کد خبر: ۶۷۵۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس اسبق سازمان نظام دامپزشکی در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر سیدسبحان علوی» افزود: متاسفانه موقعیت حاکمیتی و نظارتی سازمان دامپزشکی به خصوص در سال‌های اخیر مقداری خدشه‌‌دار شده بود ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: رئیس اسبق سازمان نظام دامپزشکی در گفت‌وگو با حکیم مهر، انتخاب دکتر آقامیری به‌عنوان ریاست سازمان دامپزشکی کشور را یک اتفاق میمون و مبارک برای مجموعه دامپزشکی کشور توصیف کرد و گفت: «باید از وزیر جهاد کشاورزی به خاطر این انتخاب تشکر کرد. کمااینکه دکتر آقامیری تجربه بسیار گرانقدری در سازمان نظام دامپزشکی دارند و چندین دوره عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی بوده‌اند و اشراف کاملی نسبت به مسائل و مشکلات متنابه دامپزشکی دارند.»

 «دکتر سیدسبحان علوی» افزود: «متاسفانه موقعیت حاکمیتی و نظارتی سازمان دامپزشکی به خصوص در سال‌های اخیر مقداری خدشه‌‌دار شده بود که با توانمندی‌ای که از دکتر آقامیری سراغ دارم، ایشان می‌توانند سازمان را به جایگاه اصلی خود برسانند. بنده بسیار به ریاست ایشان خوش‌بین هستم، چون سال‌هاست که دکتر را می‌شناسم. ایشان انسانی توانمند و قوی است، ارتباطات بسیار گسترده‌ای دارند و قطعا این ارتباطات را در جهت ارتقا و اعتلای دامپزشکی به کار خواهند بست.»

وی در گفت‌وگو با حکیم مهر، ضمن اظهار تاسف از حذف وظیفه نظارت‌های دامپزشکی از سازمان دامپزشکی، تصریح کرد: «با شناختی که از دکتر آقامیری دارم، امیدوارم که ایشان این موضوع مهم را اعاده کنند، چرا که هم به نفع بهداشت عمومی و هم به نفع جایگاه نظارتی و حاکمیتی دامپزشکی است.»

رئیس اسبق سازمان نظام دامپزشکی کشور در پایان ضمن اشاره به اختلافات سال‌های اخیر میان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی، خاطرنشان کرد: «این اختلافات به کلیت خانواده دامپزشکی آسیب زده است. با توجه به حضور و اشراف دکتر آقامیری به بحث‌های خصوصی دامپزشکی و همچنین اطلاع از مسائل دولتی دامپزشکی، امیدواریم که ایشان وضعیت را به یک تعادل برسانند تا منجربه آسیب نشود و ۲ سازمان در کنار هم این وظایف را پیش ببرند.»

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
5
3
قطعا هماهنگی و اتحاد دو سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی به نفع اعضای دامپزشکی اعم از دولتی و خصوصی می باشد و دود حاصل از اختلاف به چشم تمام مجموعه دامپزشکی خواهد رفت. امیدوارم با توانایی های دکتر آقامیری این ممکن میسر گردد.
صدرا مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
13
6
درود بر دکتر علوی و تشکر از همه بزرگان دامپزشکی که در چند روز گذشته با امعان نظر و استقبال از حضور دکتر آقامیری زمینه ساز و پشتوانه موفقیت کاری ایشان را دسترس تر می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
2
8
" ایشان سازمان دامپزشکی را به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردانند"
میشه بگویید جایگاه اصلی دامپزشکی چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
11
عزل مدیرکل دامپزشکی استان ......... و معاون توسعه و فنی این اداره کل از واجبات است
دکتر مهرداد ملائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
3
4
برای جناب دکتر آقا میری و معاونین محترمشان آرزوی موفقیت و توام با تلالو روز افزون دامپزشکی در سطح ایران و جهان از ایزد منان آرزومندم.به امید فردایی بهتر
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
1
با شناختی که از دکتر آقامیری داریم و قاطعیت و پاکدستی ایشان قطعا انتظار داریم در حذف مدیران و معاونین نالایق ستادی سازمان و استانی (ادارات کل )هر چه سریعتر و بدون وقفه دستورات لازم صادر کند تا دامپزشکی در کشور و استانها بیشتر از این بی اعتبار نشود
نظر شما
ادامه