ها و چالش‎های پیش روی این تشکل تهیه و منتشر خواهد شد.

بر این اساس از کلیه همکاران محترم و بینندگان ارجمند حکیم مهر دعوت می‎شود از طریق بخش ارتباط با ما در سمت راست و بالای این صفحه یا ذیل این خبر نظرات خود را در این باره منعکس نمایند.

اعضاء محترم هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز می‎توانند در صورت تمایل گزارشی از عملکرد خود را جهت استفاده ارسال نمایند.

گفتنی است تاکنون حکیم مهر دو بررسی با عناوین "بررسی پایگاههای اطلاع رسانی ادارات کل دامپزشکی استانها" و "گزارش تحلیلی بررسی عملکرد سومین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی" تدوین و منتشر نموده است.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
0
ضمن تشکر از بینندگان محترمی که نظر خود را منعکس فرموده اند به آگاهی می رساند به دلیل لزوم تحلیل و تحقیق درباره دیدگاههای مطرح شده ، از انتشار کامنت ها معذوریم، لیکن از یکایک نظرات در تدوین این گزارش استفاده خواهد شد. با تشکر مجدد
نظر شما
ادامه