کد خبر: ۶۳۲۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مقدار 2300 کیلو گرم ماهی تن که در یکی از کارخانه های تولید تن ماهی شهرستان رشت به صورت نامناسب نگهداری شده بود، توسط شبکه دامپزشکی رشت،کشف، ضبط و با اخذ دستور قضایی معدوم شد .

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان، «دکتر مهدی بهروزی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رشت گفت: طی بازدیدهای دوره ای و سرزده از مراکز فرآوری مواد خام دامی، توسط بازرسان نظارت بهداشتی فراورده های خام دامی این اداره، مقدار 2300 کیلو گرم ماهی تن که در یکی از کارخانه های تولید تن ماهی به صورت نامناسب نگهداری شده بود، کشف و ضبط شد.

دکتر مهدی بهروزی ضمن بیان این خبر افزود: نمونه برداری از محموله مکشوفه جهت انجام آزمایشات انجام و به اداره کل دامپزشکی استان گیلان ارسال شد. با توجه به نتایج آزمایشگاهی و نظریه کارشناس دامپزشکی و با اخذ دستور قضایی، محموله مذکور معدوم سازی شد. 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
4
0
بدعتی جدید در دامپزشکی. طبق قانون سازمان دامپزشکی نظارت بر حمل بهداشتی تون ماهیان تا درب کارخانه کنسرو سازی است. بعد از این دیگه به دامپزشکی ربطی نداره و سازمان غذا و دارو باید رسیدگی کنه. چون سازمان نه مسئول فنی داره تو این مراکز و نه بازدیدی انجام میده. بر عکس سازمان غذا و دارو مسئول فنی داره تو این مراکز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
دوست عزیز کارخانه های تولید کنسرو ماهی تون دارای سردخانه جهت نگهداری تون ماهیان میباشند و طبق قانون نظارت بر این سردخانه از وظایف سازمان دامپزشکی میباشد که در کارخانجات بزرگ دارای مسئول فنی دامپزشک میباشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
خط تولید زیر نظر سازمان غذا و دارو هست ولی سردخانه و مواد خام دامی زیر نظر اداره دامپزشکی هست . اگر مسئول فنی از طرف دامپزشکی در محل حضور ندارد نیازمند تحرک سازمان دامپزشکی و نظام در این زمینه هستیم.
نظر شما
ادامه