کد خبر: ۶۵۱۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مدیر بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ساری از برگزاری اردوی جهادی با محوریت خدمات دامپزشکی در مناطق محروم شهرستان ساری خبر داد و گفت: گروه جهادی شهید رادمهر با حضور در روستاها دام های روستائیان را با همراهی دامپزشکان مورد معاینه و درمان قرار می دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبستان، «ندا فرزین» با بیان اینکه گروه جهادی تخصصی دامپزشکی کانون بسیج جامعه کشاورزی ساری با عنوان گروه جهادی شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در روستاهای محروم این شهرستان اقدام به خدمت رسانی می کند، اظهار کرد: خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین مهمترین هدف این گروه جهادی است.

مدیر بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترده تر شدن اردوهای جهادی، افزود: پیرو تحقق منویات معظم له تلاش داریم در زمینه های تخصصی دامپزشکی و کشاورزی با جدیت پیگیر باشیم. 

وی با بیان اینکه در این اردوهای جهادی، اعضای گروه جهادی شهید رادمهر با حضور در روستاها دام های روستائیان را با همراهی دامپزشکان جهادی مورد معاینه قرار می دهند، گفت: همچنین نکات فنی و تخصصی در زمینه تغذیه دام های سبک و سنگین و بهداشت جایگاه دام به دامداران ارائه می شود. 

فرزین  از ارائه خدمات درمانی و ویزیت دام های بیمار روستائیان به همت این گروه جهادی خبر داد و افزود: در حد توان زمینه درمان دام های بیمار فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه دارو و اقلام مورد نیاز برای تسریع روند بهبودی دام ها نیز از سوی دامپزشک جهادگر تجویز می شود، ادامه داد: در مواردی داروی رایگان نیز در اختیار دامداران مناطق محروم قرار داده می شود. 

فرزین با تاکید براینکه تلاش داریم در کنار مردم و درخدمت مردم باشیم، گفت: کار اصلی اردوهای جهادی دامپزشکی در روستاهای محروم و کم برخوردار می باشد. 

وی با بیان اینکه رسیدگی به دام روستائیانی که تنها یک راس دام دارند و منبع درآمد خانواده آنها محسوب می شود در اولویت کار گروه جهادی شهید رادمهر قرار دارد، اذعان کرد: هدف غائی این گروه جهادی عملیاتی شدن عرصه های اقتصاد مقاومتی بین مردم است.

فرزین یادآورشد: اردوهای جهادی دامپزشکی در مناطق محروم و در مناطقی که دسترسی به دامپزشک دشوار و محدود است، برگزار می شود.  

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
1
5
تنها کاری که بلدین خدمات دامپزشکی رایگان و بی ارزش جلوه دادن دامپزشکه.خیلی میخواین کمک دامدار ضعیف بکنید بهشون علوفه و کنسانتره رایگان ولو حتی برای یک روز بدین به خدا دامدار هم راضی تره
حسین ترابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
1
7
مازندران خصوصا ساری دامپزشکان و سایر رده های فنی دامپزشکی،چه در بخش دولتی و چه خصوصی گمان کنم از دانمارک و هلند بیشتر نباشند،کمتر نیستند علاوه بر آنکه از نظر اقتصادی بی شک مردم روستا و شهرهایش در بین ۴-۵ مرفه ترین مردم ایران هستند.بهتر است مدعیان جهاد در این شرایط بداد دامداران خوزستان،هرمزگان و سیستان و بلوچستان برسند که اندک سرمایه دامی شان جلوی چشمان شان جان می‌دهند.
مجید
|
Germany
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
1
1
با این کارها فقط ارزش دامپزشکی زیر سوال میرود آخر با جمع کردن چند تا دانشجوی سال ۵ و عکس گرفتن جلوی دوربین چه اتفاقی می خواهید بیافتد؟ به جای این شو های تبلیغاتی به فکر تامین نهاده های دامی باشید صنعت دامپروری در این کشور درحال نابودی کامل است .
دكتر سلام
|
France
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
1
2
چقدر تنگ نظر دوروبرمونه !!!
نظر شما
ادامه