کد خبر: ۶۳۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - نشست تخصصی سردار رستم قاسمی وزیر پیشنهادی وزارت نفت با معاونین و مدیران عامل شرکت های تولیدی و عملیاتی صنعت نفت بعداز ظهر هشتم مرداد ماه سالجاری برگزار شد. در این نشست دکتر بازرگانی (دامپزشک) که در زمان تصدی دکتر میرکاظمی مدیرکل دفتر وزارتی بود کنار وزیر پیشنهادی نفت نشسته بود.

دکتر شجاع الدین بازرگانی به تازگی از سوی محمد علی‎آبادی سرپرست وزارت نفت به سرپرستی معاونت امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه منصوب شده است.

وی دارای مدرک دکترای دامپزشکی از دانشگاه تهران است و پیشتر به عنوان معاون آموزش و نیروی انسانی نیروی دریایی، معاون کشاورزی و دامپروری سازمان اتکا، رئیس گروه صنایع غذایی سازمان اتکا، رئیس هیات مدیره کشت و صنعت مزرعه نمونه، قائم مقام مدیرعامل سازمان اتکا، معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت بازرگانی، قائم مقام وزیر بازرگانی، مشاور وزیر بازرگانی در امور اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، مشاور وزیر نفت و مدیرکل حوزه وزارتی نفت مشغول فعالیت بوده است.

راست به چپ : سردار قاسمی - دکتر بازرگانی

وزیر پیشنهادی نفت و دکتر بازرگانی

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
0
نمیدونم این تبلیغه واسه صنف دامپزشکیه یا تخریبه.
به نظر من که فاجعه است.
به قول استاد بزرگ دکتر عماد الدین افروغ بزرگترین تعهد تخصص است

این آقای دکتر دامپزشک توی وزارت نفت چی میخواد؟
علی
|
-
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
0
آقا آبروی دامپزشکی را با این کارها بردیدها!!
صحبت درگوشی وزیر با یک دامپزشک!!!
طوری می نویسید انگار خیلی عجیبه! انگار افتخار بزرگی نسیب جامعه دامپزشکی شده! خوبه کلاس خبرنگاری هم میگذارند! اینقدر بیش از این به حرفه دامپزشکی لطمه نزنید. از 4 تا دامپزشک تعریف و تمجید کنید که دارن تو مناطق محروم نظارت بهداشتی میکنند و کارشون رو میخواهند درست انجام میدهند ولی هیچکسحمایتشون نمیکنه. صحبت در گوشی که افتخار نیست!!
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
0

جای تأسف است که برخی از افراد این قدر افق فکری کوتاه دارند.

اینها نمی دانند رشته های دیگر که تا این حد در کشور توانسته اند منویات علمی و تخصصی خود را پیش ببرند از طریق همین ارتباطات بوده است.

مگر به عنوان مثال آقای دکتر ولایتی که فوق تخصص کودکان است به طور رسمی رشته حقوق سیاسی را خوانده اند؟

آیا شما فراموش کرده اید زمانی را که آوردن نام دامپزشک در میان یک جمع علمی، همراه بود با خنده و تمسخر شدید حضار؟

شما درد قربت و مطلومیت دامپزشکی را در سالهای قبل با جان و دل حس نکرده اید و به همین دلیل به این صورت خشونت آمیز برخورد می کنید!
نظر شما
ادامه