کد خبر: ۶۲۰۹۲
تعداد نظرات: ۱۰۷ نظر
با ایجاد کمپینی در «فارس من»:
این کمپین که با عنوان «سازمان دامپزشکی کشور باید مستقل شود» در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس ایجاد شده است ...
 

حکیم مهر: جمعی از کارکنان سازمان دامپزشکی کشور با ایجاد کمپینی در «فارس من»، خواستار استقلال سازمان دامپزشکی کشور و خروج آن از مجموعه وزارت جهاد کشاورزی شدند.

به گزارش حکیم مهر، در متن این کمپین که با عنوان «سازمان دامپزشکی کشور باید مستقل شود» ایجاد شده است، آمده است:

با توجه به نقش مهم دامپزشکی و اقدامات مهم آن در رشد و شکوفایی صنعت دامپروری از طریق کنترل بیماری‌های دامی و نظر به اهمیت فعالیت‌های بهداشتی و نظارتی دامپزشکی، در تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی سالم و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، توانمندی بیشتر این سازمان باعث پیشرفت بیشتر تولیدات دامی در راستای جهش تولید گردیده و به دلایل ذیل می‌بایست به صورت مستقل عمل نموده و از مجموعه وزارت جهاد کشاورزی خارج گردد .

بدینوسیله از خبرگزاری محترم فارس خواهشمندیم خواسته کلیه پرسنل سازمان دامپزشکی را از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری نماید .

1. نیروهای سازمان دامپزشکی کشور اکثرا دارای مدارک دکتری تخصصی، دکتری حرفه‌ای، فوق‌لیسانس، لیسانس و فوقدیپلم می‌باشند و توانایی اتخاذ بهترین تصمیم‌ها برای پیشبرد بهتر فعالیت های این سازمان را دارند و فعالیت ایشان زیر نظر مدیریت وزارت جهاد کشاورزی با مدارک دانشگاهی پائینتر، باعث محدودیت این سازمان و مانع پیشرفت‌های بیشتر و آسیب به صنعت دامپروری کشور می‌گردد .

2. سختی کار نیروهای دامپزشکی کار در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، مواجهه با بیماری‌های مشترک، آسیب‌های فیزیکی ناشی از جمله حیوانات، آسیب‌های روحی ناشی از درگیری با متخلفین در عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی و... و قابل درک نبودن آن توسط وزارت جهاد کشاورزی که شرایط کاری به مراتب راحت‌تری دارند .

3. اختلاف معنی‌دار امکانات رفاهی و اداری دامپزشکی با ادارات وزارت جهاد کشاورزی

4. عدم تامین واکسن‌های دامی به میزان کافی به دلیل نبود اعتبارات کافی در سازمان دامپزشکی کشور و خسارات وارده به صنعت دامپروری

5. عدم تناسب حقوق پرسنل دامپزشکی با سختی کار ایشان که دلیل اصلی آن عدم اجرای کامل قانون تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دامپزشکی مصوب 1391 میباشد، عدم درک سختی کار دامپزشکی توسط وزارت جهاد کشاورزی .

برای مشاهده این کمپین «کلیک» نمایید

 

انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
45
7
اینم داستان جدید حکیم مهر . اینبار تو مغزتان چی میگذره؟!!~~
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
9
57
استقلال آری ،زیر چتر وزارت بهداشت نخیر ،سازمان مستقل مورد تایید است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
4
31
عالی
مجید
|
United States of America
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
12
29
استقلال باید در چهارچوب وزارت بهداشت باشد. در ایران سازمان های بدون وزارت‌خانه بدبخت میشوند مثل کودکان یتیم هستند. وضعیت سازمان محیط زیست را ببینید کمترین امکانات و بیشترین ظلم در حق‌شان میشود چون صاحب ندارد. اگر قرار بر استقلال باشد باید در چهارچوب یک وزارت خانه جدید باشد (که عملا مجلس قبول نمیکند) یا زیر نظر وزارت بهداشت باشد (بودجه کلان وزارت بهداشت و قدرت تصمیم گیری در آموزش)
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آن ها هم دقیقا نمی آیند به درخواست ما در این کمپین تن دهند. ولی حداقل متوجه میشوند که جایگاه دامپزشکی در کشور دارای ایراد است و منجر به این حرکت شده. و همین سرآغاز اصلاح وضعیت خواهد شد
( چه بهبود شرایط دامپزشکی در جهاد، چه استقلال و چه انتقال به وزارت بهداشت)
عدالت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
3
24
با این رویه کنونی سازمان دامپزشکی منفعل ......... شده، متاسفانه وضعیت حقوق و مزایا کارکنان بخت برگشته .......... بسیار تاسف بار است
..........................
پاسخ ها
عدالت
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
حکیم جان سانسور نکن
حاجی شما دیگه چرا
فقط میتونم بگم خدا به دادمون برسه تمام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
15
7
فقط میتونم بگم خدا به دادمون برسه
پاسخ ها
A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آره واقعا خدا به داد شما برسه... ممبعد ماه عسلی در کار نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اقای A من بعد درسته نه ممبعد. با این سواد ناقص که نمیبریمت ماه عسل
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
15
20
فقط ادغام در وزارت بهداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
چرا ادغام - فقط استقلال مثل محیط زیست مگه کمترین از اونا

