کد خبر: ۶۵۹۵۶

حکیم مهر: کارکنان شبکه دامپزشکی با فرماندار شهرستان نهبندان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، «محسن آهنی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان، گزارشی از فعالیت‌های شبکه دامپزشکی شهرستان در واحدهای مختلف ارائه نمود و اظهار کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان دارای 12 نفر نیرو است و این تعداد نیرو سلامت تعداد 180 هزار رأس گوسفند و بز و 16 هزار رأس دام سنگین (گاو و شتر) را تأمین می نمایند.

«مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی برای ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در طول سال برای مردم دانست و گفت: مسئولین شهرستان باید تمام توان خود را به کار گرفته و در ارائه خدمات به ارباب رجوع از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

وی افزود: دامپزشکی دستگاهی است که در جلوی دوربین کار نمی نماید و در پشت صحنه فعالیت می‌کند و کلیه امورات آن به طور مستقیم بر امنیت و سلامت غذایی جامعه تاثیر دارد.

فرماندار شهرستان نهبندان به سختی و حساسیت کار دامپزشکی اشاره نمود و بیان داشت: پراکندگی و گستردگی شهرستان و  عمومیت شغل دامداری و همچنین ماموریت روزانه همکاران دامپزشکی در این منطقه گرمسیری بر سختی کار دامپزشکی افزده است.

مجید بیکی ادامه داد: بازرسی های بهداشتی دامپزشکی در کشتارگاه های دام و طیور که قبل از کشتار، حین کشتار و بعد از کشتار ادامه دارد، تضمین کننده سلامت جامعه خواهد بود و با عنایت به اینکه مصرف فرآورده های خام دامی از سفره مردم حذف شدنی نیست جایگاه شبکه دامپزشکی در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی یادآور شد: لذت بخش ترین کار یک مدیر و کارمند این است که لبخند رضایت روی لب مراجعه کننده بنشیند و وقتی این امر حاصل شد با هیچ معیار مادی قابل محاسبه نیست.

در پایان این دیدار لوح سپاسی که توسط دکتر اصغرزاده مدیر کل دامپزشکی استان آماده شده بود به فرماندار شهرستان تقدیم گردید.

 
نظر شما
ادامه