کد خبر: ۶۶۸۳۹

حکیم مهر: مراسم اختتامیه چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و نفرات برگزیده این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند و بررسی چشم‌انداز فعالیت‌های برگزیدگان مهم است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، مراسم اختتامیه چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ۲۷ مهرماه در سالن حبیبی واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

در این مراسم «دکتر محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، «فرزاد جهان‌بین»، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمد شریفانی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، مرتضی خلفی‌زاده، مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، محمدامین ایمانجانی، مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان و رئیس هیئت داوران چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی (قلم) دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نشریات دانشجویی حضور داشته‌ و نفرات برگزیده این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

رسانه‌ها نهادهای مهم اجتماعی هستند که با مخاطب سازمان‌های مختلفی به‌طور وسیع و گسترده در تعامل هستند. نشریات دانشجویی دانشگاه‌ها باید بیش از پیش فعالیت کنند چراکه اخبار دانشگاهی به گوش علاقه‌مندان، دانشجویان، اساتید، اعضای هیئت‌های علمی و عموم مردم برسد.

نشریه دامپزشکی آماج متوقف نخواهد شد

نشریات دانشگاهی برای انتقال مباحث دانشجویی به عموم جامعه، دانشجویان و اساتید باید به فعالیت خود ادامه دهند. «محیا هاشمی» دانشجوی دکتری حرفه‌ای دامپزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه دامپزشکی آماج در این باره به خبرنگار آنا می‌گوید: «این نشریه با برنامه‌ریزی‌هایی که داشت، تیمی قوی از دانشجویان با انگیزه و مشتاق را برای هیئت تحریره انتخاب کرد. این دانشجویان مقالات برتر خود را ارسال کرده و نشریه دامپزشکی آماج با همکاری اساتید و اعضای هیئت‌های علمی تایید علمی آن مقالات را دریافت می‌کرد.»

دانشجوی دکتری حرفه‌ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه نشریه دامپزشکی آماج با منتشر کردن شماره‌های متعدد متوقف نخواهد شد، خاطرنشان می‌کند: «این نشریه توانسته است مقالات بسیار خوب دوزبانه و تک زبانه را چاپ کند. در ادامه راه به کمک همراهان و دانشجویان مقالات تخصصی‌تر و علمی‌تر را برای مخاطبین منتشر خواهد کرد

فرزانه اشعه‌شعار دانشجوی رشته ارتباط تصویری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، رتبه اول بخش کاریکاتور در این باره بیان می‌کند: «فعالیت خود را در زمینه کاریکاتور در نشریه‌ای به‌نام نبض هلال شروع کرده‌ و علاقه دارم به تدریج در زمینه موضوعات علمی و فرهنگی نیز به نوشتن مقاله ادامه دهم.»

 
نظر شما
ادامه