کد خبر: ۶۷۸۶۶
تعداد نظرات: ۳۴۸ نظر
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«مهندس محمد حسینی» در گفت‌وگو با حکیم مهر افزود: امیدواریم بتوانیم هماهنگی‌هایی انجام دهیم که این قانون در حوزه احکام کارگزینی پرسنل قرار گیرد؛ لازم است برخی اقدامات عاجل در این زمینه به عمل آوریم ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «در چهارچوب قوانین و مقررات و با مطالعه برنامه‌های دکتر آقامیری، به دنبال این هستیم که عدالت در پرداخت‌ها را منطبق با قانون و از منابعی که در اختیار داریم، برای همه همکاران در سطح کشور عملیاتی کنیم»؛ این را معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور به حکیم مهر می‌گوید: «همچنین به دنبال این هستیم که پیگیری‌های لازم را درخصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز جامعه دامپزشکی با توجه به فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که بر اساس قوانین برنامه به این سازمان محول شده است، داشته باشیم.»

 «مهندس محمد حسینی» در گفت‌وگو با حکیم مهر تصریح می‌کند: «بر اساس رأیی که دیوان عدالت اداری داده و در خود قانون هم تصریح شده، تسری جزء مزایای غیرمستمر شناخته شده است. از آنجا که مزایا غیرمستمر است، در حال حاضر از لحاظ قانون این اجازه را نداریم که تسری را در احکام کارگزینی اضافه کنیم.»

حکیم مهر: آقای مهندس، ضمن عرض تبریک به مناسبت مسئولیت جدید، لطفا بفرمایید که برنامه‌های کلی شما برای سازمان دامپزشکی چیست و چه تغییراتی مدنظر شماست؟

از لطف شما تشکر می‌کنم و خدا را شاکر هستم که توفیقی پیدا کردم تا بتوانم در خدمت جامعه دامپزشکی کشور باشم و قدم‌هایی را در این حوزه بردارم. با توجه به تغییرات رویکردی در دولت سیزدهم، شرایط اقتصادی کشور، سطح معیشت مردم و نگاهی که سازمان تخصصی دامپزشکی نسبت به غذای سالم دارد، می‌بایست اقدامات متناسبی را انجام دهیم. از آنجا که همه این موارد جزء کارهای فنی و تخصصی است، می‌بایست در حوزه کاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان شرایطی را فراهم کنیم که دوستان بتوانند ما را به آن هدفی که مدنظر است، برسانند. لذا در چهارچوب قوانین و مقررات و با مطالعه برنامه‌های دکتر آقامیری، به دنبال این هستیم که عدالت در پرداخت‌ها را منطبق با قانون و از منابعی که در اختیار داریم، برای همه همکاران در سطح کشور عملیاتی کنیم.

همچنین به دنبال این هستیم که پیگیری‌های لازم را درخصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز جامعه دامپزشکی با توجه به فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که بر اساس قوانین برنامه به این سازمان محول شده است، داشته باشیم. لذا در این جهت سعی می‌کنیم بتوانیم فضا را برای ایجاد اجرای برنامه‌های پیشگیری و واکسیناسیون و سایر موارد تخصصی فراهم کنیم.

با توجه به نگاهی که در این مدت در حوزه مولدسازی دارایی‌ها نسبت به سازمان دامپزشکی وجود داشته، باید قدمی را در سطح استان‌ها و همچنین ستاد برداریم. یکی از برنامه‌های ما این است که بتوانیم از تغییرات دارایی‌هایی که در بحث اموال منقول و غیرمنقول داریم، امکانات مناسبی را برای همکاران چه در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها و چه در سطح مرکز پیگیری کنیم که اجرایی شود.

حکیم مهر: به بحث تامین نیروی مورد نیاز اشاره کردید. آیا قرار است نیروی جدیدی جذب شود؟

با شناخت ابتدایی که بنده از سازمان پیدا کردم و مسئولیت‌هایی که سازمان در این شرایط به خصوص در استان‌های مرزی بر عهده دارد و چارت سازمانی موجود، با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم. در سنوات گذشته ۴۰۰ نیرو مجوز جذب گرفتند و کارهای استخدامی آنها مثل امتحان انجام شد. ظاهرا هنوز بنا به دلایلی تعدادی از همین سهمیه باقی ماندند که ما به دنبال این هستیم که ضمن تامین این تعداد، مجوزهای دیگری را بگیریم. کمااینکه امروز در مرزهای کشور مسائل قرنطیه‌ای را داریم و لازم است که هم در ورود دام زنده و هم ورود سموم و گوشت، اقدامات بهتری انجام شود. از طرفی با تامین نیرو بحث‌های تبانی و فساد کمتر مشاهده شود.

حکیم مهر: یکی از کارهای بزرگی که در سال جاری از سوی سازمان دامپزشکی صورت گرفت، عملیاتی شدن پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دامپزشکی بود. اما یکی از نقاط مبهم این طرح، عدم درج آن در احکام کارگزینی پرسنل است. با توجه به سابقه‌ای که حضرتعالی در مجلس و دیوان محاسبات دارید، آیا می‌توان امیدوار بود که تسری در احکام وارد شود؟

در بررسی ما و مشورت‌هایی که با دستگاه‌های نظارتی انجام شد، جدولی که در قانون تسری مصوب مجلس شورای اسلامی آمده، بر اساس مشاغل حرفه‌ای و تخصصی سازمان انتقال خون طراحی شده است. لذا با توجه به شرایطی که الان هست، سعی ما تدوین دستورالعمل جدیدی است که بتوانیم با کمک آن از محل منابع درآمدهایی که برای این موضوع در قانون پیش بینی شده، منابع را با روش عادلانه برای همکاران برقرار کنیم. در این حوزه تصمیمات اولیه گرفته شده است.

اما در رابطه با اینکه این مزایا در حکم کارگزینی قرار گیرد، بر اساس رایی که دیوان عدالت اداری داده و در خود قانون هم تصریح شده، برخی مزایای غیرمستمر شناخته شده است. از آنجا که مزایا غیرمستمر است، در حال حاضر از لحاظ قانون این اجازه را نداریم که تسری را در احکام کارگزینی اضافه کنیم، چون عدد قابل توجهی است. لذا باید پیگیری‌های لازم در جهت اصلاح قانون و ضرایب آن اتفاق بیفتد. اگر تسری در احکام کارگزینی بیاید، بعدها در حقوق بازنشستگی افراد تاثیر مستقیم خواهد داشت. اما در حال حاضر، پرسنل صرفا در زمان اشتغال به کار، منابعی را دریافت می‌کنند و بعد از بازنشستگی این دریافتی قطع می‌شود. به این معنا که کسی که زندگی خود را با این درآمد برقرار کرده، یک‌باره یک عدد قابل توجه از حقوق خود را از دست می‌دهد و با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد که امیدواریم پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

حکیم مهر: این پیگیری‌ها چگونه باید انجام شود؟

این موضوع درحال حاضر به عنوان قانون تسری در حوزه اداره کل زندان‌ها و قوه قضاییه در مجلس مطرح است. ما هم امیدواریم بتوانیم هماهنگی‌هایی انجام دهیم که این قانون در حوزه احکام کارگزینی پرسنل قرار گیرد. علی‌رغم اینکه منابعی که برای پرداخت دیده شده، از درآمدهای اختصاصی برای بعضی از دستگاه‌هاست و لذا لازم است برخی اقدامات عاجل در این زمینه به عمل آوریم.

حکیم مهر: یکی دیگر از نقاط ابهام تسری، عدم شفافیت آن در بخش فنی و اداری بود که بعضا باعث بروز کدورت‌هایی میان همکاران شده بود. این مساله را چگونه می‌توان حل کرد؟

سعی می‌کنیم شرایط را برقرارکنیم. ما اعتقاد داریم که سازمان دامپزشکی یک سازمان تخصصی و فنی است. لذا دوستانی که در حوزه‌های اداری فعالیت می‌کنند، خارج از بحث مدرکی که دارند، نه‌تنها در ستاد تهران بلکه در شهرستان‌ها هم خدمات فنی را ارائه می‌دهند و لذا کل سازمان حتی بخش‌های اداری هم با یک ضرایب کمتر در خدمت قسمت‌های فنی هستند. در نهایت امیدواریم که دستورالعمل و شیوه‌نامه پرداخت را در چهارچوب قانون طوری تنظیم کنیم که کارکنان اداری هم از یک عدالت در پرداخت برخوردار شوند.

حکیم مهر: آیا برای سامان دادن بحث سختی کار کارکنان دامپزشکی برنامه‌ای دارید؟

صحبت‌هایی را دوستان از روز اول با بنده مطرح کردند و منتظریم که صحبت‌ها و نقطه نظرات سایر همکاران را هم در سطح کشور بشنویم و بعد به یک جمع‌بندی برسیم و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم. چون بعضی از دوستان گفتند که در اثر کار در حوزه دامپزشکی به بیماری‌هایی مبتلا می‌شوند که کاهش عمر کاری و مسائل خاص خود را به دنبال دارند، یا اینکه در اثر انجام این وظیفه شرایط خاصی دارند. این مسائل را باید بر اساس برخی قوانین و مقررات به کمیسیون‌های موضوعه در سازمان امور اداری استخدامی منتقل و از آن دفاع کنیم و در صورت تایید بتوانیم اقدامات خوبی را برای همکاران داشته باشیم.

حکیم مهر: آیا در خصوص افزایش اعتبارات کلی سازمان دامپزشکی هم برنامه‌ای دارید؟ مثلا آیا می‌توان از اعتبارات طرح تحول نظام سلامت، بخشی را به سمت سازمان دامپزشکی سوق داد؟

با توجه به شناختی که داریم، آن بخش‌هایی که احساس کنیم سازمان دامپزشکی فعالیت‌هایی را در چهارچوب قانون در حال انجام است و قانون‌گذار برای آنها اعتباراتی را پیش‌بینی‌ کرده، پیگیری‌های لازم را می‌کنیم که هم آن فعالیت انجام و هم اعتبارات لازم برای آن فعالیت دیده شود.

بنده به‌عنوان یک کارشناس معتقدم که گاهی اوقات در قوانین، فعالیت‌هایی به دستگاه‌های حاکمیتی ابلاغ می‌شود، در حالی که اعتبار لازم برای آن پیش‌بینی نمی‌شود و آن کار عملا روی زمین می‌ماند. لذا چنانچه کارهایی را که سازمان دامپزشکی در حال انجام است یا فعالیتی که در قانون تصریح شده توسط سازمان دامپزشکی در کشور انجام می‌شد، یقینا باید قسمتی از آن اعتبار هم به نسبتی که کار انجام می‌شود، برای سازمان پیش‌بینی شود.

