کد خبر: ۶۱۵۴

حکیم مهر - بزرگترین طرح تولید خوراک دام و طیور و آبزیان غرب کشور با تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات از محل بنگاه های زودبازده که از سوی بانک صادرات ایران تامین مالی شد، توسط رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

در راستای توسعه اقتصادی کشور و محرومیت زدایی از بخشهای مختلف کشور این بانک با تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات از محل بنگاه های زودبازده، نسبت به تامین مالی بزرگترین طرح تولید خوراک دام و طیور و آبزیان غرب کشور اقدام کرد و این طرح در مدت زمان کوتاهی در ایلام به بهربرداری رسید.

رییس جمهور در مراسم افتتاح بزرگترین طرح تولید خوراک دام و طیور و آبزیان غرب کشور که از طریق ویدئو کنفرانس سخن می گفت، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در سراسر کشور در جهت توسعه اقتصادی وجود دارد که می بایست با شناسایی بهینه این ظرفیت‌ها و با روحیه تلاش جمعی نسبت به ساخت و بهره برداری آنها اقدام کرد.

دکتر احمدی‎نژاد افزود: افتتاح چنین طرح‌هایی در استان ایلام موجبات کارآفرینی و رشد صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری را در پی خواهد داشت.

در مراسم افتتاح این طرح که استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، مسئول سرپرستی بانک صادرات در استان ایلام نیز گفت: بانک صادرات به عنوان بازوی توانمند اقتصادی کشور در کلیه طرح‌های ملی و زیر بنایی حضور فعال دارد و خواهیم کوشید با مشارکت فعال در تأمین سرمایه‌گذاری مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، رسالت خویش را در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار و به منظور شکوفایی اقتصاد کشور، رفاه مردم شریف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انجام رسانیم.

 

 

نظر شما
ادامه