کد خبر: ۶۶۲۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

کتب تالیفی جدید «دکتر سید محمد فقیهی» استاد فارماکولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران که در سال جاری (۱۴۰۰) به چاپ رسیده و آماده عرضه به همکاران علاقمند می‌باشد، معرفی شد.

در صورت تمایل برای خرید این کتاب ها، درخواست خود را به شماره همراه ۰۹۱۲۲۴۶۵۷۹۳ به صورت تلفنی، یا از طریق واتساپ و یا پیامک ارسال فرموده تا در اسرع وقت سفارش شما انجام گردد.

۱- کتاب «فارماکولوژی کاربردی و عوارض دارویی در طب پرندگان»، شامل: ۱۸۶ قلم دارو در ۳۶۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۲۵۰ هزار تومان.

۲- کتاب «فارماکوتراپی (دارو درمانی) در طبّ پرندگان»، شامل: ۱۸۵ قلم دارو در ۲۱۴ صفحه با جلد نرم (شومیز) به قیمت: ۱۵۰ هزار تومان.

۳- کتاب «فارماکوتراپی (دارو درمانی) در طبّ دام‌های بزرگ»، شامل: ۳۵۲ قلم دارو در ۵۰۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۰۰ هزار تومان.

۴- کتاب «فارماکوتراپی (دارو درمانی) در طبّ دام‌های کوچک» شامل: ۵۷۳ قلم دارو در ۹۰۶ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۴۵۰ هزار تومان.

علاقمندان در صورت تمایل درخواست خود را به شماره همراه (۰۹۱۲۲۴۶۵۷۹۳) تلفنی، یا از طریق واتساپ و یا پیامک ارسال فرموده تا در اسرع وقت سفارش انجام گردد.

لازم به یادآوری است که سایر کتب تالیفی دکتر فقیهی که در دو سال گذشته (۹۹ و ۹۸) چاپ و منتشر شده‌اند نیز به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱- کتاب «فارماکولوژی و درمان‌شناسی جامع دامپزشکی» (سال چاپ ۱۳۹۹)، شامل: ۱۲ بخش و ۵۱ فصل در زمینه‌های مختلف فارماکولوژی داروها، در ۸۴۵ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۵۰ هزار تومان.

لازم به توضیح است که کتاب مذکور در شکل جدید و جامع یک جلدی، جایگزین کتب سه جلدی قبلی اینجانب تحت عنوان «اصول فارماکولوژی و درمان‌شناسی » شده است.

۲- کتاب «تداخل‌ها، سازگاری‌ها و ناسازگاری‌های دارویی جامع دامپزشکی» (سال چاپ ۱۳۹۹)، شامل: ۶۳۰ قلم دارو و در انتهای کتاب حاوی دو جدول ۴۷ صفحه‌ای که یک جدول در ارتباط با تداخل‌های داروها با یک دیگر و جدول دیگر در زمینه سازگاری‌ها و ناسازگاری‌های داروها تنظیم گردیده است. کتاب جمعاً در ۶۳۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۰۰ هزار تومان.

لازم به ذکر است که کتاب فوق الذّکر علاوه بر دارا بودن مطالب کتب سه جلدی قبلی اینجانب تحت عناوین: «تداخل‌های دارویی: در طبّ پرندگان، در طبّ دام‌های کوچک و در طبّ دام‌های بزرگ»، مطالب مفید و جدیدی درباره سازگاری‌ها و ناسازگاری‌های دارویی در دامپزشکی دارا می‌باشد.

۳- کتاب «نسخه‌نویسی دارویی جامع دامپزشکی» (سال چاپ ۱۳۹۹)، در ۲۳۰ صفحه با جلد نرم (شومیز) به قیمت: ۱۵۰ هزار تومان.

لازم به توضیح است که کتاب فوق اوّلین کتاب نسخه‌نویسی دارویی جامع در کشور بوده که دربرگیرنده نسخه‌نویسی درباره تمامی دام‌ها از جمله: تک سمی‌ها، نشخوارکنندگان، خوک، آهو/ گوزن، تک معده‌ای‌ها (گوشتخواران)، انواع پرندگان، انواع آبزیان، انواع جوندگان، راسو، انواع خزندگان، انواع بی‌مهره‌گان، انواع زنبور عسل و همچنین نسخه‌نویسی در شرایط و حالات مختلف از جمله: در دام‌های آبستن، در زمان زایمان، در دام‌های‌ شیرده، در دام‌های نوزاد، در دام‌های پیر، در نارسایی‌های کبدی و کلیوی و در انواع مسمومیّت‌ها می‌باشد.

۴- کتاب «فارماکولوژی کاربردی دام‌های کوچک» در ۲ جلد (سال چاپ ۱۳۹۹)، شامل: ۵۷۰ قلم دارو در ۱۶۰۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۴۵۰ هزار تومان.

۵- کتاب «فارماکولوژی کاربردی دام‌های بزرگ» (سال چاپ ۱۳۹۸)، شامل: ۳۶۰ قلم دارو در ۱۱۳۵ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۲۰ هزار تومان.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
فارماکولوژیست دامپزشکی
|
Germany
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
4
بنده دانشجوی تخصصی آقای دکتر فقیهی عزیز و دیگر اساتید مثل صادقی، عرب، کوهی، آملی، رسولی و بقیه اساتید محترم بودم. چهار سال با این اساتید زندگی کردم و ترمی‌۷.۵ میلیون شهریه دادم و هیچ بورسیه‌ای دریافت نکردم و‌ مشکلی با این قسمت ندارم ولی قسمت دردناک ماجرا اینجا بود که سه شهروند عراقی همکلاسی و هم رشته من بودند که هر سه بورسیه سپاه بودند و حتی اجاره خانه هم نمی دادند و هر کدام ۳-۴ فرزند هم داشتند. هنوز بعد از سالها نتوانستم هضم کنم که چگونه در کشوری که شهروند و عاشقش هستم باید مثل یک خارجی هزینه می دادم ولی خارجی‌ها مفت و مجانی از سرمایه من استفاده می کردند. من که حلال نمی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
همین که سایه رهبری بر سر شماست کافی نیست؟ برادران عراقی اگر تسهیلات می گیرند ........ برای پیشبرد مرزهای ایدئولوژیک و صدور آن است.
نظر شما
ادامه