حکیم مهر: برای مساله محرومیت از مطب دامپزشکان چه برنامه‌هایی دارید؟

در مورد محرومیت از مطب ما باید ببینیم که سازوکاری که در وزارت بهداشت و درمان حاکم است چگونه است و این سازوکار باتوجه به اینکه قسمتی از فعالیت‌های سازمان دامپزشکی توسط بخش خصوصی در حال انجام است، چگونه می‌تواند عمل کند. در مورد این مساله ما باید اطلاعات را با مستندات لازم به سازمان امور استخدامی منتقل کنیم، چون این موارد پرداخت هم باید به تایید سازمان برسد و هم اعتبار لازم برای آن در قوانین بودجه پیش‌بینی شود تا پرداخت‌ها صورت گیرد.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۳۴۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۷۴
...همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
27
سلام فکری هم به حال همکاران بازنشسته سازمان دامپزشکی کنید .متاسفانه در مصاحبه ها و صحبت های همکاران هیچ مطلبی در خصوض بازنشستگان مطرح نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
همکاران فنی اولا که مبلغی که اختصاص دادن بر اساس مدرک گرفتن و اگر قرار هست این پول رو به اداری ها ندن باید برگشت بدن به خزانه و قرار نیست با ضریب 3 اداری پول بگیرن و ضریب 1 بهشون پرداخت کنن. دوما اگر به اداری ها ضریب 1 بدن شما ضریب 4 نمی شی و همون ضریب خودت هستی.
سوما بین فنی هایی که کار اداری و پشت میز نشینی انجام می دن و اداری ها چرا باید فرق باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نکته جالب: هیچکدوم از همکاران اداری تو کامنت ها نگفتن از حق بقیه بگیرید بدید به ما ولی برخی همکاران فنی متاسفانه نمی دونم چطور روشون می شه می گن چرا اداری ها اندازه ما بگیرن. همکار هستیم با هم چرا باید نخوایم همه با هم وضعیت مالی مون بهبود پیدا کنه ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آقای ناشناس ، به من بگو چه فرقی بین فنی که آسیب جسمی می خوره با اداری که آسیب نمی خوره هست .
شمالي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ممنون از جناب حسيني بابت ظرافت در تفسير قانون و برقراري انصاف و عدالت نسبي كه نشان از تجربه بالاي ايشان دارد
نظر بنده بعنوان كارشناس مالي اينه كه اگر عدالت رو بخوايد فارغ از مدرك ، كاركنان بخش عملياتي خصوصا تكنسين و كاردان بايد بالاترين ضريب رو بگيرند ،كاردان ،كارشناس ، دكتر فرقي نميكنه ( صرفا صف اول مواجهه با بيماريها و نه صندلي گرم رياست با مدرك دكتري و ...) ،
اما تفسير بعضي دوستان دكتر پشت ميز نشين ، ناديده گرفتن زحمات دوستان در بخش فني و اداري بود و صرفا با تنگ نظري سعي در رسيدن به منافع موقت خود به هر قيمتي داشتند و در اين ميان با نهايي شدن فوق العاده خاص كاركنان قوه قضائيه مشخص شد تفاوت و تبعيض بين مدرك دكتري و كارشناس در آن قانون اتفاق نيوفتاده ، پس چرا دامپزشكان ما خودشون رو از ساير مدارك دكتري بالاتر مي بينند ؟