فقط استقلال کامل تماممممممممم
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
قبل از اضحار فضل کمی در مورد حقوق ها و سختی کار سازمان محیط زیست مطالعه نمایید در ایران سازمان بدونه وزارت خانه مرده است
ناشناس
|
France
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
سلام طرح خوبیه ولی چند سال پیش هم امضا کردیم تمام کارکنان دامپزشکی جدا بشیم از جهاد کشاورزی ولی بی نتیجه ماند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
باید دوباره تلاش کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
14
دامپزشکی سازمان ماست... ........ فعالیت ماست.
به والله اگه ما نیروهای دامپزشکی به عشایر و روستاهای دورافتاده و خاکی و...که برای واکسن زدن سگ و دام میریم اولا هرروز تو جاده ایم باهزار خطر پس سختی کار راننده ها را داریم.دوما هزار بیماری مشترک را به جان میخریم سوما گاز گرفتن سگ و لگد وفشار گاو...را به جان میخریم.اگه به این عشایر بگیم ما حقوقمان با 3نفر عایله مندی ماهانه نزدیک 3میلیون میگیرم.درحالیکه یک معلم شیک وپیک میره سرکلاس درسال اگه کرونا نباشه 3ماه مفید والان هم که کروناهست عشق وحال حداقل 2.5تا3برابر ما حقوقش وهرروز هم جلو مجلس تجمع میکنن که حقوق ما کم هست یا یک وزارت بهداشتی فقط اضاف کاریش از حقوق ماهانه ما بالاتر هست به والله به سیاه چادر پناهندگی میده و تا اخرعمرهم ساپورتت میکنه. ................................
ناشناس
|
France
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
15
بخداقسم ،داریم جان میدهیم ،مردیم ،زیر خط فقر ،بزرگان ،به دادقشرزحمت کش دامپزشکی برسید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
12
به امید استقلال سازمان دامپزشکی و روزهای بهتر برای همه همکاران و همچنین برچیده شدن سازمان نظام دامپزشکی که هرگز حمایتی از اعضاء ندارد و به صورت ............ اداره میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
بهبود نظام دامپزشکی نه برچیده شدن. ماشینی که خراب هست باید تعمیر کرد نه اینکه انداخت ته دره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
7
2
نظام دامپزشکی مستقل را به ......... کشیدند حالا سازمان را هم می خواهند به همان مسیر ببرند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
22
4
بابا ولمون كنيد. سازمان چه گلي به سر كشور زده كه ميخواد مستقل هم باشه؟؟ساختاري فشل با نيروهايي فشل تر.....هلند سازمان دامپزشكيش اندازه يك اتاق است زير نظر وزارت جهاد كارآييش ١٠٠٠برابر سازمان دامپزشكي ايران با اين همه دبدبه كبكبه است.... به عمل كار برآيد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خودت فشلی مرد ناحسابی چرا به نیروهای سازمان توهین میکنی ؟ مگه چکار کردن؟ اگه میدونستم کی هستی حسابی خدمتت می رسیدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
برادر من شما تو بخش خصوصی به ما دولتی ها میگی فشل اشکال نداره .میگذاریم پای اینکه شما رو تو دولت راه ندادن چون خودت فشل بودی . چه برسه توی هلند راهت بدن. طرف رو تو ده راه نمیدادن سراغ کد خدا رو میگرفت
سعید
| Germany |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
واقعا دمت گرم ............. ک همشون هم سهمیه ایی هستن اداره کل دامپزشکی شهر ما بیشتر شبیه بنیاد شهید و امور ایثارگرانه , تمام استخدامی های اخییرشون مشروطی های همکلاسی ما بوده اما حیف ک اسم سهمیه هم خراب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
والا ماکه سهمیه نداشتیم استخدام هم شدیم تو اداره کل هم هستیم. ......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اقا سعید ما سهمیه تداشتیم استخدام هم صدیم اداره کل هم رفتیم. شلوغ نکن! عرضه چیز خوبیه سواد از اون بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
12
بسیار عالی
ولی چرا ضریب 1/1 را نیاوردید
چرا حق محرومیت را نیاوردید
چرا حق همطرازی را نیاوردید
و.........
چرا حقوق زیر خط فقر و حتی زیر خط فقر مطلق را می گیریم را نیاوردید
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
8
استقلال آزادی بهداشتی میشویم درود بر حکیم
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
8
زنده باد حکیم مهر حاضر حاضر حاضر
Dvm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
4
8
حکیم مهر عزیز تشکر
خواهشا اعلام حمایت کنید
انشاءالله استقلال سازمان از جهاد کشاورزی و قرار گرفتن در مجموعه وزارت بهداشت به زودی محقق بشه، الان موقع حمایت عملی و علنیه و امیدوارم اساتید و دانش آموختگان دامپزشکی با اطلاع رسانی حکیم مهر پشت این عزیزان بگیرن، لطفا جلوی فیدبک های منفی بگیرین که اینا پیشه اشون مشخصه و خیر خواه مجموعه دامپزشکی نبودن و نخواهند بود
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
4
8
((فعالیت ایشان زیر نظر مدیریت وزارت جهاد کشاورزی با مدارک دانشگاهی پائین‌تر، باعث محدودیت این سازمان و مانع پیشرفت‌های بیشتر و آسیب به صنعت دامپروری کشور می‌گردد))
جانا حرف از دل ما میزنی....
خداروشکر همین خودآگاهی و یک قلم کافیه...
مخالفین استقلال سازمان و انتقال به وزارت بهداشت معلومه چه کسانی هستن!
لیسانس کجا و دکتری کجا
مهندس کجا و دکتر کجا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
الان بهتری؟ فعلا زیر دست کار کن تا بعد
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
همین الانشم از تو با مدرک لیسانس کشاورزی سرم، ی نگاه به معلومات و پرستیژ بندازی و چشمات بشوری و خوب مقایسه کنی از خواب بیدار میشی، خداروشکر روز به روز به هدفمون نزدیک تر میشیم شما بمونین و نهاده های دامیتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بهتر شدی؟ باز هم زیر دست کار کن تا بعد
