کد خبر: ۶۶۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مسئول گروه جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اردوی جهادی در بخش زلزله زده چلو اندیکا خبر داد و گفت: با توجه به این که شغل اصلی مردم این منطقه دامپروری است، برای بررسی میدانی و کمک به درمان دام‌ها، این اردو برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محمدجواد چراغی‌پور» با اشاره به برگزاری اردوی جهادی گروه دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در منطقه زلزله زده اندیکا، اظهار کرد: اردوی جهادی را جهت کمک به مردم منطقه محروم چلو شهرستان اندیکا برگزار کردیم. با توجه به این که شغل اصلی مردم این منطقه دامپروری است، برای بررسی میدانی و کمک به درمان دام‌ها، اردوی جهادی دو روزه برگزار شد.

وی افزود: اردوهای جهادی دامپزشکی عمدتا در مناطق دور افتاده و صعب العبور استان برگزار می‌شود؛ با توجه به این که عمدتا دسترسی به دامپزشک در این مناطق بسیار محدود است، اهمیت برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی دوچندان می شود.

مسئول گروه جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: در حال آماده سازی یک اکیپ برای تحت پوشش قرار دادن دیگر مناطق محروم اندیکا هستیم. پوشش روستاها به دلیل صعب العبور بودن و فاصله زیاد، نیازمند زمان بیشتری است.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
0
اگر راست میگید بروید واکسن بزنید و کمک واکسیناتورها باشید
گوشی دست گرفتن کمکی به اون مردم نیست
نظر شما
ادامه