کد خبر: ۶۷۰۴۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

حکیم مهر: معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در نشست با مدیران شرکت های تعاونی مرغ تخم‌گذار و مادر استان اصفهان، از نقش موثر مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی مزارع پرورش طیور صنعتی در صیانت از سرمایه های ملی و تامین ایمنی غذا سخن گفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، جلسه پیگیری بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی مزارع پرورش مرغ تخمگذار با حضور معاون سلامت، کارشناسان اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور و اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان، اعضای اتحادیه و شرکت های تعاونی زیر مجموعه، در محل  اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار و مادر استان اصفهان برگزار گردید.

مهندس منصوری، مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار و مادر استان اصفهان در این نشست ضمن خیر مقدم به معاون سلامت دامپزشکی استان و همراهان و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه،  در خصوص ضرورت حضور مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی مزارع مرغ تخمگذار و نظارت آنان در راستای تولید پایدار و بهداشتی تخم مرغ، مطالبی بیان و از تامل و همکاری مستمر مدیران و کارشناسان مرتبط دامپزشکی استان تشکر و قدردانی نمود.

سپس دکتر علیرضا ادیبان معاون سلامت دامپزشکی استان پیرامون اهمیت وظایف مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی مستقر در واحدهای تولید تا عرضه فرآورده های دامی صحبت و تصریح نمود: مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی بازوی توانمند حاکمیت در امر نظارت هستند و تامین ایمنی غذا در این بخش را بر عهده دارند.

وی به بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که همیشه خطری جدی برای صنعت طیور محسوب می گردد اشاره و اذعان داشت: مسئولین فنی بهداشتی مزارع پرورش طیور با اعمال نظارت های شبانه روزی بر امر تولید، آموزش کارکنان مرغداری ها و... نقش مهمی در صیانت از سرمایه های ملی، تولید سالم و پیشگیری و مقابله با بیماری ها دارند.

دکتر ادیبان به تلاش دامپزشکی استان در جهت رونق تولید و رفع موانع سخن گفت و نظارت بر تولید و همچنین ارائه خدمات و مشاوره های تخصصی به مدیران واحدها را از وظایف مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی مستقر در واحدهای پرورش طیور صنعتی عنوان و از برخورد با هرگونه سهل انگاری سخن گفت.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از همکاری و همراهی اتحادیه مرغ تخمگذار و مادر استان در جهت تحقق اهداف مشترک تشکر و قدردانی نمود  و در پایان سخنان خود به تخصص و کارآمدی مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی مستقر در واحدهای پرورشی اشاره و بر رعایت حقوق، ایجاد انگیزه  و جبران خدمات آنان تاکید نمود.

در ادامه این نشست اعضای اتحادیه و شرکت تعاونی های زیر مجوعه،  به بیان نقطه نظرات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و در پایان با نظر جمع، تعدادی مسئول  فنی بهداشتی دامپزشکی برای شرکت تعاونی های مرغ تخمگذار شهرستانی مشخص گردید.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازوی ناتوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
5
به عمل کار براید به سخن دانی نیست ما خود بازوی توانا بودن را تجربه کردیم وحالا بیکاریم تولید در ایران مانند جوی اب روان است باید همراه اب حرکت کرد وهیچگونه اراده ووجدان کاری نباید داشت
پاسخ ها
مسول فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
از این حرفا آدم خودش میگیره . مسول فنی بهداشتی ک نمونه حقوق شو بگیره چگونه می‌تونه بهداشت و تامین کنه
مسول فنی فروشگاهی اصفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
2
۸ ماهه حقوق من ندارم به عمل کار برآید داخل اسنپ دارند کار میکنند همکاران محترمتان
آهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
1
من که بخدا از گرسنگی اسباب و وسایل خانه را دارم میفروشم امضا طلایی آشنا نداشتم کمکم کنه برگردم سرکار باتشکر از حکیم مهر
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
با تشکر انشالله برای افق ۲۵ ساله اقتصادی این را ردیف می‌کنم و فردا شروع کنیم مشکلی نیست
نظر شما
ادامه