دوست عزيز به فرض تعيين ضرايب يكسان باز هم ما شاهد پرداختهاي متفاوت هستيم پس برابري در پرداخت نداريم . لطفا برخورد تعصبي و نابخردانه رو از خودتون دور كنيد و مسئولين كم نظير و توانمندتون رو خمايت كنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
مشکل اینه که شما اداری ها موضوع رو دارید از این زاویه می بینید که یه اعانه ای داده شده باید همه ازش به یک نسبت بهره مند بشن ولی اینطوری نیست. عرض کردم اگر تسری فوق العاده خاص مربوط به سختی کار میشه، اینکه کارمند اداری که اصلا ماموریت صحرایی و کار سخت رو نمی دونه چی هست و راس ساعت 2 میره و دست از کار میکشه با نیروی فنی بهداشتی که تمام بلاها، خطرات، ماموریت های صعب در صبح و شب تو بیابان و صحرا و کشتارگاه و نمونه برداری و تست سل و واکسیناسیون مناطق صعب و قصابی و ... جزء وظایف ذاتی او هست و هزار و یک جور مسئولیت هم در قبال هر امضاء یا گزارش خودش باید تقبل کنه، برابر تسری بگیرند. والله این ناحقه! هر کس تایید و امضاء کنه به تمام نیروهای فنی بهداشتی جفا کرده .................
ضمن اینکه حق احقاق حق در مراجع قانونی هم برای نیروهای فنی بهداشتی در این خصوص کاملا محفوظ و محرز هست و انشاء الله به زودی به اجرا هم در بیاد. و نیروهای اداری هم نه حق دارند ذره ای از مزایای سختی کار فنی ها را حق خودشون بدونند و نه گستاخی آنها در پیشگاه حق تعالی به دلیل زیر سوال بردن زحمات نیروهای فنی بهداشتی که خودشان هم شاهد نتایج آن در حداقل مکاتبات اداری هستند و حتی وجدان خودشان هم شهادت می دهد که اکثریت قریب به اتفاق نیروهای فنی بهداشتی زحمات بسیار شاقی را در امور مربوطه شغلی متحمل شده و حقشان بیش از اینهاست و البته معدود نیروهای فنی هم که یا به دلایل موجه و یا عذر های جسمانی کمتر به ماموریت می روند، موجب بهانه گیری و ادعاهای وقیحانه از طرف نیروهای اداری می شود که برای تختئه اونها و شانتاژ و به کرسی نشاندن خواسته زیاده خواهانه شان مخفی و بی عقوبت باقی می ماند. و جالب اینکه چگونه خود نیروهای فنی بهداشتی چون می دانند سختی کارهای مختلف و مسئولیت آنها را عموما نسبت به کارهای اداری از جمله کاربری سامانه جی آی اس، صدور پروانه خودرو یا مجوز حمل و ... هیچگونه رقابتی با هم نداشته و رغبتی نیز نشان نمی دهند اما نیروهای بیگانه از سختی اداری دهان به اعتراض گشوده و آنجا که منافعشان در تخریب دیگران است بی توجه به ناظر بودن خداوند بر اعمالشان فریاد واعدالتا سر می دهند. ...! .
الا اینکه خود فنی ها سهمی را هم برای آنها قائل شده و با رضایت خاطر در نظر بگیرند.
اما اگر چیزی جز مزایای سختی کار هست، بله صد درصد در این مزایا با هم برابریم و کسی حق ندارد خود را ذره ای برتر از دیگری بداند.
اینکه پولی که به فنی ها تعلق نگیرد به خزانه باز خواهد گشت یا نه موضوعی مغالطه آمیز و فرع بر این اصل هست و هیچکس حق ندارد مزد کاری را بگیرد که انجام نمی دهد.
من که به شخصه نه به عنوان عضوی از جامعه که بیت المال به آن تعلق دارد و نه به عنوان نیروی فنی بهداشتی به هیچ وجه راضی از این موضوع نیستم و اختصاص آنرا به نیروهای اداری با سروصدا به پا کردن و تهدید و گرد و خاک کردن، حرام اندر حرام می دانم. بدهید به نزدیکانتان آنچه را که نباید بدهید و نتیجه آنرا هم به ببینید که آخرتتان را به پای ........ و هیاهوی باطل باخته اید.
ضمن اینکه اگر در مضیقه مالی هستید راهش این نیست که به حقوق دیگران چشم بدوزید بلکه باید این درخواست جمعی مطرح شود تا مسئولین امر نسبت به اصلاح حقوق و مزایای کلیه کارکنان مطابق و متناسب با میزان رشد تورم اقدام کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
ضمن اینکه دوستان اداری بی خبر از همه جا فقط پشت سامانه جی آی اس نشستن نیروی فنی را می بینند. حق دارند چون لیست کشیک بازدید کشتارگاه و کشیک عید نوروز و قربان و محرم و ... اینها رو به خودشون زحمت هم نمی دهند که بخونند، فکر می کنند همه مثل خودشون بیکار و ........ هستند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
25
84
این طرحی که دارید ارایه میدید به قول خودتون برای عدالت ،نهایت بی عدالتی هست کجای دنیا یک مدرک دکترا با یک لیسانس حقوق مساوی دارند ،در وزارت بهداشت پزشک و پرستار یکسان دریافت دارند ،من که رانندگی باید بکنم تو طویله باید برم با قصاب و مرغ فروش درگیر بشم با کسی که در اداره نشسته و حتی حاضر نیست در کشیک روزهای تعطیل حضور پیدا کنه باید یکسان دریافت کنیم ؟؟ این چه عدالتی است ،در حال حاضر تسری در کمسیون رای اورده و امور زندانها و پژشکی قانونی و قوه قضاییه هم اضافه شده شما چه رایزنی هایی انجام میدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بجز کاردان های دامپزشکی که بیشترین حق رو دارن و کمترین دریافتی کدوم تون می رید توی طویله؟ کدوم دکتر دامپزشک خودش رانندگی می کنه؟ کدومش رفته واکسن زده رفته طویله؟ الان همه چه فنی چه اداری پشت میز نشین هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
من دامپزشکم تا دانم بخواد رانندگی کرده ام تا دانم بخواد تو طویله که هیچ جاهایی تست سل انجام داده ام که ماتادورها هم نمی توانند بروند.
اگر قرار باشه حقوق و تسری من با لیسانس حسابداری و امور اداری یکی باشه ترجیح می دم بشینم اداره و پای سیستم جی آی اسی بمونم و از جام تکون هم نخورم.
آقای رئیس عزیز، حرف این برادر کوچکتر ت اینه که اگر قراره دامپزشک مسئولیت سنگینی به عهده داشته باشد باید دریافتی و ارج و قرب اون هم با میزان مسئولیتش متناسب باشه. نه اینکه حقوقش با لیسانس و کاردان هم تراز باشه.
پس در این صورت من می مونم اداره و سیستم کامپیوتر می بندیم. نامه ثبت می کنم و حکم کارگزینی تایپ می کنم و مدرک حسابداری ارائه می دم و می‌شینم امور مالی، دوستان زحمت بکشند بروند با کارخونه دار پرمدعای فرصت طلب و مرغدار و دامدار کل کل کنند، مسئولیت تشخیص و معدوم سازی محموله های غیر قابل مصرف رو به عهده بگیرند، دام سبب تشخیص بدن از تو دامداری بزور بیرون بکشن و بفرستن کشتارگاه و مسئولیت همه جوانیش رو هم بعهده بگیرند. مسئولیت تمام اتفاقات تو کشتارگاه ها رو به عهده بگیرند، بیماری تشخیص بدن و اقدامات کنترلی و پیشگیرانه بعدش رو سازماندهی کنند با قبول کلیه مسئولیت های بعدش... ، مسئولیت شبکه دامپزشکی بر عهده بگیرند. کلا مسئولیت به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت رو طبعا کسی که برعهده نداشته نمی دونه لبه تیغ حرکت کردن هست و اصلا نمی دونه بار مسئولیت کوچکترین خطا و اشتباه تشخیص و اقدام در حوزه سلامت یعنی چی ولی شما که می دانید ازتون انتظار داریم.
به خدا ما دامپزشکان تو سازمانی که پایه و ستون اصلی اون هستیم خیلی مورد بی مهری و ظلم و بی توجهی واقع شده ایم تو برخی سالهایی که روسای سازمان چندان قدرتمندی مستقر نبوده اند.
شما رو به خدا یه فکری بکنید تا همین مقدار انگیزه کاری باقیمانده هم از دامپزشکان از بین نرفته. اینها ستون اصلی و اساس سرمایه انسانی سازمان هستند که هرکسی الان راه افتاده و براشون مدعی شده. اینها خودشون رو با پزشکان مقایسه می کنند و وقتی وضع اسفناک موجود رو می بینند بی انگیزه میشوند و قطعا خسارات بی انگیزگی دامپزشکان همین خواهد شد که سازمان تحرکی نخواهد داشت و یا اگر هم داشته باشد موج ظاهری و نمادین است و عمقی ندارد. این را هم رهبران واقعی می دانند که یعنی فاجعه در سازمان تخصصی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ادامه از متن قبل:
نهایتا خواستم عرض کنم که رانندگی کردن من دامپزشک معنایش این نیست که از سر علاقه به رانندگی این کار را کرده ام. مدیریتم من را مجبور کرده که برای زمین نماندن کار سازمان، کاری انجام دهم که هم‌رده های من در سایر وزارتخانه ها تصورش را هم توهین به حرفه خود می دانند. همین کارها هم باعث وهن جایگاه دامپزشکان شده که امروز هرکسی به خود اجازه می دهد زبان دراز کند و متون توهین آمیزی همچون متونی که در مجادلات بحث تسری شاهد بودید بنویسد. در ادارات هم نمی خواهم بگویم که چه در ادارات رخ می دهد. خودتان بهتر است نامحسوس از کارشناسان دامپزشک رده پایینتر که اعتماد دارید بپرسید و مدرک هم بخواهید تا مستند حرف بزنند و مصادیق روزانه وهن جایگاه دامپزشکی در سازمان دامپزشکی را برایتان تشریح کنند. کلا در دامپزشکی هرکه جایگاه خودش را داشته باشد خوب است ولی الان اصلا اینطور نیست.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
چرا ...... میگی حقوق پرستار زیر ۱۰ تومنه حقوق پزشک بالای پنجاه تومنه کجااا ایناذمثل همن ، بعد تو خودتا با پزشک و پرستاری مقایسه میکنی که نه تعطیلات دارن نه خواب و خوراک ، دوران کرونا که پرستاران وسط کشت و کشتار بودند شماها کجا بودین؟؟؟؟ تازه یک پرستار با سابقه نزدیک بازنشتگی نزدیک ۱۰ تومن حقوق میگیره کجای دنیا این عادلانه است با این حجم سختی کار؟؟ بعد هیچ مزیتی هم به پرستاران تعلق نمیگیره همش برای پزشکاست تازه شما دامپزشکا از چندجا دارین حقوق دریافت میکنین حداقل پایه حقوقیتون ۲۰ تومنه، این کمهههه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دوست عزیز دامپزشکی که نوشته حقوقش با لیسانس و کاردان هم تراز شده من داوطلبانه حاضرم هرچی دریافتی دارم بدم ایشون و ایشون هرچی دریافتی دارند به من بدن
مگر نه اینکه می گن اندازه هم دریافتی داریم، اگه اندازه من دریافتی داره خب نباید مخالفتی داشته باشه هرچی گرفتیم با هم عوض کنیم
برای نه پول برای هیچ چیزی هیچوقت دروغ نگید لطفا
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آقای رضای عزیز ، کجا بودی وقتی پرسنل فنی دامپزشکی بدون آنکه به قرمزی و نارنجی بودن رنگ ها توجه کنند هر روز سره کار حاضر بودن ، کجا بودی وقتی ما با سل و تب مالت و شاربن و هزاران بیماری زئونوز درگیر بودیم و هستیم ، کجا بودی وقتی لگد خوردیم از گاو و اسب ، کجا بودی وقتی سگ با احتمال هاری ما رو مورد گزش قرار داد، کجا بودی ، بازم ادامه بدم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بیا اسم و آدرس بده جامونو با مسئولیتهامون با هم یکجا عوض کنیم. بله الآنم میگم حقوقمون یکیه. قبول نداری برو چند تا حکم کارگزینی رو رندم بگیر نگاه کن همسابقه دامپزشک رو هم نگاه کن تا متوجه بشی.
ضمنا چند جا حقوق گرفتن رو نفهمیدم توضیح بدید بهتره من که با تسری دارم ۸ میگیرم و ۱۵ سال سابقه و تازه کارم هم زیادتر از خیلی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
وقت معدوم کردن آنفلوآنزا و نمونه گیری هاری وسط بیابون و نمونه مرضی اردک وحشی تو باتلاق و آبگیر، بازدید کشتارگاه در شب و تو بیابون و جاده تو که هیچ، پزشک هم جرات عرض اندام ندارد. پس در حد خودتان لطفاذصحبت کنید
ناشناس
| France |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نه پس فقط تو که تو اداره نشستی و نهایت کارت حرف بزدن و اوردن با دامپزشک یکی هستی مدرک من بالاتر از تو وزشک نخایت دو ساعت میاد تو بخش و خدا حاغظ سراغ مطلشه پرستار تمام شفتها رو حضور داره و حقوقشونم کمتره منم هنینو میگم ارزش کاری یه دکتر بالاتر از لیسانس و عیر فنی هست
گل رز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
در خصوص قوه قضاییه هم تفاوت بسیار زیادی به کارکنان اداری و قاضی وجود داره .اگر مدرک اهمیت نداره پس رتبه بندی کنکور وزارت علوم را لغو کنید .
کیانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
