کد خبر: ۶۷۵۸۸

حکیم مهر: طی بازرسی کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت اداره دامپزشکی شهرستان ملارد از واحد های عرضه و شرکت های بسته بندی بیش از دو هزار کیلو گرم ماهی فاقد شرایط ارگانولپتیک مناسب کشف و بعد از انجام مراحل تکمیلی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملارد، «دکتر علی شهر آیینی» رئیس اداره ضمن اشاره به اهمیت دامپزشکی در ارتقاء سلامت غذایی جامعه از کشف بیش از دو هزار کیلوگرم ماهی فاقد شرایط ارگانولپتیک مناسب و غیر قابل مصرف از مراکز عرضه و شرکتهای بسته بندی سطح شهرستان خبر داد.

وی در ادامه توضیح داد: در بازدید های روزانه از مراکز عرضه فرآورده های  خام دامی و شرکتهای بسته بندی بیش از دوهزار کیلو گرم گوشت ماهی با شرایط نامناسب ارگانولپتیک و نگهداری کشف و با دستور قضایی جهت اقدامات تکمیلی ضبط موقت شد.

شهرآیینی اضافه کرد: طی نتایج آزمایشگاهی مشخص شد محموله مذکور به علت آلودگی بیش ازحد فاقد شرایط مصرف انسانی می باشد لذا با توجه به حساسیت موضوع و با دستور دادستان محموله از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این اداره با جدیت وظایف خود را دنبال کرده و با خاطیان سلامت غذایی جامعه با تمام توان و قانونی برخورد خواهد کرد و از شهروندان فهیم شهرستان درخواست کرد ضمن جدی گرفتن توصیه های دامپزشکی جهت سلامت خود، خانواده و جامعه، فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند.

 

نظر شما
ادامه