کد خبر: ۶۶۴۰۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
در آستانه ۱۴ مهر:
«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» افزود: فرصت را غنیمت شمرده از زحمات یکایک مرتبطین با حوزه فعالیت های دامپزشکی در کشور و بویژه همکاران بخش دولتی دامپزشکی صمیمانه تشکر می نمایم...

حکیم مهر: به مناسبت روز ملی دامپزشکی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور پیامی صادر نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، متن این پیام به شرح زیر است:

چهاردهم مهرماه، «روز ملی دامپزشکی» فرصتی برای پاسداشت خدمات ارزنده خانواده بزرگ دامپزشکی در بخش های مختلف دولتی، خصوصی و مرتبطین با حرفه دامپزشکی است تا ابعاد و زوایای مختلف شغلی این حرفه شریف به آحاد مردم نمایانده شده و فراموش نشود که خدمات دامپزشکی در اقصی نقاط کشور جریانی پویا و فعال بوده که ماحصل آن ارتقای بهداشت عمومی جامعه و حفظ و صیانت از سرمایه دامی کشور بوده و این نتیجه مهم طی سالیان اخیر منطبق بر سیاست های کلی ابلاغی کشور و البته در انطباق کامل با شعار سال 1400 یعنی حرکت در مسیر تحقق «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» بوده است

موفقیت های کسب شده در حوزه کنترل بیماریهای قابل انتقال بین انسان و حیوان  و روند کاهش رخدادهای بیماریها  از جمله تب برفکی، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، بیماری لکه سفید میگو، بیماریهای ویروسی ماهیان سردآبی و البته بیماریهایی چون سل گاوی و بروسلوز حیوانی و هاری از جمله موارد قابل ذکر در این ارتباط است که بواسطه تدوین برنامه های ملی مرتبط و نیز توسعه شبکه تشخیص آزمایشگاهی دامپزشکی در کشور محقق شده و به موازات آن حمایت های سازمان دامپزشکی در تولید واکسن های داخلی، بستری پایدار را فراهم نموده تا این موفقیت ها برای سالیان آتی نیز استمرار یابد. اعتقاد راسخ بر ارجحیت پیشگیری بر درمان در نظام سلامت کشور اهمیت توجه بیشتر بر اقدامات سازمان دامپزشکی کشور و بخش های مرتبط بر آن را دو چندان می سازد و امیدواریم همچون گذشته شاهد حمایت های قاطع از برنامه های مدون دامپزشکی در این ارتباط باشیم.

فرصت را غنیمت شمرده از زحمات یکایک مرتبطین با حوزه فعالیت های دامپزشکی در کشور و بویژه همکاران بخش دولتی دامپزشکی صمیمانه تشکر می نمایم. برای تمامی عزیزان در انجام بهینه وظایف و مسئولیت ها آرزوی توفیق روزافزون دارم.

دکتر علی‌صفر ماکنعلی

رئیس سازمان دامپزشکی کشور


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
همکار
|
United States of America
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
7
3
درود بر دکتر ماکنعلی بزرگوار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
مجوزت صادر میشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
1
2
دکتر ماکنعلی درود بر شما، سوال من اینه که آیا سگ و گربه حز دامپزشکی است یا نه؟ اگر بله پس چرا اینقدر در حق کلینیسن‌های دام کوچک و صاحبان سگ و گربه تبلیغ منفی میشه و حتی دخالت فیزیکی و حکم دادگاه داده میشه ولی شما همچنان ساکت هستید؟ دقیقأ از چه قسمت دامپزشکی شما دفاع می‌کنید؟
حکیم مهر اطفأ کامنت من را منتشر کن شاید یکی بحای دکتر عزیز جواب داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
در کشورهای پیشرفته دپارتمان حیوانات خانگی با کدام سازمان یا وزارت خانه است؟
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اینجا مگه کشور پیشرفته است نکنه ما تو اتحادیه اروپا هستیم خودمون خبر نداریم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
در خصوص ناشناس اول که جواب کامنت اصلی را دادند، به نظر شما سگ و گربه و حیوانات خانگی بخشی از مسئولیتهای ایشان نیست، پس حیواناتی مثل گاو و گوسفند چی؟ حتی در مورد اعتراض دامداران هم بیشتر از ۲ ماهه هیچ سخنی نگفتن؟ نکنه این هم یکی پیدا بشه بگه جزئ از وظایف ایشان نیست.
قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
1
2
سلام و درود بر ریاست محترم سازمان و تبریک روز ملی دامپزشکی بر تمامی همکاران خدوم دامپزشکی کشور بخش دولتی و خصوصی
جناب دکتر ، چقدر زود دیر شد و جنابعالی و مسئولین سازمانی به استان نزدیک و بدون حاشیه ( استان قزوین ) عزیمت ننمودید و ما از برکات سفر خویش را بی بهره نمودید. لطفا در فرصتی مناسب و خیلی زود ،به استان ما سفر کنید و مشکلات استانی ما را با دستان مبارک باز کنید .
و من ا... التوفیق
نظر شما
ادامه