اقا رضا حالت خوبه؟ چی میگی برادر. دکتر اینجا با 16 سال سابقه 7 تومن بدون تسری میگه. اگه دلت به حال پرستارا میسوزه ادرس اشتباهی اومدی. پرستار هفته ای چهار روز شیفت 8 ساعته داره دو برابر میگیره. حالا که کرونا هم شده بهونه. اون وقت که انفولانزا بود و نیرو های دامپزشکی بدون لباس و واکسن و پوشش خبرب میرفتن تو دل کار ، شما کجا بودی برادر. ما اینجا شاربن و هاری و تب مالت و صد رقم مرض داریم که شماها سال به سال رنگ شو نمی بینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
31
49
چرا از قول شما گفته شده لیسانس ،کارشناس ارشد ،دامپزشک همه ضریب سه عدالت اینه یه دکتر دامپزشک با یه لیسانس برابر باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نه بابا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ما بیچاره ها رو ببین که مسئولینمون از حقوق ما دامپزشکان نمی توانند تو سازمان تخصصی خودمون دفاع کنند در حالیکه مسئولیت همه رخدادها توی سازمان را انتظار دارند که دامپزشکان برعهده بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دعوای فنی اداری بازی دو سر باخت هست که مانع اتحاد جهت حصول به هدف می شود.
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
برو‌دکترا بگیر عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
همه همکارانی که در بحث نظارت و کار فنی کار میکنن مثل تکنسین یا کاردان ها یا مسئولین عزیز نظارت دامی و ... جدای از دامپزشک یا غیر باید ضریب حتی 5 بگیرند ولی دیگران نه که در این صورت شاید فقط 2 درصد کارمندان سازمان را شامل میشه باید فقط بیخودی تسری میگیرند خوبه این را به گوش مسدولین برنامه و بودجه و استانداری ها برسونیم تا آب از سرچشمه خشک بشه که همه راحت بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
41
پیش‌نویس قانون تسری در کمسیون تصویب شده در بند یک گفته قوانین چهار تا سازمان یکسان سازی شده و تسری جزحقوق مستمر هست که کسورات بهش تعلق میگیره، ................، با توجه به تعداد کم پرسنل واقعا بودجه ناچیزی برای اجرایی شدن تسری لازم هست در مقایسه با اموزش پرورش ،زندانها ،پرستارها و ... اما در مورد عادلانه پرداخت کردن ، دارید به اسم عدالت بی عدالتی میگنید ،مگه میشه یه نفر که باید تو روستا و طویله و گاوداری و .. میره ،با امراض در ارتباطه ،رتنندگی هم باید بکنه ،ناسزا از قصاب و ... بشنوه و چندین کار انجام میده با فردی که تو اداره هست و هیچ همکاری هم در ساعات غیر اداری نداره یکسان بگیزه، کجای دنیا یا حتی همین کشور ما عدالت یعنی برابری حقوق دکتر با لیسانس ، یه سربرید به وزارت بهداشت. ببینید همچین چیزی هست ،اما یه تهدید جدی برای سازمان هم وجود داره در صورت قطع تسری یا تغییر پرداختها ،به دلیل بی انگیزگی و تورم وحشتناکی هست مطمینا فساد بالایی هم به وجود خواهد امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شاید قرار باشه دامپزشان و نیروهای فنی به دیوان عدالت اداری شکایت کنند تا عدالت در مورد تسری برقرار بشه و یا ضریب مبتنی بر سختی کار نیروهای فنی بالاتر بره یا برگردن به رعایت قانون و اگر هم نتیجه نداد همه بریم تقاضا کنیم که رسته اداری و مالی بهمون بدهند چون بلاخره کار تایپ نامه که بلدیم. ما بشینیم دبیرخانه نامه تایپ کنیم و کارگزینی حکم تایپ کنیم کیبورد و وب کم تو فاوا توزیع کنیم و بجایش فوق لیسانس های مدیریت و لیسانس‌های حسابداری و کامپیوتر بروند فرآیند تست سل و واکسیناسیون و صدور پروانه و صادرات و واردات و کشتارگاه و بهداشت اماکن عمومی و تشخیص درمان و معدوم سازی ها و کلا بهداشت و درمان دام رو مدیریت! و محاسبه! کنند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شما بی زحمت فرق بین سرور و سوییچ رو در دو خط توضیح بدید بعد بگید کار فاوا کی بورد و وبکم توزیع کردن هست. اگه شما در کار خودت تخصص داری ما هم در کار خودمون تخصص داریم و کار ما بسیار فنی تر هم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نمی دونم برخی چطور با اینکه می دونن قرار نیست اگر اداری ها ضریب شون کم بشه ضریب فنی ها اضافه بشه با این حال می تونن بگن می ریم شکایت می کنیم تا نان زن و بچه همکارمون رو ببریم و ازش بگیریم چون حقوق شون داره به حقوق ما نزدیک می شه
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تسری فوق العاده خاص کارمندان اداری قوه قضائیه با سازمان بازرسی کل کشور یکی شده و شده طرح تعیین فوق العاده خاص قوه قضائیه
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
قربان تخصص آی تی تو مخابرات فنی حساب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
من که فرقشو می دونم ولی یک چیزی بهت بگم اگر قرار باشه تو سازمان دامپزشکی بخوای خدمات پشتیبانی بدی باید کارت و بکنی. من در حدی نمی بینم که دوتا سوال فنی دامپزشکی یا تشخیص بیماری از کارشناس یک رشته دیگه بپرسم که نشون بدم که منم یه چیزایی بلدم.
بهتره جای خودتو بشناسی بچای این چیزها راستی گفتی سرور. میشه بگی تو کل سازمان و ادارات تابعه چند تا سرور و چند تا کاربرش پیدا میشه؟ توی وزارت بهداشت هم کسی روش میشه از پزشکان بپرسم فرق سرور و سوییچ چیه؟ کامپیوترهای همیشه قطع که نه اسمبلشون و نه انجام پروژه های شبکه از داکت کشی و کابل کشی و امور دیگه‌‌ گرفته تا نصب و کانفیگ سرور و فایروال
طراحی و پشتیبانی وب سایت های مجموعه اداری، یا راه اندازی و کارهای ابتدایی پشتیبانی اتوماسیون اداری، نصب و راه اندازی و تشخیص و رفع عیب دوربین مداربسته و تحت شبکه و سیستم ارت و صاعقه گیر و نصب و نگهداری دکل مخابراتی، نصب سیستم کنترل لوازم الکترونیکی، نصب سیستم های حضور و غیاب، تلفن های سانترال و .... هزارتا چیز دیگه مثل حتی طراحی نرم افزارهای داخلی در حد جداول پیشرفته اکسل هم کارشون نیست و فقط می دانند که هر وقت مشکلی پیش آمد ریست جواب میده و یا نهایتا خیلی حرکت بلد باشند بازگشت به تنظیمات قبلی و بیش از آن را باید پشتیبانی شرکت بیاد. اکثرا همه چیزشون هم شماره تلفن ۴ تا شرکت پیمانکاری آی تی و پشتیبانی شبکه و اینترنت ختم میشه.
ناشناس
| France |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تو حودت که به قول خودت فاوایی بلدی ،اینا که همش شرکتهای طرف قرارداد سازمان داره انجام میده
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
میشه بگید اون یه نفری که باید تو روستا و طویله و گاوداری و .. میره ،با امراض در ارتباطه ،رتنندگی هم باید بکنه ،ناسزا از قصاب و ... بشنوه و چندین کار انجام میده تو کل سازمان دامپزشکی چند نفرن 1 یا 2 یا 9 چند نفر با این شرایط کار میکنه
همون دامپزشکی که فاوایی! بلده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
احتمالا شرکت قرارداد می بنده انجام میده که نیروی فاوا بهش فشار نیاد دیگه... از عهده تعمیرات و نگهداری و سرویس که بر نمیایید، نصب هم که کار نصاب و شرکت طرف قرارداده، فقط پزش به شما می رسه و ادعای حق اشعه! و سختی کار و تحصصش؟!
خُذ الحكمَةَ حَيثُ كانَتْ وَ انْظُر اِلي ما قالَ و لا تنظُرْ الي مَنْ قال- علی ابن ابیطالب(ع)
|
Singapore
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
7
47
جناب مهندس حسینی
از انتخاب شما تعریف و تمجید زیاد شد ولی فرمایشات جنابعالی در بدو کار که در این گزارش بیان شده حاکی از ادامه روند ماضی است ...................
تا زمانیکه ............. قانون برای دیگران از قبیل سازمان زندان ها اصلاح شود بانگ الرحیل ما و شما بلند شده است.......... مسئولین باید قانون را بشناسند، سازمان دامپزشکي را بشناسند و حقوق از دست رفته آن را بدانند تا در کمترین فرصت و کوتاهترین زمان نسبت به احیای آن اقدام کنند. این گونه رفتارها و صحبت ها در شرایط فشار کار پرمسئولیت و حساس، تعداد کم پرسنل، حقوق و مزایای بسیار پائین نیروهای متخصص فنی و اداری که در حد کارگر روزمزد هم نمی باشد عامل بی انگبزگی، فساد و عدم پیش برد اهداف و یاس سازمانی خواهد بود. کامنت های حکیم مهر مملو است از دعواهای لفظی و شرم آور فنی و اداری بر سر کمترین مقادیر دستمزد که تا کنون نگرفته اند و حق هر دو می باشد. سازمان دامپزشکی قریب صدسال سابقه اداری دارد ولی متاسفانه ................. شئونات رفتاری پرسنل نسبت به یکدیگر را هم تخفیف و تنزل داده است. .................. چه لزومی دارد که مکررا افراد می گویند تسری وارد حکم نمی شود، محرومیت از مطب نمی دهیم، سختی کار درست نمی شود و قص علی هذا. تا به امروز که بدین منوال بوده است. "سخن نو آر که نو را حلاوتی دگر است." .......................
ومن الله توفیق
ناشناس
|
Japan
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
18
62
در صورتی که کارمندان بخش اداری هم مثل بخش فنی فعالیت میدانی داشته باشند وپابه پای بخش فنی در تمام ساعات روز وشب وایام تعطیل عید وعزا تابستان و زمستان کشیک فنی داشته باشند اون موقع باید در مورد ضرایب دریافتیشون شاکی بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
......... شما لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اونوقت شما بفرما بخش فنی اگر پشتیبانی بخش اداری رو نداشته باشه چطور میتونه کارشو انجام بده؟
طوری فنی فنی می کنی که انگار ...
................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
باشه ما حاضریم شما رو پشتیبانی کنیم اونم طوری که خودتون انگشت بدهن بمونید. بجایش شما تشریفتونو ببرید تو بخشهای اصلی سازمان و اسلحه بدست بگیرید و تو سرما و گرما و اپیدمی و بحران و غیر بحران لباس کار و چکمه بپوشید و تا زانو تو لجن وایستید با بیماری و دامدار و کارخونه دار متخلف و مافوق و مادون و زمین و آسمون بجنگید.
مدیونند آنهایی که دستی بر آتش دارند اگر این متون رو ببینند و از کنارش بی تفاوت بگذرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اونوقت که جاهامون عوض شد ما حاضریم تسری یک دهم شما بگیریم و نه فنی فنی کنیم و نه دکتر دکتر. با مدرک دکتری میایم رانندگی و چای ریزی هم می کنیم و مدام نق هم نمی زنیم ولی پایمردی این را داشته باشد که جا نزنید.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
توپشتیبانی از پرسنل فنی شما احیانا با امراض و خطرات هم درگیر می شوید ، حرفی می زنید قربان
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اگه دامپزشک نبود ،اداره ای نبود ،چه برسد ،به کارمند اداری ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
احسنت
اداریها و مالیها خوابن خواب
همه کارها رودوش دکترها و کاردانهاست
والسلام
ناشناس
|
France
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
18
57
اینکه دامپزشک با بقیه برابر باشه و کارشناسان فنی با امور مالی یکی باشد یعنی عدالت؟
....................... ان شاالله خداوند پاسخگوی بی عدالتی که در طی این ۱۰ سال به همکاران فنی و ادامه دار هم هست باشد.چرا که کاری از ما ساخته نیست.معاون توسعه دکتر ماکنعلی این اشتباه رو کردند و آقای دکتر ما‌کنعلی اومدن و گفتن که مغایرت با قانون داره و اشتباه هست ...................
عدالت برابری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
5
35
تا این طرح وارد احکام نشود بی فایده است یک مقطع مدیران برای خودشان و نزدیکانشان اجحاف قایل میشدند و تسری رو به دلخواه تقسیم میکردند اکنون هم که یک جمله ی رئیس جمهور برای ایشان دستاویز قرار گرفته است که عدالت در پرداخت باشد اگر عدالت باید باشد پس چرا نباید یک وزیر هم اندازه من کارشناس دون پایه حقوق بگیرد نخواهد گرفت چون ،قانون تنها برای رعیت است و نه برای اجرا.این نیز بگذرد چون بگذرد غمی نیست .......... مدیران قبلی لغو اعزامها و عدم پیگیری محرومیت از مطب را از خود بعنوان یادگار به اجرا گذاشتند ......... این اقدام غیر قانونی ... از جیب نیروی فنی ،ظلم مضاعف به این قشر روا داشتند. کیست که نداند بخش اداری هم کارش ارزشمنده و وفشار زندگی بر آنها نیز ،عرصه را تنگ کرده است ولی چرا بایست از یکی بطور غیرقانونی کم کرد تا به دیگری اضافه کرد ...................
