کد خبر: ۶۵۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر:‌ مدیر کل دامپزشکی کردستان روز دوشنبه اول شهریور 1400 گفت با تلاش شبانه روزی و پیگیرانه اکیپ های اداره کل دامپزشکی کردستان و رصد سطح بازار یک سردخانه غیر مجاز و مخفی که مقادیر زیادی گوشت مرغ فاسد را به صورت غیر بهداشتی انبار کرده بود غروب امروز کشف و شناسایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مدیر کل دامپزشکی کردستان روز دوشنبه اول شهریور 1400 گفت با تلاش شبانه روزی و پیگیرانه اکیپ های اداره کل دامپزشکی کردستان و رصد سطح بازار یک سردخانه غیر مجاز و مخفی که مقادیر زیادی گوشت مرغ فاسد را به صورت غیر بهداشتی انبار کرده بود غروب امروز کشف و شناسایی شد.

«دکتر مجتبی ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی استان کردستان افزود این سردخانه که در شهر سنندج قرار دارد به شکل غیر مجاز  و بدون داشتن مجوزهای قانونی و لازم  اقدام به اختفاء مقدار 1170 کیلو گرم گوشت مرغ قطعه بندی منجمد بدون هویت،  فاسد و تاریخ مصرف گذشته نموده بود که با زحمات و پیگیری های بازرسان ستادی بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان کردستان شناسایی و کشف شد.

دکتر ورمقانی بیان داشت پس از کشف سردخانه یاد شده، گوشت مرغ های قطعه بندی شده ضبط و از محل به اداره کل دامپزشکی کردستان منتقل و برای پیگیری های بعدی، پرونده این تخلف واضح به مراجع قضایی ارجاع گردید.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
1
4
درود بر شرف بچه های کردستان
نظر شما
ادامه