کد خبر: ۶۲۵۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تنها بیمارستان دامپزشکی استان یزد با عنوان «بهنود» در شهرستان اردکان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، «بیمارستان دامپزشکی بهنود» به‌عنوان تنها بیمارستان دامپزشکی استان یزد در شهرستان اردکان افتتاح شد.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به اصل 44 قانون اساسی در راستای واگذاری امور به بخش خصوصی، گفت: تمام تلاش مجموعه سازمان دامپزشکی کشور و استان در این زمینه بوده و هست و ما معتقدیم که با واگذاری امور به بخش خصوصی طبیعتاً می‌توانیم خدمات پایدارتر و قوی‌تر در راستای اهداف سازمانی خود ارائه کنیم که بر این اساس سالیانه شاهد توسعه مراکز مختلف در کشور هستیم.

«دکتر علی فاتحی نیا» با اشاره به پتانسیل دام‌پروری در شهرستان اردکان، افزود: در این شهرستان بیش از 70 هزار رأس دام سبک و بیش از سه هزار دام سنگین وجود دارد و یکی از شاخص‌های مهم این شهرستان در موضوع تولید، درزمینهٔ تولید گوشت مرغ است که بیش از 200 واحد مرغداری گوشتی در شهرستان اردکان وجود دارد که بیشترین واحدهای پرورش طیور در استان یزد را در خود جای‌داده است و با استفاده این پتانسیل نیاز استان و سایر استان‌های هم‌جوار را در سالیان گذشته تأمین کرده است.

وی بابیان اهمیت پشتیبانی و نگه‌داشتن صنایع مختلف در حوزه دام‌پروری، گفت: بیمارستان‌های دامپزشکی باید در چرخه وجود داشته باشد که عملاً بتوانند باعث پایداری این صنایع شوند لذا این مراکز پتانسیل آن را دارند که بتوانند با عملیات‌های تشخیصی و درمانی بتوانند خدمات پشتیبانی را ارائه کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین بیمارستان دامپزشکی بهنود اردکان بر گسترش فعالیت‌ها و ارائه خدمات جدید در این بیمارستان تأکید کرد و افزود: این بیمارستان می‌تواند به دامداران و مرغداران شهرستان‌های اردکان و میبد و همچنین سایر شهرستان‌های هم‌جوار خدمات‌رسانی کند.

«کاظم نجفی» رئیس نظام دامپزشکی استان یزد هم در این مراسم با اشاره به تعطیلی سه بیمارستان دامپزشکی استان در دهه اخیر، گفت: برای ادامه کار و پیشرفت تنها بیمارستان دامپزشکی دایر در استان یزد به حمایت مسئولین نیاز است.

وی بابیان اینکه بیمارستان دامپزشکی بهنود شهرستان اردکان با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است، افزود: این مرکز دارای بخش‌های مختلف ازجمله داخلی، مامایی، سالن معاینه دام بزرگ، دام کوچک، داروخانه، آزمایشگاه، واکسیناسیون و سالن جراحی می‌باشد و خدمات تشخیصی مانند رادیولوژی، سونوگرافی، آندوسکوپی، نوار قلب، دندانپزشکی و انواع آزمون‌های آزمایشگاهی برای حیوانات مزرعه، اسب و حیوانات خانگی در این مرکز درمانی قابل انجام است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
پس چرا اسم موسس نگفتید
پاسخ ها
دکتر حسنوند
| United States of America |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
دکتر سجاد کاظمی موسس هستن
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
دکتر سجاد کاظمی ک شهرکردی هستن یا منظور کس دیگه ای هستش
دکتر کاظمی تخصص دام بزرگ دارن
نظر شما
ادامه