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
همه دم تز عدل علی میزنند ولب ذره ای از عدالت نمیدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
28
با تشکر از حکیم مهر بابت پیگیری هاتون .................. خودشون بطور ضمنی اشاره میکنن که از طریق قانونی بایست ضرایب اصلاح بشه در این شکی نیست که همکاران اداری هم در مضیقه اند شما که اینها رو فرمودید وقصد پیگیری و اقدام برای تغییر ضرایب دارید بهتره همون جا هم بدنبال جذب اعتبار برای همکاران اداری هم باشید ....................... قانون تسری شفافه و نیاز به تفسیر ندارد شما با اینکارتان و این انشقاق، بر پیکره نحیف و بیمار قسمت تخصصی سازمان آسیب میزنید ....................
نیروئ فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
15
38
پس همان نیروهای اداری را هم بفرستین برن کشتارگاه ، تست سل ، نظارت ، واکسیناسیون و ... دیگر انتظار کار از پرسنل فنی نداشته باشید بی تفاوتی و بی انگیزگی نتیجه این بی عدالتی خواههد بود
پاسخ ها
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کارکنان اداری نه همون فنی های پشت میز نشین رو بفرستین برن کشتارگاه . واکسیناسیون . همه شون ...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
همه باید برن کشتارگاه. اداری ها هم پشت کسی لطفا قایم نشن. باید چکمه ولباس یه سره بپوشید ماشین تحویل بگیرید تا زانو برید تولجن وایستید کار کنید. همه تون از خانم و آقا. اون معدود نیروی فنی هم که به دلیلی از جمله آسیب جسمی و کار زیاد صدور پروانه خودرو و مجوز حمل و ... نمی دونه بره ماموریت از خداشه که بزنه از اداره بیرون تو صحرا و دامداری کار کنه ولی مجبور شده بمونه اداره و پشت میز بشینه ولی اون هم حاضره جاشو باشماها عوض کنه تا طعم مسئولیت کارش رو بفهمید و البته اگر در مسائل فنی بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید.
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شما مستخدم دولت هستین اداری ها هم همینطور
شما شرح وظیفه دارین اداری ها همینطور
بیش از شرح وظیفتون انجام نمیدین
سازمان دامپزشکی رو از خودتون میدونین اما یادتون افتاده پیش از تخصص این سازمان اینجا یه سازمان دولتی بخش عمومی ست
شما فنی نیستین اما اسم فنی رو به خودتون چسبوندین
شما دکتر نیستین اما به خودتون چسبوندین
نیرو هایی که کار تخصصی انجام میدن نوش جونشون کارشونه برای همین استخدام شدن واکسیناتور اومده واکسن بزنه مالی و اداری و فاوا هم شرح وظیفه دارن و کار تخصصی انجام میدن
طبل هم صدای زیادی داره اما توش خالیه قانون رو بخون صداتم میاد پایین
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اکثر اداذی ها ،با پارتی ،وارد سیستم دامپزشکی شدند ،بامدرکهای ......شون لیسانس ادبیات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
آفرین و درود
دامپزشک دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
4
34
هر کس دیگه ای هم معاون توسعه شده بود که همین بود. ....................
۱۰ سال پیش قانون تسری ما تصویب شده هنوز اجرا نشده و میگن اجرا هم نمیشه اونوقت قوه قضائیه کل پروسه را در چند ماه تمام کرد!
خجالت داره که تنها سازمانی که انجامش نداد ببن همه ی سازمان های انتقال خون، پزشکی قانونی، زندان ها و..، دامپزشکی هست.
از دو حالت خارج نیست
یا مدیران دامپزشکی، بلد نیستند چطور با مقام های بالایی‌ کار کنند و حق پرسنل را بگیرند، یا این که کلیت نظام برای دامپزشکان ارزشی متناسب با این سطح علمی و سختی کار قائل نیست.
در هر دو صورت سرویس دهی خود را در ادارات متناسب با حقوق خود ارائه کنید. همان بخشی از کشور که در قم و تهران هستند و بودجه هایشان چند برابر شد بیایند کارهای سخت را هم انجام دهند. اینطوری به عدل علی نزدیکتر میشویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آقای معاون محترم ما اصلا دیگه تسری هم نمی خواهیم. لطفاً برش گردانید به خزانه تا بیشتر موجب وهن جایگاه دامپزشک و دامپزشکی و نیروهای فنی نشه.
ما را به خیرش امید نیست لطفاً از سرش ما را نجات بدهید چون فردا حداقل می شود با این حقوق زیر خط فقر تکلیفمان را با خودمان روشن بدانیم ولی اینطور که دارد الان عمل می شود قوز بالای قوز است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
1
29
با سلام خدمت معاونت توسعه جناب مهندس حسینی.در برقراری تسری واقعیت اینه که قدرت فقط دستگاه قضا که زیر یکسال همه کاراشو انجام داده . دامپزشکی واقعا بگم خیلی حقیره.چرا که قدرتی نداره ضمن بی عدالتی.هر شخص دیگه ای هم بیاد قادر به درج تسری در احکام نمیشود.فقط مگر قوه قضا یا سازمان زندانها کاری کند که شامل ما هم بشود و گرنه به قول معروف ما آب برده ایم.هنو واس سال اینده هم مشخص نیس که ایا پرداخت داریم یا نداریم چه برسد به درج در احکام.واقعا برای دامپزشکی متاسفیم.همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
2
13
من نظر شخصی ام را عرض می کنم ، متاسفانه یک سری افراد در سازمان مخالف تسری از همان اول بودند علیرغم تصویب آن به منزله قانون توسط مجلس محترم شورای اسلامی و نمایندگان محترم مردم .....
امیدواریم آقای دکتر آقامیری که انتخاب ایشان با توجه به سوابق خوب و حسنه ایشان سبب خوشحالی کلیه همکاران و کارمندان زحمتکش دامپزشکی شد خودشان شخصا پیگیر این موضوع تسری باشند و ان شاءالله این امر مهم به دست مبارک خودشان صورت بگیرد و مسبب خوشحالی و مسرت قلوب کارمندان دامپزشکی شوند ان شاءالله .... دعای خیر
گفت پیغمبر (ص) با توکل زانوی اشتر ببند ...
دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
1
10
.................حکیم جان کاش از دامپزشکی نگید خبرهارو از تلاش های قوه مقتدر قضاییه برامون بگید نه از دامپزشکی که جرات نداره یه نامه برای منافع دامپزشکی بزنن. ما چشممون دنبال دست قوه قضاییه ای ک شاید چیزی شاملمون بشه.حیف که خودم رییس سازمان نبودم یا معاونت توسعه ک یا تسری رو درستش میکردم یا قطعش میکردم که دیگه با اعصاب و روان پرسنل بیچاره دامپزشکی کمتر بازی بشه.همکاران گرامی شما به من بگید کار رییس یا معاون سازمان چیه مگر غیر از دفاع در برابر حقوق پرسنل نیس.وگرنه کارشناسان دامپزشکی که وظایفشون رو میدونن.همکاران دلخوش به تسری نباشید از اول گفتم این تسری درست نمیشود فقط به فکر شغل دوم باشید اگه اورضه دارید اوناییم که ندارن ک دیگه بیچاره ان.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تحه کدوم شغل دوم من احمق زندگبم رو بردم وسط بیابان خیر سرم تولید کنم الان حتی کسی حاضر نیست اونجا رو ازم بخره و جالبتر اینکه هر ادم لیسوادی با بدنرین وضع بهداشتی داره غیر مجاز کار میکنه کسی هم کاراش نداره اما همکاران داکپزشکی و جهاد هر روز برای خودمون خط و مشون میکشن
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
1
5
.................. فقط قدرت خدا تو دستگاه قضاس نه دامپزشکی
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
1
12
سلام و عرض ادب و احترام ، خدا را هزاران مرتبه شکر که این قانون تسری توسط مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مردم تصویب شد و ما دیدیم که متاسفانه یک عده در خود سازمان از همان اول با تسری مخالف بودند و هنوز هم دارند کار خودشان را می کنند ، بخدا دنیا اینقدر ارزش نداره اینقدر چوب لا چرخ نگذارید به همکارتون به حرفه تون احترام بگذارید، از سایت حکیم مهر هم بخاطر پیگیری ها و منعکس کردن نظرات کارمندان وظیفه خودم میدانم تشکر کنم و امیدوارم با انتخاب جناب آقای دکتر آقامیری و سوابق خوب و حسنه ایشان که سبب خوشحالی اهل فن شد دری گشوده شود و با ورود شخص ایشان به موضوع این مشکل چند ساله و بر زمین مانده حل شود ان شاءالله دعای خیر و سلامتی برای ایشان و کلیه همکاران ...
اشنا !
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
3
درود.اقایون مسئول
ما(۲۵ سال سابقه کاری دربخش دولتی وخصوصی)شاید در درس ادبیات ضعیف باشیم
ولی تاریخ ادبیات رو حس کردیم
نیروی اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
33
11
کلا فقط واکسن و تست سل در دامداری های صنعتی توی ادارات مونده..واکسن هم خیلی کم و محدود میزنن..و بخش اعظم کار به بخش خصوصی واگذار شده و در آینده نزدیک همه کارهای مربوط به فنی به بخش خصوصی واگذار میشود..دیگر دم از ناعدالتی در پرداخت تسری نزنید..که خیلی خنده داره..به شما فنی ها هر چقدر بدن باز کمتونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
معلومه که هیچ آشنایی با کار دامپزشکی نداری
ناشناس
| France |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تو اینقدر جیم زدی از اداره حتی به کارهای روزمره هم اسنا نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
وقت کردی سری به اداره بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ولی بازم ما فنی ها حاضریم و حتی مشتاقم که جامونو با شماها اداری ها عوض کنیم.ولو برای یک روز کاری. چون دیگه کار فنی که باقی نمونده و کار شماها راحت تر می شه و قراره پا روی پا بندازید و چای میل کنید.
وظایف حاکمیتی دامپزشکی از جمله تست سل، معدوم سازی، تشخیص ، قضاوت محموله ها، صادرات و واردات، محصولات دامی، صدور مجوز و پستهای قرنطینه، نظارت بر کارخانجات و کشتارگاه ها و صنایع دامی، کنترل بحران های حوزه سلامت دام، بحرانهای بیماری های مشترک انسان و دام، واکسیناسیون مناطق صعب و کانون های بیماری، پایش و نظارت بر عملیات پیشگیری و درمان و واکسیناسیون، نظارت بر بهداشت اماکن عمومی و قصابی و ... هم که قراره یا به قول شما به بخش خصوصی واگذار بشه و یا اگر نشد هم شما اداری ها چکمه به پا کنید و لباس رزم بر تن کنید و بروید امور رو مدیریت! و حسابرسی! کنید. ولی با این حال، همه اینها کارهای راحتی هستند و بجایش کارهای سنگینی همچن ثبت نامه زیر کولر، نظافت و آبیاری باغچه اداره ، روشن کردن سماور و چک کردن آبش، زدن حکم کارگزینی و کپی کردن ۴ تا ابلاغ، پر کردن ۴ تا فرم اموال و خرید اقلام و ثبت سامانه اموال و خرید ووو ... با ما فنی ها.
چطوره؟
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
میتونید برید مجبور نیستی بایستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
21
سلام.واقعازشته برای حکیم مهر که پیامهای دوستان را حذف میکنند .همه دوستان تحصیل کرده اند و اگر انتقادی هم است حق اوناست،حتما تجدید نظر کنید، دکترای حسابداری هم داشته باشند باید کمتر از کاردان دامپزشکی ،تسری بگیرند ،والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
18
15
من شخصا طالب عدالتم. اگر قرار باشد به بخش اداری باج بدهیم.یعنی بی عدالتی. صد سال سیاه به ما دامپزشکان هم تسری ندهید اگر قرار است به اداری ها از سهم ما بدهید . آقا ندهید نه به ما و نه به آنها .این بیت المال است اگر ما حق نداریم ندهید که حرام است و اگر .................. که حرام اندر حرام است، واویلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
متاسفم برای شما همکار عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
واقعا متاسفم واسه شما همکار کاملا تنگ نظر و .........
از سهم شما ؟؟؟؟؟؟؟
آخه بنده خدا تو فک کردی که از اداری کم کنن اختلافش به جیب شما میره ؟؟
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کسی حق شما را نمیخواهد و مطمئن باشید برای انسانهای تنگ نظر خیر و برکت هم در زندگیتون از بین می‌ره حالا هر چقدر میخواد درآمد داشته باشید.خیر بقیه بخواهید تا خدا هم خیرتون رو بخواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
