کد خبر: ۶۷۶۲۴

حکیم مهر: مرد هندوستانی با انجام CPR توانست جان یک میمون را نجات دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهربان بودن ضرری برای انسان ندارد، مخصوصا با حیواناتی که مانند انسان‌ها دارای هوش نیستند. یکی از ویدئوی‌هایی که به تازگی در اینترنت منتشر شده است مهربانی یک انسان را در با مواجهه با یک حیوان نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد سعی می‌کند با انجام CPR (عملیات نجات) جان این میمون را نجات دهد.

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند این اتفاق در تاریخ ۱۰ دسامبر در منطقه «پِرامبالور» واقع در ایالت تامیل نادو هند رخ داد. بنا به این گزارش این میمون بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در وضعیت بحرانی قرار گرفته بود. این حیوان برای فرار از دست سگ‌ها به بالای درخت رفته و در آنجا مخفی شده بود. هنگامی که آقای «پرابهو»، یک راننده اهل «کونام تالوک»، از این حادثه باخبر شد در محل حاضر شد و میمون را در حالی که بیهوش بود پیدا کرد. او در ابتدا تصمیم گرفت تا میمون را به دامپزشکی ببرد، اما متوجه شد که این حیوان نبض قلب خود را از دست داده است.

آقای پرابهو بلافاصله شروع به انجام CPR کرد و توانست جان این حیوان را نجات دهد. او سپس میمون را برای ادامه درمان به نزدیکترین دامپزشکی منتقل کرد.

 
نظر شما
ادامه