کد خبر: ۶۷۷۲۴

حکیم مهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای خدمات رفاهی همکاران خبر داد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، «عبداله معتمدی»، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در این رابطه اظهارداشت: در راستای فراهم نمودن خدمات رفاهی مناسب جهت همکاران محترم در این استان اقدام به عقد تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران گردید.

وی گفت: ارائه خدمات نوین بانکی و همچنین ارائه بن کارت بمنظور خرید اقساطی کالاهای بادوام و مایحتاج روزانه بمنظور رفاه و آسایش و آرامش خاطر همکاران از مهمترین اهداف مورد توافق در این تفاهم نامه می باشد.

معتمدی گفت: کلیه مقدمات لازم از طریق مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاسوج در حال انجام بوده و طی روزهای آتی لیست همکاران بمنظور تهیه بانک اطلاعاتی و اقدامات لازم در خصوص صدور کارت های اعتباری انجام خواهد شد.

وی گفت: طبق این تفاهم نامه کلیه همکاران شاغل در اداره کل دامپزشکی استان می توانند از خدمات بیش از یکصد مرکز خرید از جمله مراکز خدمات دندانپزشکی، فروشگاهی، مراکز تفریحی، خدمات کشاورزی و خدمات سفر در یاسوج، شهرستانهای استان و حتی کشور خریداری نمایند.

 
نظر شما
ادامه