برادر من بهتره اول در مورد یه چیزی که می خواهی بگی تحقیق کنی بعد به زبون بیاری،چه به اداری تسری بدن یا ندن،در میزان دریافتی تسری شما تغییری ایجاد نمیکنه، لطفا اینو به عزیزانی که توجیه نیستند اطلاع دهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تنگ نظری نیست بلکه عین عدالت است. این تسری صدقه نیست که جبران کار سخت دامپزشکی است و باید با عدالت تقسیم بشه. اگر ظریبذفنی و اداری یکسان بشه تحت هیچ شرایطی عادلانه نیست و موجب دین برای تصمیم گیران است و روز جزا باید پاسخگو باشند به کارکنان فنی و خانواده های آنها به سبب محرومیت و سختی کار بسیاری که در ماموریت های ساختشان متحمل می شوند و از حقوق عادلانه شأن هم محروم می شوند و صدایشان هم به جایی نمی رسد
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اگه از سهم فنی نیست چرا به فنی ها ۵۰ درصد دادند به اداری ۱۰۰ درصد
ناشناس
| France |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تنگ نظری نییت قرار نییت یه دکتر با یه لیسانس یه سهم داشته باشن ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کاملا موافقم ، به بخش اداری باج ندهید. ما هم تسری نمیخواهیم چون موجب برداشت غیر قانونی برای بخش اداری که حقشان نیست نمیخواهیم باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
من هم برای شما متاسفم که اصل موضوع را متوجه نیستی و نیستی و فقط می گویی حقوقم کمه. چرا باید کمی حقوقت را من جبران کنم برو حقت را از دولت و مجلس بگیر چرا چشم دوختی بدست من.....
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
تو‌دامپزشک نبستی ,اگر هم‌هستی نمیخای ،وضعت توپه ،بدش فقیر وفقزا
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
3
10
سلام خدمت همکاران عزیز.خواهشا بحث ضرایب رو ول کنید از این سال چیزی نمونده ک بعضیا دارن از ضریب حرف میزنن سال اینده ام ک رو هواست.الان فقط باید تلاش کرد که در احکام درج شود اصن بگو ضریب یک باشد.سوال من اینه مدیران دامپزشکی تا حالا چه کاری کردند چه حرکتی انجام دادند که تسری درست شود.قطعاجناب دکتر اقا میری و مهندس حسینی همه کامت هارو میخونن میخوام اینو خدمتتون عرض کنم تا مجلس تا قانون دامپزشکی رو نشناسن اینکار درست نمیشه و شناختن هم با رایزنی زیاد راهشه وگرنه جناب مهندس حسینی این فرمایش شمارو که مدیران قبلی هم زدند مثل مهندس مومنی و همه پرسنل این حرف هارو حفظ هستند حرف تازه بزنید اگه دارید اگه هم ندارید صادقانه بگید که در توانمون نیس تا پرونده تسری واس همیشه بسته بشه و دیگه بحث فنی اداری هم تموم بشه.
کاردان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
14
بنده شخصا کاری به بحث فنی و اداری ندارم..فقط اگه هدفتون اجرا عدالت در پرداخت ها هستش یکی از این مسئولین محترم سازمان یا ادارات کل یه روز با اکیپ واکسیناسیون شبکه ها به روستا تشریف ببرن ببینن کسی که الان در دمای منفی ۱۰ درجه با خودرو های فرسوده و طی کردن مسافت ۱۰۰-۲۰۰ کیلومتری رفت و برگشت هر روزه در جاده های خاکی و مرزی و به خطر انداختن جان و سلامتی خود در طویله و واحدهای دامداری و همچنین شنیدن انواع و اقسام فحش و ناسزاو بی حرمتی از طرف دامدار و عشایر و غیره ....آیا باید کمترین ضریب رو در این چندرغاز تسری در نظر بگیرند؟؟؟ بخدا این عدالت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تو حتما آدمی هستی که توی 20 یا 30 سال پیش گیر کردی الان که همه امور فنی به بخش خصوصی واگذار شده فقط تست سل مونده که اونم تعداد خیلی کمی از نیروها رو درگیر می کنه به علاوه حتی همین اکیپ تست سل حداقل دو نفر نیروی اداری شامل راننده و مراقب همراهش هستن اگر مینای حرف شما بر اساس کار باشه کاملا نقض میشه و با هیچ منطقی جور درنمیاد
از این گذشته تعداد زیادی پرسنل فنی وجود دارن که در پست های اداری مشغولن
مگر غیر از اینه که پرسنل اداری در خدمت بخش فنی هستن و تا پشتیبانی و زحمات نیروهای مظلوم و زحمتکش اداری نباشه بهش فنی فلج میشه شما بفرمایید پرسنل اداری چه فرقی با پرسنل فنی دارن که تا این حد زیاده خواهی و حسادت می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دوست عزیز کارگر مزد کار یدیشو میگیره پزشک مزد ویزیت بیمار، کارگزین و مالی و گروه فنی و مهندسی هم شرایط کار خودشونو دارن مزد تخصصشونو میگیرن
با احترام به کار و تخصص همه ، واکسیناتور میره طویله چون شرح وظیفه ش اینه
اونچه که منطق نداره و دامپزشکان بسیار ادعا دارن اینه که پای کامپیوتر هستن و اطلاعاتی رو که عمدتا خطای زیاد هم داره وارد چند تا سامانه که در اختیارشون قرار داده میشه میکنن
برای این کار هم لقب فنی و دکتر رو دنبال خودشون انداختن کاش یکی از این القاب رو واقعا و حقیقتا میداشتن
کاردان
| United States of America |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کی گفته همه امور به بخش خصوصی واگذار شده دوست من؟؟ همینه دیگه شما اصلا نمیدونید شرح وظایف یه شبکه رو...بایدم اینجور حق به جانب نظر بدید...تازه من گفتم کاری با ضرایب فنی و اداری ندارم ...حداقل توی این مورد باید ضریب کاردانهای فنی که تو بخش واکسیناسیون کار میکنند ببرن بالا...اینه عدالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
یه مراقب دام هم برای ما بفرست که بدجور لازم داربم .ولی نه احتمالا از۳۰ سال پیش یه چیزایی شنیدی که مراقب دام استخدام میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آره دیگه از نظر نیروهای اداری الان دامپزشکی کل وظایف! حاکمیتیشو! واگذار کرده به بخش خصوصی و اداری ها الان دیگه پشت میز نشین شده اند. آموری چون واکسیناسیون کانونها و نقاط صعب، تست سل، تشخیص و پایش بیماری ها ی اخطار کردنی، بیماری های مشترک، آنفلوانزا، صدور پروانه از خودرو گرفته تا کارخانجات و کشتارگاه ها و ..., نظارت بر صادرات و واردات دام و فرآورده ها، نظارت بر عملکرد کشتارگاه ها، نظارت بر بهداشت اماکن عمومی از جمله قصابی ها و پست های قرنطینه و ... همه واگذار شده به خودشون. نیروهای فنی هم نه با کانون بیماری سر و کار دارند و نه نمونه برداری میروند و نه بیماری مشترک درگیرند. بلکه فقط با میز و چای و قندان.
خوب یکدفعه بهتر نیست دامپزشکان رو بفرستید به یک وزارتخانه دیگه و نیروهای فنی رو هم به وزارت جهاد بدهید و خودتون تو سازمان دامپزشکی همه کارهای ساده رو انجام بدهید؟!
من یکی که از حق و حقوقم نمی گذرم. این دنیا نشد آن دنیا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
پاسخ به ۱۲:۳۷
دامپزشکان هم دنبال اینند که بروند به یک اداره دیگه همون اطلاعات رو شما پشت کامپیوتر بشین با کمک کاردان ها وارد کن بدون خطا و البته تمام مسئولیت های سازمان دامپزشکی رو هم بپذیرید صد جور وظیفه رنگ آرنگ دیگه سازمان هم برعهده شما باشه و مسئولیت معدوم سازی لاشه ها، محموله ها، تایید سلامت اونها، نظارت کشتارگاهها، عید قربان، و سایر اعیاد، صدور پروانه ها، قرنطینه ها و پست های صادرات و واردات محموله ها،کنترل و پیشگیری کانون های بیماری، بیماری های مشترک و سل و هاری و ..‌‌ و تمام حق و حقوقش هم مال خودتون. فقط یک مسئول جسورتون هم پیدا بشه به ما بگه چطور از این سازمان به یک وزارتخانه دیگر منتقل بشیم و کمکمون کنه ما خودمون از این سازمان می گذاریم و میریم.
اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
19
20
الان کدوم همکار فنی ستادی می ره تو طویله ؟ کدوم دکتر دامپزشک می ره واکسن می زنه یا سم پاشی می کنه؟ کار همکار مالی بیشتر هست یا همکاری که فقط یه gis دام یا آبزیان یا طیور دستش هست؟ در ادارات کل کدوم همکار فنی کارش بیشتر از همکار اداری بغل دستش هست؟ کاردان دامپزشکی که می ره سم پاشی و نظارت سطح شهر بگیم کارش سخت هست درست نه بقیه که فنی و اداری همه پشت کامپیوتر هاشون نشستن
لطفاً نظر من رو هم بدون سانسور منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شما بشین زیر کولر‌و کنار بخاری کامنت بده.
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
احسنت بر شما همار گرامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ظاهرا شما تا به حال به هیچ شبکه دامپزشکی مراجعه نکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بیا با ما یک روز ماموریت، طویله یادت میره.
البته اگر این وضع بخواهد پیش برود ما هم بیکار نمانده
کارهایی را کلید خواهیم زد تا نیروهای اداری جایگاه خود را بدانند. البته طبعا گروهی هم دنبال رفتن از دامپزشکی خواهند بود تا شما زحمت‌کشان! عرصه اداری! بخش سلامت!! همه مزایا و البته مسئولیت های این عرصه رو یکجا با هم داشته باشید و یا اینکه زبان به عذر و تقصیر بگشایید و حقوق دامپزشکان هم معادل عرف پزشکان بشود.
ما که هروقت سراغ کارمندانی اداری رو گرفتیم یا مرخصی بودند و یا شرکت در مراسمات و یا هم رفته بودند تا سوپر سر کوچه زود برگردند!. طبیعیه که میدونید دامپزشکی چیه!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کاش من هم اداری کار می کردم
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
22
عدالت به معنای برابری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
فعلا ک این کار فنی ها شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نباید حرف حق تلخ باشه چون موجب حیات جامعه هست
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
11
عرض سلام و ادب خدمت آقای مهندس حسینی
کمال تشکر دارم از زحمات شما و جناب آقای دکتر آقا میری که با بدو ورودتون عدالت به نحو احسن اجرا شد .
امیدواریم تلاش شما بزرگواران بانی خیر تا زمان درج در حکم مثل قوه قضاییه و امور زندانها ادامه دار باشد .
اجرکم عندالله
تشکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
17
جناب آقای دکتر حسینی از جنابعالی تقدیر و تشکر ویژه داریم بابت اجرای عادلانه قانون فوق العاده خاص تسری در سازمان دامپزشکی کشور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این که به تناسب مدرک همه برابر بگیرند یکی زیر بار مسئولیت و دیگری در بیابان و طویله و زیر تیغ قصاب اما گروهی در زیر باد کولر و گرمای مطبوع شوفاژ با حقوق و مزایای مساوی، ناعدالتی است و تبعات بعدی آن از جمله بی انگیزگی و فرار از مسئولیت دامپزشکان هم ناگزیر است.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
15
12
با سلام. این عدالتی که همکاران فنی ازش دم میزنن کجا اجرا میشه. بجز تعداد انگشت شمار همکار فنی آن هم اکثرا کاردان های دامپزشکی مسئولیت رفتن به روستاها و بازدیدهای فنی رو دارن...و البته سختی،کار با ضریب بالا و همچنین حق شغل و شاغل بالایی نسبت به همکاران اداری دارن که این امر خود بخود موجب بالا رفتن حقوق و نهایتا تسریشون میشه..... از طرفی اکثر همکاران فنی در پستهای اداری رئیس هستن و این نیز خودش مزید بر علت که پشت میز هستن و تسری ۳ برابری میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
سلام همکار عزیز.من خودم رییس اداره هستم.فقط کارای دیروزم رو میگم.۲ تا مرغداری رفتم واسه کالبد شکافی و نمونه برداری که مجبور شدن تو این سرما ۲ بار دوش بگیرم.بعد از اون یه دامداری روستایی رفتم که تلفات بره داشت و بعد از کالبد شکافی و توضیحات جهت رفع نواقص مدیریتی و واکسیناسیون سر تا پام بوی پهن گرفت و انقدر طویله گاز داشت که تا نیم ساعت بعدش سرفه میزدم و تمام بدنم مر کک شد.بعدشم رفتم کشتارگاه ۲ تا لاشه مشکوک رو باررسی کردم.حالا کارای gis و اتوماسیون و پاسخ نامه ها وغیره و غیره بمونه. دوست عزیز شرایط هر استان و شهرستانی در شغل ما کاملا متفاوت هستش و همینجوری نمیشه به همه جا یک شکل نگاه کرد و نظرمون رو تامیم داد‌.یا علی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