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
معلومه زیاد حقت پایمال شده، واقعا راست گفتی دکترا با حقوق 4 تومن کجا و مهندس با دریافتی 9 تومن کجا!!! حتی مجوز داروخانه هم مهندسین صادر میکنن، 6سال خوندن و 4 تومن حقوق دریافت کردن کجا، 4 سال درس خوندن و 9 تومن اقل دریافتی کجا.... جانا سخن از زبان ما میگوید، تو زندگیت 1 واحد هم مدیریت پاس کردی که سنگ جدا شدن به دلت میزنی، اگه نمیدونی بدون از دروس اصلی همون مهندسین مدیریت بوده دکتر
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
من به خوبی از خودم ورشته ام و جایگاهش آگاهی دارم، این شماهایین که باید چشماتون باز کنید و تنگ نظری ها و حسادتت هاتون بزارین کنار، اگه شما خوبی و مدرک لیسانست و کشاورزی و نهاده های دامی با حقوق9میلییون ریالی در ماه خوب خوش باشید برای خودتون همین جهاد، دیگه ربطی به شما نداره کجا بریم کجا نریم تو ی دامی هستی و رشته ات و مقطع تحصیلی ات و محل تحصیلت با من دکتردامپزشک متفاوت پس حق اظهار نظر در مورد رشته من هم نداری
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
شما ........ اگه از وضعیت نهاده های دامی ناراحتی و حقوق واقعیت که در حقیقت نصف دریافتی یک لیسانس در جهاد کشاورزی هست.بهتره تا دیر نشده برگردی. شما چه بپذیری یا نه سازمانت و بالطبع خودت زیر نظر ما فعالیت میکنید و مجوزهای لازمتون باید از ما اخذ بشه . پس بدیهی است که اجازه ی جداشدن نخواهیم داد .چرا؟ چون بهداشت و درمان دام یک بخش از چند بخش علوم دامی دامی رو در برمیگیره مثل همه ی دنیا. شما حداکثر کاری که ازت برمیاد اینه بخوای از حقوق دریافتی ناچیزت دفاع کنی.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دامی عزیز تو با لیسانس از دانشگاه نمیدونم چی با رتبه میلییونی قبل کنکور حق اظهار نظر در مورد یک رشته که شاخه ای از پزشکیه رو نداری جایگاه تو و حیطه وظایفت که دامداری و پرورش دامه رشته ات و اسمش کاملا مشخص کرده، نگرانیت قابل درکه چون ممبعد پرستیژ .......تون بیشتر و بیشتر افت خواهد کرد بعد استقلال دامپزشکی یا انتقال به وزارت بهداشت و دست درمانگران غیر مجازی امثال... که در حصرت دکتر شنیدن بودین و هستین کوتاه خواهد شد، این حجم از حسادت نیاز به درمان داره، تویی که امدی تو وبلاگی که متعلق به صنف دامپزشکی و مسائله ای که نه سرش و نه ته اش بهت ربطی نداره دخالت نابجا میکنی و نظر میدی تکلیفت روشنه باید به یک متخصص خبره ......... مراجعه کنی
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
دامی و دکی که اصولا درحین کار شمارو صدا میزنن ومارو همون مهندس خطاب میکنن، نمیدونم اصلا تحصیلاتت چیه!؟دیپلمی یا فوق دیپلمی که واژه ی من بعد رو ممبعد مینویسی، فقط میتونم این راهنمایی رو کنم، متقابلا تو هیچ مساله ای حق اظهار نظری در مورد هیچ چیز غیر از درمان نداری و بهت این اجازه رو نمیدیم،ماده 11 قانون دامپزشکی رو برو بازم بخون، اما حتی اگه دخالت غیرمجاز هم کنید به راحتی پروانتون باطل میشه،چون همکاران من در جهاد کوچکترین گذشتی در مقابل تخلفات ندارن، چون همونطور که بازم تاکید میکنم هم سازمانت و هم خودت تحت نظارت ماست و باید اجازه و مجوز هرچیزی رو از جهاد کشاورزی بگیری، هرچیزی که مربوط به جهاد کشاورزی میشه به تمام اعضا سازمان مرتبط هست و بهتره به دنبال راه های افزایش درامد باشی و دنبال افزایش دریافتیت فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
درسته امیر جان. فعلا زیر دست کار کن تا بعد. رفتی بیرون در رو پشت سرت ببند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یه سری دوستان مهندس ..... دارن میزنن، هیچی تون به دامپزشکی نمیاد ، ................
Dvm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
13
حکیم مهر عزیز خیلی از پزشکان با شرف در بدنه وزارت بهداشت تمایل به ادغام مجموعه دامپزشکی در وزارت بهداشت سواء از اشتراکات به خاطر مسائل مقاومت آنتی بیوتیک که ثمره کارشبانه روزی درمانگران غیر مجاز و نبود تمکین به نسخه که سلامت جامعه رو هدف قرار داده و بحث بیماریهای زئونوز، رو دارن. لطفا از این فرصت که پیش امده برای مصاحبه و اعلام حمایت اونا استفاده کن
کاردانی با28سال سابقه درمحرومترین نقاط خراسان بزرگ یزدوخراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
2
بااستقلال سازمان موافقم ولی خواهشابه دادکارکنان دامپزشکی که باجون ودل وباکمترین حقوق ومزایادارن خدمت خالصانه انجام میدن برسین.
پاسخ ها
نکته بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان!
دقیقا درست می فرمایید بار دامپزشکی روی شانه های امثال شماست ولی مزایای آن برای برخی مدیران بی تدبیر و نالایق است الان یه کاردان یه روز نیاد کلی مشکل پیش میاد ولی دکتر ها بیشتر کار جمع و پهن کردن آمار کارکرد کاردانها را دارند که نیاز به سیکل داه نه دکترا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
0
همینطور پیش بره گدایی باید بریم تمام کارکنان دانپزشکی فقط حقوق میدن نودونه درصد مزیا قطع کردن جدا بشیم درست میشه مسولین بالای دامپزشکی حقوقشون نزدیک بیست میلیون باشه نیاز ندارن که کارمنداشون رسیدگی کنن اینطوره که میگن ما هم کارمند دولتیم به ما چه زیردستهامون مزیاشون قطع شده حالا اینا میان جدا بشن از جهاد شتر در خواب بیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
8
