کد خبر: ۶۵۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر:‌ همزمان با سومین روز از هفته تعاون، بزرگترین خط کشتار صنعتی بلدرچین شمال غرب کشور در زنجان راه اندازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، در افتتاح طرح توسعه شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان، خط کشتار صنعتی بلدرچین نیز به این مجموعه صنعتی اضافه شد.

مدیر کشتارگاه صنعتی طیور زنجان روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این خط جدید، گفت: با طرح توسعه ایجاد شده در این مجموعه، برای ۴۰ نفر ظرفیت اشتغال مهیا شد.

«حسن نریمان نژاد» افزود: خط کشتار صنعتی بلدرچین، ظرفیت کشتار سه هزار قطعه را در ساعت دارد.

وی با بیان اینکه در مجموع شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان ۲۰۶ نفر اشتغال مستقیم دارد، اظهار داشت: بزرگترین افتخار ما حفظ اشتغال و حتی اضافه کردن شاغلان جدید در این شرایط است.

نریمان نژاد افزود: در زمان حاضر شرکت کشتارگاه صنعتی طیور زنجان ظرفیت کشتار چهار هزارو ۵۰۰ قطعه مرغ، ۵۰۰ بوقلمون و سه هزار بلدرچین را در هر ساعت دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم گفت: خط کشتار صنعتی بلدرچین شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان و با مشارکت بانک توسعه تعاون اجرایی شده است.

«محمدرضا انصاری» افزود: توسعه تعاونی ها از اولویت های ما است و در این مسیر حمایت های مختلفی در دستور کار است که از جمله آنها می توان به ارائه تسهیلات و معافیت های مالیاتی اشاره کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان نیز در این مراسم گفت: تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان امکانات مناسب و در خوری دارد و در سال های گذشته حتی برخی از محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر کرده است.

«دکتر محمدباقر حاج کاظمی» افزود: کشتارگاه صنعتی طیور زنجان به عنوان نخستین کشتارگاه در زنجان در همه جهات پیشرو است.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاگرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
انشاالله روز به روز پیشرفت حاصل شود.

فقط باکشتارگاه ........ خرمدره همنشینی نکند و مرغهای مادر، مرغهای منجمد را به اسم مرغ گرم بسته بندی نکند و به مردم ساده لوح وباگذشت استانمان عرضه نکنند.
بودن کشتارگاه نعتی طیور زنجان افتخار و آبروی زنحان میباشد امیدوارم باهمین منوال به خط و توسعه خود ادامه دهد.

پیشاپیش قدردان ناظران بهداشتی وشئولان فنی تمام کشتارگاههای صنعتی استان هستیم و یک خدا قوت و تشکر به مدیر کل محترم دامپزشکی استان تقدیم مینماییم.
نظر شما
ادامه