انگشتان و نشمار لیست ماموریت همکاران رو یکماه بگیر مرور کن و یا از راننده تون بپرس هر روز چقدر با فنی ها چک و چونه می زنم که فلان ماموریت راهش دوره و فلان ماموریت ماشینم گیر می کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اون همکار محترمی که میگه من رئیس اداره هستم و کشتارگاه و ... رفتم شما هر جایی تشریف بردی حق مسئولیت محرومین از مطب و ... گرفتی و به علاوه حق ماموریت و اضافه کار هم سر جای خودشه چه منتی بر بقیه هست پولشو می گیری
فوق العاده تسری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اضافه کار ماموریت نهایتا ۵۰۰ درمان با محرومیت ۳۰۰ تومنی مال شما از این به بعد شما مصائب ریاست اداره رو تقبل بفرما . اصلا نه! بیا فقط ماموریت هاشو برو مسئولیت کارخانه هم با رئیس اداره. طبیعیه که راضی به این کار نیستی.
ناشناس
| France |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اقای کاردان اولا که تو که دم از تو طویله میزنی و بقیه هیچ ،داری عمدا نفاق بمیتچندازی فکر کنم اداری هستی
ناشناس
| France |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کدوم حق محرومیت مطب تو که تو اداره ایو اینم نمیدونی یعنی سرت از تو سایتای ارز دیجیتال و بورس در بیار ببین حق محرومیت نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
13
جناب آقای دکتر حسینی ضمن عرض تبریک به شما بابت انتخاب تان بعنوان معاونت توسعه به استحضار می رساند بابت اجرای صحیح و درست قانون تسری مثل قوه قضاییه و طرح جهاد و اجرای عدالت در پرداخت مطابق دستور مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و احقاق حق ۱۵۰۰ نفر از همکاران اداری که در حقیقت متخصص هستند در سازمان تخصصی از شما و ریاست محترم سازمان تشکر ویژه داریم ان شالله در کار خود با قدرت موفق باشید ما هم در کنار شما هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کل مسیولیت ها و نیز ماموریت های تخصصی سازمان را هم بدهید به همین ۱۵۰۰ همکار تسری . ماموریت و اضافه کار و کل مزایای فنی ها را هم کامل بدهید به همین بزرگواران.
.....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
14
در مصاحبه میفرمایند از آنجاییکه سازمان فنی و تخصصی است دقت کنید میفرمایند فنی و تخصصی است حالا چرا دنبال اصلاح ضرایب به نفع اداری ها هستید .......................
نه به بی عدالتی
نه به بی عدالتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نه به بی عدالتی کاملا درسته.
عدالت وقتی اجرا میشه که همکارانی که واقعا در خط مقدم هستند و کشتارگاه میرن، تست سل میگیرن، واکسن میزنند ضریب واقعی و مابقی همکاران ستاد استانها و سازمان که کاری بیشتر از کارهای اداری و روتین انجام نمیدن هم ضریبی بیشتر از یک نگیرند.
عدالت اون طوره! نه اینکه صرف داشتن مدرک مرتبط با دامپزشکی ملاک دریافتی خیلی بالاتری باشه از هم اتاقی با مدرک اداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
قبول. اصلا تسری شناور بشه و به تعداد ماموریت فنی بهداشتی ماهانه افراد منوط بشه و بی عدالتی برطرف بشه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
9
سلام و عرض ادب
با تشکر از پیگیری های همه ی عزیزان و جنابعالی
دعای خیر همکاران اداری که در همه ی لحظات کاری با جون و دل برای تعالیه سازمان تلاش میکنن بدرقه راهتون هست.
شما با این کارتون باعث شدین در این شرایط سخته زندگی ، موجی از شادی و امید در زندگی خانواده ها ایجاد بشه
از تلاش شما و ریاست محترم سازمان و دیگر همکاران کمال تشکر رو دارم. اجرتون با امیر المومنین علی علیه السلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
امیرالمومنین مظهر عدالته نه بی عدالتی! حق نیروهای فنی و میدانی به اداری ها برسه عدل نیست. این رویه دین برای آخرت دوستان ایجاد می کنند.
اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
9
با تشکر از زحمات مدیران سازمان . همکاران در مورد فنی اداری صحبت کردن واقعا همکاران فنی که در ستاد اداره کار میکنن چه فرقی با همکار اداری دارن؟؟ اگه قرار باشه عدالت برقرار شود باید کلا همکاران ستاد ضریب اداری بگیرند چون همه پشت میز نشین هستن و از همکاران اداری مالی خیلی کمتر کار میکنن و اصلا حلال نیست که ضریب فنی بگیرن
پاسخ ها
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
شما اول برو کار همکارفنی ستادی رو خوب بشناس بعد اظهار نظر کن بزرگوار.
من ستادیم. بیست و پنج سال سابقه کار دارم با دکتری استخدام شدم حکم حقوقیم حدود هفت و نیم میلیونه. هر هفته چند روز میرم ماموریت. دامداری های مناطق دوردست و صعب العبور تو هر شرایط آب و هواییو بررسی و نظارت خدمات ارائه شده. تشخیص بیماری در موارد ارجاعی از شهرستان و نمونه گیری از دام بیمار در خصوص بیماری های نوپدید و باز پدید و ... کار GIS و مکاتبات و مطالعات برای به روز کردن اطلاعات و شرکت در جلسات استانی و توجیه مقامات و ... انجام میدم. چطور کارم شبیه شماست که حکم کارگزینی رو با نرم افزار صادر می کنی یا مبلغ حقوق و مالیلت و سایر کسورات رو تو مالی تنظیم می کنی. انصاف هم خوب چیزیه عزیز دل!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
7
11
با عرض سلام و خدا قوت خدمت آقای دکتر آقا میری و آقای مهندس حسینی که با شهامت پرداخت تسری رو به سامان رساندند کاری که ماهها در گیری بین نیروهای فنی و اداری بوجود اورده بود انشاالله که خیر دنیا و آخرت نصیبتون شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دینی است که آن شائ الله در آخرت به صاحبانش بازگردانده خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
10
شما ها که فنی فنی میکنید و میگید ما میریم طویله و واکسن می‌زنیم و غیره سرتون رو کردید زیر برف ؟!!! بابا همه می‌دونن تمام امور تصدی گری مثل واکسیناسیون و تست گرفتن و غیره به بخش خصوصی با قرارداد خرید خدمت واگذار شده و همه شما پشت نیز نشین هستید درنتیجه شما هم ضریب یک هستید پس منطقی فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
معلومه کی سرشو زیر برف کرده دوست عزیز....یه روز برو روستا اندازه همه ی روزهای سال که پشت میز نشستی و چای میل میکنید سختی کار رو درک میکنید...اگه حق به جانب شدید اشکالی نداره ولی حداقل کار فنی هارو زیر سوال نبرید
ناشناس
| France |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اره جون خودت ادارت کدوم پول دارن که خرید خدمت کنن ،اصلا من بیکارچون من مدرکم دکتراست باید از تو بالاتر بگیرم ،وگرنه منم دو ران جوانیم میرفتم دنبال عشق حال بعدم میومدم ادره تو ساعتی که باید سر کار باشم با تبانی ریسیم که اکثرا دکتر نبوده رفتک دو تا مدرک بی ربط میگرفتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شما ها که اداری اداری می کنید ، کارای شما رو هم کامپیوتر های سازمان و سامانه ها انجام میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
8
الان همکاران فاوا و حقوقی سختی کار اصلا ندارن....ولی اکثر همکاران فاوا در دستگاه‌های دیگه بدلیل زیان آوری اشعار سرورها و کامپیوترها سختی کار بالایی تو ادارات دارن.‌‌این عدالته همکار فنی سختی کار ۶۰۰ تومنی بگیره منه اداری صفر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
راست میگه. مثل رادیولوژیست ها باید برای اینها هم حق اشعه در نظر گرفته بشه
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
من فنی با این همه مواد سمی که هر روز استنشاق می کنم ۳۰۰ تومن سختی کار نمی گیرم ، کجا ۶۰۰ ، و بعد اینکه مرسی که اینقدر همکاران فنی خود را که از سلامتیشون می گذرند می کوبید، حداقل می گفتین دمه شما گرم که با این حقوق کم از سلامت خود برای سلامتی غذایی و بهداشت ما می گذرید ، ولی افسوس
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
8
11
با سلام و احترام
ضمن عرض تبریک به دکتر حسینی عزیز و دکتر آقامیری سید بزرگوار وبا عرض احترام به همه همکاران خواستم در خصوص اختلافی که بعضی حادث میکنند با عنوان فرق اداری و فنی نکاتی رو به استحضار تون برسونم :
۱ _ فرق در حق شغل و شاغل - همانطور که مستحضرید حق تسری از حق شغل و شاغل شغلهای تخت تصدی همکاران نشات می گیره و آیتم دیگری در آن تاثیر ندارد و قطعا مطلعید که حق شغل و شاغل من کارشناس ارشد حقوق با کارشناس اداری و کاردان مالی و اون بنده خدای خدماتی و دامپزشک فرق دارد و قطعا مطلعید که هر چه مدرک بالاتر می‌ره این رقم هم بالاتره پس حق شغل و شاغل من ضربدر ۳ با حق و‌شغل و شاغل شما ضربدر ۳ و نیم و‌حق شغل و شاغل کارمند خدماتی با مدرک زیر دیپلم قطعا از نطچظر ریالی خیلی فرق داره
۲ _ در شیوه نامه جدید سقف دریافت اداری مالی ها ۵۰ درصد لحاظ شده و فنی ها ۶۰ درصد پس این هم فرق دوم
اما اداری ها هیچگاه اعتراضی ندارند و به حق خود که پرداخت بر اساس مدرک است قانع هستند
۳ _ بودجه اخذ شده بابت پرداخت حق تسری از سازمان مدیریت بر اساس مدرک تحصیلی دریافت شده و برای سال بعد هم بر همین اساس درخواست شده پس قرار نیست از حق فنی ها کسر بشه و به اداری ها پرداخت بشه و از طرفی اگر قرار بود بر اساس مدرک پرداخت نشه و ضریب بقیه یک بشه قطعا اون اضافی اعتبار بایستی به خزانه برگشت داده شود و هیچ فرقی برای فنی های عزیز نخواهد داشت
۴ _ بخشنامه ریاست جمهوری نیز در تعریف مشاغل تخصصی حاکی از اینست که در سازمانهای تخصصی به آن دسته مشاغلی اطلاق می شود که در شرایط احراز آنها در طرح طبقه بندی مشاغل مورد هم دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی مورد تاکید قرار گرفته باشد
فلذا در سازمانهای فنی و تخصصی شغل ها بر اساس مدرک محاسبه می شود
پس اون چند نفری که مدام دم از فرق فنی و اداری میزنند کمی واقع بین و منطقی باشند و لطفا اختلاف ها را کنار بگذارید چون اختلاف ها هر چه بیشتر بشه به ضرر همه خواهد بود و هر چه بیرون از سازمان کشیده بشه در این وضعیت که همه سازمانها و وزارتخانه ها چشم به تسری دوخته اند کار رو از ریشه خراب خواهند کرد .
پس بهتره همه با هم فکر ها را روی هم بگذاریم و تلاش کنیم به درج در حکم
یا علی
پاسخ ها
فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
همکار گرامی درج در احکام فقط ی خواب هستش .زیاد بس فکر نکید حتی برای سال اینده هم پرداخت نمیشود حتی یک درصد گویا مطلع نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این ماه مشخص میشه که درست میگی یا اشتیاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
فلسفه نباف قراره کم بشه ولی خب گوارای وجود خلایق هر چه لایق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
حقا که حق مطلب رو ادا کردین .......درود برشما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کاملا درست فرمودید.آفرین این اختلافات در نهایت به ضرر همه تمام میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این استدلال ها جالب هستند که سقف یکی ۵۰ درصد و یکی ۶۰ درصد است پس عدالت برقرار شده و یا اینکه ابه ظریب ۳/۵ دامپزشکان اعتراضی ندارید!
مشاغل تخصصی هم اگر منظور اینه که ضرورت دارا بودن مدرک دانشگاهی برای تصدی به معنی تخصصی بودن شغل است لازمه نظرتون به این مطلب جلب بشه،
طي بخشنامه شماره 41935/91/220 مورخ 14/11/91 تعداد ( 51 ) شغل به عنوان مشاغل عمومي به /11/ 220 مورخ 14 /91/ همچنين دستگاهها ابلاغ گرديده است ودر مورد ساير مشاغل نيز پس از تصويب وابلاغ، اين امر صورت خواهد پذيرفت.