متاسفانه درآمد یک کارمند متخصص در دامپزشکی با تحصیلات بالا و شغل سخت و پر زحمت و پر مسئولیت از یک کارگر غیر مجاز افغانستانی در دامداری کمتر است. فقط میدانم باید یک تغییری ایجاد شود این فرمان دامپزشکی را به ناکجا آباد خواهد برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
6
ما جزیی از ناظرهای بهداشتی جامعه هستیم باید در وزارت بهداشت باشیم استقلال معنی نمیده ما باید با هم به کار بهداشت جامعه نظارت کنیم با برنامه های مشترک
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
4
نکته:
متاسفانه برای نتیجه گرفتن برای چنین خواسته ای باید رئیس و مسئولین رده بالای سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی حضور داشته و پیشگام باشند و لابی کنند که ................. نانی در تنور این افراد گرم نخواهد شد.
‌مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
3
میجنگیم میمیریم حق مان را میگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
10
وزارت بهداشت برای بچه های دامپزشکی خوبه به چند دلیل :
1- وقتی باهاشون درباره( انسان) و (غذای انسان ) حرف میزنیم مثل (انسان) گوش میکنن و مثل (انسان) باهامون دوشادوش همکاری میکنن
2- آموزشهای ما بسیار مشابه هم هستن نه کاملا یکسان بنابر این در تصمیم گیریهای کلان حرف هم رو میفهمیم
3- جهاد کشاورزی خوبه ولی داره جهادی برخورد میکنه با مسایل اما وزارت بهداشت تخصصی برخورد میکنه بنا بر این باز هم یک فصل مشترک داریم
4- تعداد بیماریهای مشترک بین انسان و دام رو با تعداد بیماریهای مشترک بین انسان و گیاه مقایسه بفرمایید( زنگ تفریح )
5- گیاه لگد نمیزنه ، گاز نمیگیره ، توی چشمت خون نمیپاشه پس یک کارمند که پشت میز جهاد نشسته نمیفهمه من و ما چی میگیم .(سختی کار)
6- باباااا وقتی من به یک بیمارستانی میگم سزارین گاو داشتم دوتا سوال ازم میپرسه و حرف هم رو میفهمیم اخه گیاه مگه سزارین میکنه میوه دنیا بیاره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
3
5
کاملا موافق اول استقلال در نهایت وزارت بهداشت.بعضی خوش ندارند.فرمودند داستان چی هست.داستان همینه که خوندی از این واضح تر.من با تعدادی از همکاران قبلا صحبت هایی داشتم راضی به این کار نیستن چون منافشون تو این هست که زیر مجموعه جهاد باشند.هم بی سوادن هم دارند .از وضعیت موجود نهایت استفاده رو می برن.ویا از روبرو شدن با پزشکان می ترسن .به قول خودشان تو علوم پزشکی بیشتر ین پستی که می گیرن کارشناسی می باشد.ولی دلواپس نترس علوم پزشکی خیلی بهتر از جهاد هستش برای کلیه رده های دامپزشکی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
1
انشالا که بتونیم مستقل بشیم و از روابط فاصله بگیریم ، حیفه بخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
3
واقعا باید یه فکری کرد، حقوق یه دکتر دامپزشک برابر یه کارمند معمولی ادارات دیگره، کاردان که اصلا صحبتش نیست، هر روز مسیر طولانی به روستاهای دور افتاده و احتمال تصادف ، افتادن تو دره ، خواب رفتن راننده ، خطر تصادف، لگد و شاخ گاو، خطر سگ ، حتی بعضی مسیرها پیاده روی طولانی داره حتی خطر حیوانات وحشی ، تزریق شدن اشتباهی بعضی واکسنا در حین واکسیناسیون گاو و مبتلا شدن به بیماری ، بیماری های مشترک و ... حالا بماند بوی دامداری و گاو که اگه ماشبن در راه برگشت وسط شهر خراب شه کلی حرف مردم و میخوریم ، بخش نظارتی که درگیری با قصاب و مرغدار و خطر چاقو ...و خیلی چیزای دیگ که هیچوقت یک کارمند پشت میز نشین این سختی ها را نخواهد فهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
حقوق یک دکتر دامپزشک کجا برابر یک کارمند معمولی ادارات دیگست. من دکتر رسمی دریافتیم ۴ تومن هست، لیسانس های بهداشت ۷، لیسانس های وزارت نیرو ۹، از نفت و وزارت خارجه هم اصلا نگم بهتره.
عدالت مرده
ناشناس
| France |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
داداش گلم بنده هم دکترا دارم با 20 سال و رییس اداره 5720 میگیرم، این اوج بی عدالتی هستش و اینکه ما کامندای دامپزشکی ی مشت بی عرضه هستیم که اگه نبودیم با ی اعتصاب سراسری در تمام حوزه ها و رفتن به مجلس میتونیم حقمون فریاد بزنیم
از قدیم گفتن بچه تا گریه نکنه کسی بهش شیر نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
الان شما خودتون رو کارمند غیر عادی میدونید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
داداش اول بیدار شو بعد نظر بده، ما عادی هستیم، شماها غیر عادی هستین که فاز مدیریت گرفتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
درسته درسته . فاز غیر عادی بودن گرفتی بابا کارمندی مثل بقیه وایسا کارتو بکن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
1
همانطور که استادی فرمودن اگر همراه با انحلال سازمان دامپزشکی و قوانین مریوط به سال ۱۳۴۹ باشه خوبه و گرنه اگر قرار همین برخی مدیران کل و روسای ادارات باشه و برخی افکار و عقاید سازمان دامپزشکی باشه فرقی نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
1
دامپزشکی مشکلش با جهاد و بهداشت حل نمیشه.مدیر سازمان و یک تیم قوی میخاد که بتونه با نمایندگان مجلس و دولت رایزنی بکنه و پاشنه در دولت و مجلس را بکنه نه اینکه اصلا صداشون درنیاد و بعضی نماینده ها اصلا نمیدونن سازمانی بنام دامپزشکی وجود داره و در خوشبینانه ترین حالت نمیدونن که وظایف این سازمان چیه تازه اون نماینده ها یی که جز کمیسیون کشاورزی هستن تا بهشون میگن تسری و...و حقوق کم میگن ما خبر نداریم و باید روسای سازمان بخوان .............................. پرسنل نابود شدن و یواش یواش باید پاره وقت بریم کارگر گاوداری و...بشیم تا زنده بمونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
5
3
تمام کنید این مسخره بازی را
