کد خبر: ۶۷۰۸
در این تفاهم نامه موسسه تحقیقات شیلات متعهد گردید درخصوص انتخاب شیوه های تحقیق از بهترین روشها و دستورالعمل ها استفاده نماید و پیشرفت پروژه را به اطلاع سازمان دامپزشکی کشور برساند / سازمان دامپزشکی نیز متعهد شد نسبت به پرداخت به‎موقع اعتبارات طبق ماده 4 این قرارداد و تبصره آن اقدام نماید...

حکیم مهر - تفاهم نامه همکاری بین موسسه تحقیقات شیلات ایران و سازمان دامپزشکی با موضوع اجرای پروژه های تحقیقاتی

به صورت مشترک و با عنوان تعیین و افزایش عمر ماندگاری آبزیان اقتصادی کشور به امضاء رسید.

 راست به چپ : دکتر دستور - دکتر مطلبی

در جلسه ای که با حضور دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی و مدیران مرتبط و دکتر مطلبی رئیس موسسه تحقیقات شیلات ایران و مدیران مرتبط در موسسه تحقیقات شیلات تشکیل شده بود، دکتر مطلبی ضمن خوشامدگویی و تشریح وظائف و نقاط مشترک همکاری و بیان نقاط قوت و ضعف همکاریها تاکنون، خواستار توسعه همکاریها با توجه به تغییر سیاست در توسعه همکاریها شد.

در ادامه دکتر شریف روحانی معاون تحقیقاتی موسسه تحقیقات شیلات به ارائه گزارش عملکرد این مؤسسه در حوزه بهداشت و بیماریها و بیوتکنولوژی و فرآوری آبزیان پرداخت و اعضاء حاضر در جلسه دیدگاه های خود را برای توسعه همکاریها ارائه دادند.

سپس دکتر دستور ضمن اعلام سپاس از تشکیل چنین جلسه ای با بیان سیاست های سازمان دامپرشکی در اجرای برنامه و سیاستهای دولت و چگونگی بهره گیری از تعاملات بین بخشی خصوصاً همکاری با موسسه تحقیقات شیلات اعلام نمود: امیدواریم که با افزایش و توسعه همکاریها بتوانیم گام موثری در رفع مشکلات موجود در صنعت بهداشت و بیماریها و فرآوری آبزیان برداریم و در این راه به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

گفتنی است مدت زمان این تفاهم نامه 48 ماه و مجری مسئول پروژه موسسه تحقیقات شیلات ایران می باشد.

در این تفاهم نامه موسسه تحقیقات شیلات متعهد گردید درخصوص انتخاب شیوه های تحقیق از بهترین روشها و دستورالعمل ها استفاده نماید و پیشرفت پروژه را به اطلاع سازمان دامپزشکی کشور برساند.

این مؤسسه همچنین متعهد گردید نتایج حاصل از پروژه را به صورت مشترک منتشر نماید و همکاران سازمان دامپزشکی و ادارات تابعه را به عنوان همکار در اسناد پروژه ها منظور نماید.

در این تفاهم نامه سازمان دامپزشکی نیز متعهد شد نسبت به پرداخت به‎موقع اعتبارات طبق ماده 4 این قرارداد و تبصره آن اقدام نماید و پس از دریافت گزارشات مرحله ای و نهایی حداکثر ظرف 20روز اعلام نظر نماید و در غیراینصورت گزارشات تایید شده تلقی خواهد شد.

سازمان دامپزشکی همچنین متعهد شد زمینه استفاده از آزمایشگاه های موجود خود را در کلیه استانهای ساحلی و آزمایشگاه مرجع در تهران فراهم نماید و زمینه حضور محققان مؤسسه  تحقیقات شیلات را جهت تهیه نمونه های مورد نیاز در مناطق محل اجرای پروژه فراهم نماید.

 

نظر شما
ادامه