کد خبر: ۶۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - با توجه به بهداشتی بودن مرغ بسته بندی، عرضه این محصول در قالب بسته های بهداشتی در استان تهران به مرور انجام می شود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این مطلب گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، مقرر است که عرضه مرغ به صورت بسته بندی در سراسر کشور انجام شود.

دکتر سیدمحسن دستور افزود: در تمامی استانهای کشور عرضه مرغ به صورت بسته بندی انجام می شود و در استان تهران نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: به صورت نمادین، امسال در استان تهران عرضه مرغ به صورت بسته بندی در میادین میوه و تره بار انجام شد که در برنامه داریم به مرور تمامی مرغها را به صورت بسته بندی عرضه کنیم.

دستور ادامه داد: در استان تهران امکان عرضه مرغ بسته بندی به صورت کامل و یک جا وجود ندارد و باید به مرور انجام شود که سازمان دامپزشکی این مساله را دنبال می کند.

 استقرار یکهزار و 500 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در کشور

این مقام مسئول درباره ماه رمضان و فعالیتهای اکیپ ثابت و سیار سازمان دامپزشکی تصریح کرد: همچون سالهای گذشته این سازمان در جهت توزیع فرآورده های بهداشتی بخش دام و طیور و آبزیان یکهزار و 500 اکیپ ثابت و سیار در سراسر کشور مستقر کرده است.

وی یادآور شد: در عملیات نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان 586 اکیپ ثابت و 893 اکیپ سیار در سطح کشور فعال شده است.

دستور تاکید کرد: اکیپهای راه اندازی شده از نوع نظارتی و بازرسی هستند.

وی اظهار داشت: اکیپهای ثابت و سیار کنترل و نظارت دامپزشکی و لباسهای فرم متحدالشکل و خودروهای ویژه بازرسی در سطح استانهای مختلف مشغول به انجام وظیفه هستند.

رییس سازمان دامپزشکی کشور همچنین گفت: در راستای اجرای این طرح در ایام تعطیل نیز نیروهای کشیک فعالیت می کنند.

دستور در ادامه افزود: اماکنی که توزیع و عرضه فرآورده های دامی، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، کشتارگاههای دام و طیور، سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی، کارگاههای فرآوری و مراکز بسته بندی فرآورده های خام دامی به مدت یک ماه تحت پوشش طرح کنترل و نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی قرار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارتهای این سازمان در جهت عرضه بهداشتی فرآورده های خام دامی است.

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
آقای دکتر دستور عجله برای بسته بندی مرغ در تهران نکنید 5 سال گذشت 50سال دیگه هم وقت هست
نظر شما
ادامه