زمان احمدی نژاد همه کارهای انتقال به وزارت بهداشت انجام شد مجلس قبول نکردند
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
4
2
همه با هم یکدل یکصدا مقابل مجلس باید یکی شویم
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
4
2
ما همه با هم روز شنبه مقابل مجلس جدایی از جهاد قطعی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
2
1
مشکل داخلی است. رئیس سازمانی را که وزیر میگذارد که روبروی وز یر نمی ایستد .
فراموش نکنید . رئیس سازمان مهم و تاثیرگذار است. . باید قوی باشد و در همین شرایط حق همکاران را بگیرد .
دانشگاه به پزشکی نزدیکتر است . و اجرا به کشاورزی . پزشکی میداند اجرای دامپزشکی به کشاورزی نزدیکتر است . مسیر را باز نمی کند .
بازی دانشگاه را نخورید .
فشار را به جهاد کشاورزی کمپینگ بیاورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
1
متاسفانه حقوق پرسنل ادارات دامپزشکی با این همجمه کار خیلی پایینه و با این وضع گرونی داره بدتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
5
6
تحصیلات بالاتر؟؟؟ والا الان دیگه تو اداره ای زیر لیسانس و فوق لیسانس پیدا نمیشه، دیگه چهار واحد چهار واحد کارآموزی که سواد مدیریت نمیاره، باز همون کشاورزی ها و مهندسین علوم دامی یه 4 واحد مدیریت داشتن که پاس کنن، ولی این نشد که دلیل که از زیر نظر مجموعه کشاورزی خارج بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
چرا شما جهادی ها دست از سر دامپزشکی بر نمیدارید؟
خرزوخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
خوب مام میگیم شما بمونید و کمالاتتون، دیگه رفتن ما به شما ربطی نداره
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
چون اختیار سازمانتون دست ماست و مستقیما زیر نظر ما فعالیت میکنید. چون بهداشت و بیماری های دام یک بخش از چند وجه ی پرورش رو فقط شامل میشه که زیر مجموعه ی علوم دام محسوب میشه .مثل همه جای دنیا. پس بدیهی هست که اجازه نخواهیم داد از حیطه ی کنترل ما خارج بشید.
شربت اوغلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
تو... ماهم نیستی عزیزم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
اول یادبگیر درست حرف بزنی همین الانشم علوم دام نه نقشی و نه جایگاهی بجز یک عده با درمان غیر مجاز و غیر علمی در حوزه دامپزشکی نداره
دوم اینکه اگه رشته ما بخشی از دام و کشاورزی بود تو یک دانشکده تحصیل میکردیم نه ما دکتری بودیم و نه شما لیسانس وگرنه ی دامدار هم به استناد حرفات با شما هم هیچ تفاوتی نداشت(کار و شغل دامدار ها البته قابل احترامه ضمنا آموزش دامپزشکی دردانشگاه ازاد زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نمیدونی بدون)
سوم هیچ جای دنیا حتی رشته ات بخشی از دامپزشکی نیست چه برسه به....
اخر اینکه اگه ناراحتی و احساس کمبود و سرخوردگی میکنی برو درس بخون زحمت بکش کلاس کنکور برو(اگه به لحاظ ذهنی البته اگه نقص نداشته باشی) برای یک رتبه خوب و رشته خوب تلاش کن اگه دکترای دامپزشکی قبول شدی و فارغ التحصیل شدی و شماره نظام دامپزشکی هم گرفتی اونوقت بیا در مورد این مسائل نظر بده اینجوری سنگینتری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
یه سوال از اقای مهندس و اقای امیر دارم. شغل شما دوتا چیه ؟ ببخشید ولی این حجم از کل کل طبیعی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
3
0
تا داستان رانت و سود نجومی نهاده های خوراک،
واردات و صادارت فرآورده ای خام دامی،گردش مالی هنگفت صنعت طیورو ... هست امکان نداره بذارن تکون بخورید!مطمئن باشید.از این گذشته به نظرم دغدغه و تلاش جناب دکترصمصامی برای طرح تسری و بقیه مطالبات مالی مثل محرومیت ز مطب و ... رو پیگیری کنیم بهتر و سنگین و رنگین تره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
2
4
دیروز سر این خبر با یکی از آشنایان که پزشک دولتی هست صحبتی داشتم فقط خندید . یه جمله گفت که ... گرفت گفت شما میخواید بیاید اینجا رو هم بکنید مثل سازمان خودتون ؟ جمله ایشون کوتاه بود و یک دنیا حرف توش بود . مردم کاملا اگاه هستن تو سازمان ما چی میگذره دوره قدیم گذشته
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
3
حکیم مهر خواهشا برای این چنین مسائلی نظرات منوط به درج شماره نظام دامپزشکی و حتی دانشجویی و احراز مقطع تحصیلی و شغل کن تا هر ...........ی که توان قبولی تو دامپزشکی نداشته و ......... دکتر شدن رو دلش مونده باعث کامنت گذاشتن به اسم دامپزشک و اعلام مخالفت استقلال یا انتقال دامپزشکی به وزارت بهداشت نشه، اینجوری هویت این عزیزان نیازمند به کمک و راهنمایی برای مراجعه به ........... معلوم و خودشون محترمانه سرشون میندازن پایین و تو امورات مربوط به دکترای دامپزشکی دخالت نخواهند کرد(بحث عزیران مجموعه دامپزشکی که نظراتشون مخالف از این عده جداست و قابل احترام)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
کاملا موافقم با شما و باید این نکته رو هم اضافه کنم که دیگر قبولی در دامپزشکی توان علمی نمیخواد بلکه توان مالی میخواد. که اونم مقرون به ضرفه نیست دیگه 120 میلیون تومن شهریه بدی که با منت ماهی 4-5 تومن دربیاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
منم موافقم امیر اقا با اینکه هر کسی حد اقل یک کد یا یک چیزی داشته باشه تا بدونیم با کی طرفیم اخه. اینجوری باید هی رمز گشایی کنیم.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
2
واقعیت اینه که باید یک وزیر در خصوص سلامت مردم پاسخگو باشه و پخش شدن نظارت ها در وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی و استاندارد معنا نداره. و تا زمانی که ما در وزارتخانه تولید محور جهاد هستیم وضع سلامت و بهداشت فرآورده های دامی بهتر از این نمیشه. مهندسین عزیز جهاد که قیمت خیار و گوجه فرنگی را نمیتونن مدیریت کنن میخواهید بیماریهای مشترک و بیماریهای دامی و سلامت فرآورده ها توسط این وزارتخانه کنترل بشه. این مهندسین بعد خیار و گوجه میرسن به سیب زمینی و پیازو... ما کجا اونا کجا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
چرا برای صدور پروانه شرکت پخش استانی دارو و واکسن سختگیری میکنند؟؟
شاید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
2
5
تا وقتی که خودبینی و برتربینی در مجموعه ای حاکم باشه و گروهی خودشون رو عقل کل و همه چیزدان از دیگران بدانند و به بقیه افراد مجموعه از بالا نگاه کنند و حقوق اجتماعی دیگران را پایمال کنند و باعث ایجاد نارضایتی و دو دستگی و چند دستگی در مجموعه شوند و از طرفی خواستار استقلال مجموعه بشن، این امر تحقق پیدا نخواهد کرد. چرا که در صورت تحقق این موضوع چنین مجموعه ای ره به جایی نخواهد برد و بی عدالتی و منیت نسبت به قبل افزونتر خواهد شد که نتیجه چنین مجموعه ای چیزی جز فروپاشی نیست پس بهتره سازمان دامپزشکی همچنان زیر مجموعه جهاد باقی بماند. مگر اینکه دامپزشکان محترم در رفتار و گفتار خودشان تجدید نظر کنند و اجازه بفرمایند که هر چیزی و هر کسی در سر جای خودش باشد و در اموراتی که تخصص ندارند ورود نکنند و باعث هم افزایی و همگرایی مجموعه گردند و طمع این رو نداشته باشند که مدیرمالی یا اداری یا معاون توسعه شوند.
پاسخ ها
شاید تو هم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
کامنت تیپیک علوم دام ارشد علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
بسیار عالی و به جا فرمودین... درخانه گر کس است /یک حرف بس است....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
باسواد ما ارشد علوم ازمایشگاهی دامپزشکی نداریم .خوبی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
حالا دامپزشکی دکتراش چی هست که لیسانس و ارشدش چیزی باشه، ناراحت شدن نداره که نهایتا ارشد باکتری شناسی یا یکی از رشته های گروه علوم آزمایشگاهی مثل انگل شناسی هستید
‌مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
1
همه باهم مقابل مجلس میجنگیم حقمونو میگیریم
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
3
3
پزشکی ودندانپزشکی رتبه زیر 2500ولی دامپزشکی ازاد شوشتر 70000 اگر می خواهی زیر نظر وزارت بهداشت باشی رتبه با لا بیار.
پاسخ ها
بن
| Australia |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خسته نباشید رتبه ها امسال رو دیدید؟
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
الان همکارای دامپزشک میان میگن ما همه رتبه زیر 100 بودیم رتبه های 70 و 80 هزار با پذیرش 300 نفری در بعضی از واحد ها هم احتمالا فقط تو داستان های مطبوعاتیه و وجود خارجی نداره. کی به کیه منم با رتبه دو رقمی علوم دامی قبول شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
کلی هم پزشک تو فیلیپین و چک و اوکراین و.. درس خوندن که تو ایران مهندسی کشاورزی هم نمیتونستن قبول بشن. پس پزشکی کم ارزشه؟ یا باید حقوقش مثل پرستاری ها بشه؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
2
3
علوم دامی های عزیز اگه شما میگین دامپزشکا آرزوی پزشکی داشتن اطمینان داشته باشید که شما هم آرزوی دامپزشکی داشتین اگر بگین نه مسلما دروغ گفتین و اینو بدونین اگر پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی سه رشته اول هست صد درصد رشته چهارم دامپزشکی هست نه علوم دامی و ... شما هم میتونستید با رتبه صد هزار دویست هزار یا یک میلیون قبول میشدین معلومه که نتونستید پس لطفا خواهشا خاموش. اگر خوب حرف زدن بلد نیستسن حرف نزدن که بلدین
پاسخ ها
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
وقتی شما و سازمانت تحت نظر ما به فعالیت میپردازید از چی صخبت میکنید؟؟ دوست عزیز مثل اینکه از قبولی های دهه پنجاه هجری شمسی هستی که دامپزشکی رو انتخاب چهارم میدونی !!الان .دامپزشکی انتخاب دهم داوطلبان تجربی هم نیست . یه نگاه به امار پذیرش بندازی میبینی شبستر و شوشتر با 80 هزارم پذیرش داشتن اگر از عقل کمک بگیرید متوجه میشی که رشته ی چهارم با هشتاد هزار پذیرش نمیشه . دوست عزیز با این حرفا داری خودتونو گول میزنی در جهاد کشاورزی و فارم و.... مسئول و مدیرت ما هستیم . حتی رشتت یک بخش از چند بخشی هست که جز مجموعه ی علوم دام هست .کدوم ادم عاقلی میخواسته تا حالا جای کارمندش باشه؟ . میدونم درک میکنم 7 سال درس بخونی اخرشم دریافتیت کمتر از یه کارشناس در حتی جهاد کشاورزی باشه یعنی چی. اما جای خیالبافی به فکر بازاموزی و بالا بردن سواد جهت ارائه ی صحیح به دامپرور باشی. دامپزشکی شعارش همینه سلامت از مزرعه تا سفره
دکتر 01
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
2
ما همه معتقدیم جایگاه دامپزشکی بالاتر از وضعیت فعلی است و تغییر در تشکیلات سازمانی شاید یکی از راه های ارتقاء این جایگاه باشد
ولی خدمت دوستان یک نکته مهم را یاداوری کنم که:
این قضیه استقلال راه به جایی نخواهد برد.
به یک دلیل روشن. اینکه هر گونه تغییرات ساختاری سازمان یا وزارتخانه را باید مجلس تصویب کنه. همین الانش مجلس با سازمان های مستقلی مثل حفاظت محیط زیست مشکل داره وبارها گفته شده. به دلیل اینکه سازمان مستقل جوابگویی به مجلس نداره ولی وزیر قابل استیضاح ومجبور به پاسخگویی به مجلس است!
پس عدم تمایل مجلس برای تایید سازمان مستقل قابل درک است. و رفتن این راه سودی ندارد.

البته راه هایی مثل رفتن جزء وزارت بهداشت این مشکلات را نداره و به نسبت پیشنهاد عملی تری هست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
زنده باد افرین
حقوق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
2
کارمند دامپزشکی ام با مدرک دکترای دامپزشکی حقوقم برابر خدمه بیمارستان های انسانی


واقعا تاسف باره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
مقایسه جالبی نیست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
1
همگی باید با هم متحد شویم تا از بردگی در بیایم
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
5
1
مهندس علوم دامی که بالا کامنت دادی دامپزشکی با رتبه هشتاد هزار دانشگاه فلان عزیزم رشته شما رو هر روز چندتا پیامک از دانشگاههای مختلف میاد که بیایید ثبت نام کنید حتی شهریه اش را هم قسطی میگیرن و التماس میکنن بیا بخون اگه شما متخصص مغز و جراح قلب بودی چکار میکردی (......................). ثانیا درآمد دامپزشکا حداقل چند برابر شماست کلینیسین ها دامپزشکی حتی با درآمد کم هم بیشتر از شماها درآمد دارن اگه دامپزشکی از جهاد جدا بشه فقط یه نظارت بر خیار و گوجه و پنبه دانه میمونه براتون چون .......... دامداری ها بهتر از شما پرورش رو بلدن برا همینه که آرزوی درمان کردن رو دارین. تو ادارات دامپزشکی آرزوی مهندس هاس که بهشون بگن دکتر پس شما تحقیر شدین و نکته آخر هم اینکه شما از کی تا حالا مدیر شدین!!! واقعا خنده داره شماها حتی تولید خیار و گوجه و سیب زمینی و پیاز رو هم نمیتونین مدیریت کنین حالا ادعای مدیریت دارین؟ همین مدیریتتون باعث فلاکت کشاورزی شده که پنبه رو هم باید وارد کنیم کشوری که صادر کننده پنبه بود. به امید تعقل و تفکر
پاسخ ها
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
دوست کاردان من که خودتو دامپزشک معرفی کردی!اهمین که داری تلاش میکنی نگاهت از بالا به پایین باشه مثل پزشکان ولی تو جهاد کشاورزی خودت و سازمان تحت نظارت ما فعالیت میکنی و مجبوری از پایین به بالا نگاه کنی و اجازه ی کوچک ترین کاری بدون موافقت جهاد کشاورزی بهتون داده نمیشه خودش گواه جایگاهتون هست .این از این .....
درامد دامپزشکان فقط در داستان ها و رویاهای شما دوستان گلم مثل ماست وگرنه در هر مکان و زمان و در هر نقطه در صد تا وبسایت نمیومدن التماس گونه بگن ما دریافتی نداریم .درامد نداریم. به خوب نکته ای اشاره کردی علت اصلی ییکاری شما دقیقا همین هست که یه دامدار از شما بهتر کنترل بیماری رو بلده و یک مهندس علوم دام هم جز برای واکسن که به کاردان ها مربوط میشه به شما نیاز نداره و خب زندگیتونم خرج داره !وگرنه درامد مهندس هم از طریق کار دولتی هست هم فارم شخصی و هم ارائه ی خدمات فنی و مشاوره ای !که حداقل 5 برابر کل درامدتونه !
اما پاسخ اینکه از کی مدیر شدیم رو باید عرض کنم از همان موقع که اومدین زیر نظر ما در مجموعه ی جهاد ما مدیر شدیم . ازهمان موقعی که دنبال کار میگشتین و تو دامداری یه کار پاره وقت در نظر گرفتیم براتون مدیر شدیم. از همان موقع که حتی برای مجوز داروخانه اومدین به ما درخواست دادین مدیر شدیم . ازهمون موقع که مدیریت از گرایش های اصلی علوم دام شد و واحد های درسیشو درکارشناسی گذاشتن مدیر شدیم. بازم بگم؟......
اینکه به هر تزریقاتی . تکنسین .تکنسین تلقیح مصنوعی میگن دکتر و به شما هم میگن به خاطر مقطع تحصیلیتون در ایران جای تعجب نداره چون اینجا ما برای احترام به تکنسین های خودمونم دکتر میگیم ....اما اگر از این چشم پوشی کنیم. دکتر کسی است که سال ها تحقیق و پژوهش انجام داده . نه کسی که 4 سال درس خونده و دوسالم کاراموزی کرده و باید دایما به باز اموزی بره و فقط تو ایزان دکتر بهشون میگن و در تمام دنیا مدرکشون معادل لیسانس علومه ....
این هارا میدونستی دوست عزیز یا حتما باید باهم مرور میکردیم؟شما همین که بتونی قیمت چهارتا دارو رو با قیمت خودش به دامدار زحمتکش برسونی و نه چند برابر بالاتر خودش بزرگترین کاره!!اگر تو این موفق شدین بچه های کشاورزی هم دیگه پنبه وارد وارد نمیکنن.......التماس تفکر و توجه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
تو این مملکت به حساب بانکیت نگاه میکنن و پوله تو جیبت شماها دعواتون سره رتبه دانشگاه و سیاستهای کنترل بازار عرضه و ایناست. معلومه هردوتاتون بیکارید یا یه شغل سطح پایین دارید که استناد حرفهاتون به رتبه های دانشگاهتون و حرفهای تو اخباره .ادمی که تو شکمه کاره و درامد داره کاری به این ادا و اصولها نداره بابا .ادم از فرداش خبر نداره شما دوتا مهندس و دکتر میکنید و صحبت از مدیریت دامداری و مدیریت تولید خیار و گوجه تو مملکت و زیر دست و بالادست میکنید .قول میدم همین الان یه گوسفند به شمای دکتر بیکار بدن و یه گلخونه گوجه به اون مهندس بیکار جفتتون میزارید در میرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
اقای دامپزشک .از همون پنل اس ام اس برای رشته ی شماهم دادن در همون دانشگاهی که خودت درس خوندی با شهریه رایگان . الان تو داری از ارزوهات که مغز و اعصابه صحبت میکنی و به ما بست میدی درصورتی که هیچ علوم دامی ای نخواسته دامپزشک شه اما از همون همکلاسیات امار بگیری تقریبا همتون ارزوی پزشکی داشتین و بین پرستاری و هوشبری و دامپزشکی به خاطر لقب دکتر اومدین دامپزشک شدین که اونم بعدا طبق همین کامنت ها اکثرا پشیمونید و از بیکاری مینالید .باز مهندس علوم دامی یه دامپروری یا مرغداری زنبور داری ای و... داره که منبع درامدش باشه . شما چطور ؟صبح تاشب در انتظار یه مریض که اونم پیدا نمیشه و ارایشگری حیوانات رو انجام میدین. کجای دنیا دامپزشک سگ و گربه حموم میبره و ناخن پا ودست پرنده میگیره که شما اینکارو میکنید؟
به قول خودتون با دکترا !تازه میگید درامدم داره!حتی کار تکنسین هم نیست و افراد با مدرک دوره های کوتاه مدت انجام میدن .اول به فکر اشتغال خودت باش اگر چیزی موند بعد بیا درمورد قیمت پیاز و سیب زمینی صحبت کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
1
در اكثر كامنت‌ها ادبياتي كه در گفت و گوها به كار رفته مايه خجالت است. اين كه افرادي آن هم از قشر تحصيل كرده مثل بچه‌ها به دنبال نيش زدن و سوزاندن همديگر باشند خجالت آور است. شايد اگر در فضاي مجازي نبوديد كار به كتك كاري هم مي‌رسيد! واقعاً اگر ظرفيت شنيدن نظر همديگر را نداريد، سكوت كنيد. شما انسانيد.
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
3
سکوت هرجایی مناسب نیست، گاهی اوقات اگر در سیستم دولتی یا فارم که همکار زیاد داشته باشید، وقتی تعمدی و آگاهانه به حقتون و صنفتون تعرض کنند و هرجایی بنشیینند اشتباهات خودشون رو گردن صنف خاصی بندازند یا هرجایی نقل و نبات صحبت محافلشون باشی، ناچار میشی به دفاع از خودت و صنفت و رشته ی تحصیلیت و سال ها فعالیتت و سابقه ات، اونجاست که مجبوری صدای توهین رو در هر جایی در نطفه خفه کنی، نباید اجازه بدی که نظر دیگران به خاطر دهان کجی و غرض ورزی باعث منفی شدن تصور نسبت به فعالیتتون بشه، چون اولا ‌شنونده عاقل نیست و خیلی از دامدار ها تفاوت بین مهندس و دکتر و تکنسین رو نمیتونن متوجه بشن، و ثانیا اجازه میدین این افراد به رشد قارچ گونه ادامه بدن و در هر محفل و سازمان ارائه ی نطق کنن که باعث منفی شدن افکار نسبت به شما و فعالیت هم صنفاتون میشه، پس وظیفه ی هر صنف دفاع از ماهیت و موجودیت خودش هست، این ادبیاتی رو هم که میخونید بله ادبیات بچه های کارشناسی و ارشد و دکترا هست و مشت نمونه ی خروار هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
دوست مهندس من نمیدونم چرا انقد تند و تیز شدی بابا اوکی شما خوبی ماهم میخوایم خوب باشیم دیگه انقد دعوا نداره که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
1
واقعا خوندن این کامنت ها نشون از سطح فرهنگ میده یه سوالی برام پیش اومده دوستان علوم دامی تو سایت حکیم مهر دنبال چه موضوعی هستند البته باعث خوشحالیه که دنبال کننده حکیم مهرند. ثانیا کسی که درآمد داره و کار داره اصلا دنبال این حرفا نیست که من مدیرم تو زیر دستی من که یاد دعوای بچگیام افتادم ممنون که باعث شادی شدین. اگه دوستان یه کمی توجه کنن مدیر و رئیس همه ما بهره برداران هستند اونا نباشن ما چکار باید بکنیم!!! در سیستم اداری هم عزیزان توجه کنن سیستم دامپزشکی بعنوان یه سازمان در مجموعه جهاد هست من کارمند دامپزشکی هستم و دوستان جهادی در شهرستان ما احترام فوق العاده ای برای دامپزشکی قائلند در جلسات و در هر جایی و دامپزشکی رو مایه افتخار جهاد میدونند چون یه سازمان تخصصی با سطح سواد بالاست. واقعا برام جای تعجبه اینایی که بعنوان مهندس کامنت میذارن هدفشون چیه؟ ارزش هر کس به سواد و موقعیت و مفید بودنشه اینکه بگی من مدیرم تو زیر دست یا من رشتم فلانه تو بهمان واقعا باعث شرمساریه. ما با دانشکده علوم پزشکی هم ارتباط بیشتری داریم به واسطه بیماریهای مشترک و بهداشت مواد غذایی اونا هم احترام زیادی میذارن به بخش دامپزشکی چون درک و فهم علمی بالایی دارن و میدونن پیشگیری مهمتر از درمانه. عزیز علوم دامی به دامپزشکا تو همه کشورا میگن دکتر حداقل اینو اشتباه نکن اگه شنیدی بعضی جا نمیگن اون کشورا لیسانس دامپزکی هم دارن چیزی شبیه به لیسانس علوم آزمایشگاهی به اینا مثل رشته شما میگن مهندس کسی که 7 سال خونده مقطعش دکتراس مثل پزشکی مثل دندانپزشکی و حتی داروسازی که زمانش کمتره باز میگن دکتر و یه مطلب هم اینکه حقیقتا سطح علمی دامپزشکی بالاست حقیقتیه میتونی قبول نکنی. راستشو بخوایین تو حکیم مهر من یه پزشک ندیدم بیاد از این الفاظ استفاده کنه بگه ما بالاییم شما پایین و... و تمام دوستان پزشک و دندانپزشک و داروساز و حتی سایر رشته های علوم پزشکی من تا حالا ندیدم از این ادبیات استفاده کنن که ما بالاییم و مدیریم و ... و در تمام دوره ها و جلسات چنان احترامی میذارن که ادم خجالت میکشه البته این نشان از فهم و شعور بالاشونه. و اینه که سطح دونا وزارتخانه رو مشخص میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
چقدر زشته این بحث های تکراری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
فکر میکنم این بحث رو یه اقایی با نام ( امیر) شروع کرد . یه تعداد نام کاربری هستن تو این سایت میان دنبال اهداف مشخص . از منه کارمند دامپزشکی تا رشته من تا رشته مهندسی تا سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی رو همیشه هدف قرار میدن . اقایانی با نامهای ( امیر) (مهندس) (استاد دانشگاه) (vet) (دکتر دامپزشک) کاملا تکراری شدن با ادبیات و اهداف تکراری و بحث های تکراری .از حکیم مهر عزیز تقاضا دارم به عنوان مسول سایتی که برای من و هم رشته هام دایر شده با انتشار اسم این دوستان حد اقل یه تلنگر به این دوستان بزنه و دوستانم رو اگاه کنه که با این افراد وارد این بحث های بی سر و ته نشن . من مدت زیادی حکیم مهر رو دنبال کردم و این افراد با نوع ادبیات خاص و اهداف خاص رو کاملا مغایر با روح و هدف این سایت میدونم . جسارت به هم رشته خودم و هیچ تحصیل کرده ای از هیچ رشته دیگری رو نمیتونم بپذیرم اونهم در سایتی که هدفش من و امثال من هستن . تشکر از سایت وزین حکیم مهر
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
دوستان عزیز صحبت های شما کاملا به جا و درست، اما همونطور که میبینید در همین سایت خبری و تحلیلی از حقوق دام پزشکان دفاع میکنند، این حق مهندسین هست که از وجود خود دفاع کنند، در رابطه با شغل بنده همین بس که اونقدر وقت هست که لا به لای خستگی های روزمره، اخبار مربوط به صنعت دامپزشکی و دامپروری رو به جد دنبال میکنم، اینکه منظور شما اینه در مقابل توهین در هرجایی سکوت کنی و اینجانب رو بیکار خطاب میکنی، این نظر شخصی شماست! و قابل توجه شما در هیچ جای دنیا کسی رو مهندس برای علوم پایه و رشته های زیستی خطاب نمیکنن و کاربرد پیشوند مهندس فقط در ایران هست، و اینکه دامپزشک دکتر هست یا نه باید عرض کنم که در ایران بله ودر اروپا و امریکا تمام رشته ها به ترتیب اکادمیک از لیسانس تا دکترای تخصص هستند، این که چه کسی بالا یا پایین است اصلا مهم نیست و همه بهر خدمت گرد هم امدیم و دست بالای دست بسیار و بالاخره هر پست و مقامی روزی از ماگرفته میسه و دنیا چندروزی بیش نیست! اما چیزی که اهمیت داره این هست جلوی توهین به همکارانمون رو بگیریم همونطور که شما اینکار رو میکنید! و اون دوستی که میفرمایند فلانی و فلانی و فلانی رو جلوی بحثشون گرفته بشه باید متوجه باشند که، اولا اینکه مهندسین علوم دام به حکیم مهر مراجعه میکنند و خبر هارو دنبال میکنن و با این شرایط وقت میگذارند از سر بیکاری نیست! از سر علاقه و جذابیت قلم نویسنده وحکیم مهر است، این که گاها جدال های لفظی پیش میاد، صرفا دفاع تمام قد از موجودیت هست وگرنه چه دکتر چه مهندس وظیفه و حیطه ی کاری و دروس خود رو خوب میشناسند و اگر مسائل مربوط به رتبه و رشته و دانشگاه و مقطع تحصیلی و حیطه ی اختیارات و دخالت و... مهم نبود نه حکیم مهر به ان میپرداخت و نه ما!!! وقتی بارها اعلام کردم که بهترین دوستان و همکاران دامپزشک هستند و اکثر همکارانتون میگن در حد ما نیستید با سکوت فقط صحه بر حرف های ان ها و قبول توهین کرده ایم.... زیرا دور از جان شما این روزها شنونده عاقل نیست و چیزی را که میشنود باور میکند. باسپاس از نظر شما دوستان و حکیم مهر عزیز
نظر شما
ادامه