عنوان مشاغل عمومی :

کارشناس امور اداري ، کاردان امور اداري ،کارشناس برنامه و بودجه ،کاردان برنامه و بودجه ، کارشناس بررسی اسناد و مدارك،
کاردان بررسی اسناد و مدارك ،بازرس ، مترجم ، متصدي امور دفتري ،کارگزین ، مامور حراست ، مسئول ابلاغ و اجرا، مسئول دفتر ،
رئیس دفتر ،ماشین نویس ، منشی، مسئول گزینش ، مسئول خدمات مالی ،حسابدار ، حسابرس ،کارشناس حقوقی، کاردان حقوقی
کارشناس روابط عمومی ، کاردان روابط عمومی ،کارشناس روابط بین الملل ، کاردان روابط بین الملل ،کارشناس برنامه ریزي ، مشاور
کارشناس تحلیلگر سیستم ، برنامه نویس سیستم ،کارشناس شبکه ،کارشناس امور سخت افزار رایانه ، کاردان امور سخت افزار رایانه،
اپراتور ، نگهبان ، راننده مقامات ،سرایدار ، کارشناس امور فرهنگی ، کاردان امور فرهنگی ، کارشناس امور هنري ، مربی امور هنري ،
کارشناس امور آموزشی ، کاردان امور آموزشی ، کارشناس امور پژوهشی ، کاردان امور پژوهشی، کارشناس سمعی و بصري ، کاردان
سمعی و بصري ، کتابدار ، عکاس و فیلمبردار.
ضمنا در کنار اینها لطف کنید مشاغل اختصاصی رو با مشاغل تخصصی اشتباه نگیرید.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
5
10
با سلام و احترام خدمت دکتر حسینی عزیز
ضمن تبریک بابت انتصاب شایسته شما بعنوان معاونت توسعه سازمان دامپزشکی لازم میدونم در اینجا از پشتیبانی شما از تمام نیروهای اداری دامپزشکی و عدالت خواهی حسینی شما تشکر کنم
انشاالله همیشه موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
5
14
اول ازهمه ازجناب اقای دکتراقامیری به خاطرحسن انتخاب اقای دکترحسینی به عنوان معاون توسعه مدیریت منابع کمال تشکررادارم مضافا ازجناب اقای دکترحسینی به خاطراقدام به جا منطبق بانص وروح قانون ازیکطرف توجه به واقعیات موجوددرون سازمانی ازطرف دیگردرجهت تحقق عدالت نسبی وایجادانگیزه مضاعف سپاسگذاری میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
13
17
من یک دکتر دامپزشک خانم هستم طویله میرم برای معاینه دام مرغداری میرم و تلفات و بوی تعفن تلفات و کالبد گشایی و گله مرغ درگیر آسپرژیلوس و آنفولانزای فوق حاد و دام مشکوک به هاری و آسپرژیلوس ... معاینه میکنم که اگر علم دامپزشکی داشته باشید اینها واگیرند و ما در معرض انواع خطرات حمله و ضربه حیوان و بیماری های مشترک ...
اگر میخواهند ضریب اداری افزایش داشته باشه ولی با به همون ترتیب ضریب فنی هم افزایش داشته پیدا کنه وگرنه برابری ضریب بی عدالتی تمامه و یعنی از جیب من و امثال من زدن و به جیب اداری ها اضافه کردن که بشخصه من حلال نمیکنم
برابری بی عدالتیه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خانم دکتر محترم
شما چرا اینطور فک میکنین که از جیب شما میزنن
بخدا قسم دارین اشتباه میکنین
اولا که بودجه ای که گرفتن با مدرک تحصیلی گرفتن اگه هم بخوان به اداری ضریب یک بدن باید بقیش برگرده به خزانه
بخدا قسم که به اداری ضریب یک بدن بقیش به جیب شما نمیره
نه از حق شما زدن نه از جیب شما برداشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
با احترام به شما و همکاران
درسته تخصص دامپزشکی داری و به اندازه یک کارشناس ارشد تحصیل کرده اید، اما متاسفانه گویا اطلاعی از مباحث قانونی ندارید، همکار عزیز خودتان شغلتان را انتخاب کردید و اگر ناراحتید از از سازمان بروید، همکار عزیز از جیب شما کسی بر نمی‌دارد با ضریب مدرک اعتبار گرفته شده و از سهم کارکنان اداری به جیب شما داده اند، که ما هم حلا نمی‌دانیم، در ضمن اینکه متن قانون برای همه یکسان بیان شده چه دامپزشکی، قوه قضائیه، سازمان زندان ها و... اگر هم الان چیزی به جیب شما می‌رود به لطف پیگیری های اداری هاست و الا شما که نه از قوانین اداری، مالی و... که سر در نمیارید چطور میتوانستید حتی حقوق اولیه خود را بگیرید، لطفا دیگر در کار تخصصی اداری ها دخالت نکنید و در کاری که خود انتخاب کردید مشغول باشید و چیزی که در موردش اطلاع ندارید اظهار نظر نکنید، ...................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اتفاقا طفیلی این موضوع شما هستی که بایست بری ،ضمن اینکه عمدتا توانمند هم هستید و میتوانید در جاهای دیگه هم منشا اثر باشیدولی ما رو جایی راه نمیدن .چون کار دامپزشکی فقط بلدیم .ضمنا سریع صاحبخونه شدی گرامی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بهرحال شما حکمتون از اداریها ی هم سطح تون زیاده .درسته .سختی کار بالایی دارین و حق شعله و شاغل بالا....پس مطمئنن مبلغ تسری بالاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
قرار نیست از جیب شما بره.
شما حق خودتان.اداری ها هم حق قانونی خودشان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نباید تفاوتی بین دامپزشکی و اداری باشد؟ یا اینکه باشد ولی ۱۰درصد؟ صدقه که نیست. تسری مربوط به سخنی کار است و نه زیادی ادعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اتفاقا خوبه دامپزشکان را کلا بفرستند به یک سازمان دیگه چون خودشون شغلشون رو انتخاب کردند جریمه هم بشود و معادل دیپلم حقوق بگیرند. بعد دوستان بدون استخدام دامپزشک زحمت ادارهرسازمان رو بکشند
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ناشناس عزیز ناراضی شما هم خودت اومدی اینجا کار رو انتخاب کردی ناراحتی خودت برو
رقیه معتمدنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
7
17
سلام با تشکر از جناب دکتر حسینی ضمن عرض تبریک به شما بابت انتصاب بعنوان معاونت توسعه سازمان دامپزشکی و تبریک به همکاران سازمان بابت داشتن چنین مدیر موفق و مدبری با سابقه بسیار درخشان به استحضار می رساند بابت اجرای صحیح و درست قانون تسری مثل قوه قضاییه و طرح جهاد و اجرای عدالت در پرداخت ها مطابق دستور مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و احقاق حق ۱۵۰۰ نفر از همکاران اداری که در حقیقت متخصص هستند در سازمان تخصصی از جنابعالی و ریاست محترم سازمان تشکر ویژه داریم ان شالله در کار خود با قدرت موفق باشید ما هم در کنار شما هستیم
ااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
7
16
جناب آقای دکتر حسینی ضمن عرض تبریک به شما بابت انتخابتان به عنوان معاونت توسعه،به استحضار می رساند،بابت اجرای صحیح ودرست قانون تسری مثل قوه قضائیه، و طرح جهاد و اجرای عدالت در پرداخت مطابق دستور مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهور از شما کمال تشکر را داریم ، چرا که این کار باعث شد کدورتهایی که بین کارکنان اداری و فنی به دلیل عدم عدالت در پرداختها ایجاد شده بود از بین برود،و کارکنان اداری با یک انرژی دو چندان به انجام وظایف محوله بپردازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
به حقت قانع نباشی معلوم کدورت پیش میاد
ناشناس
|
France
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
4
5
در زمانی که سازمانهای ذی نفع به سرعت درحال تامیمن منابع تسری و گنجاندن در حکم هستن شما مشسنید ببیند زندانها چی کار میکنه یا قوه قضاییه درست میشه یا نه اون وقت میاید میگید مدیریت جهادی،فقط سوال من اینه که چرا شرگت و نفت بهداشت نیزو گاز و.. با. حقوقهای چند ده میلیونی و چند صد میلیونی جهادی کار میکنن ولی من باید با زیر ده میلیون
تابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
14
جناب دکتر حسینی تشکر تشکر تشکر بابت اجرای عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عدالت؟!
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
15
سلام و عرض ادب
جناب دکتر حسینی انتصاب شما را به عنوان معاونت توسعه سازمان دامپزشکی تبریک میگم و از قدم‌های محکمی که برای اجرای عدالت در جهت پرداخت تسری در سازمان دامپزشکی همچون قوه قضائیه،سازمان زندانها و پزشکی قانونی برداشته‌اید بسیار بسیار سپاسگذارم این کار شما هرگز از یاد ما فراموش نخواهد شد و همیشه دعا گوی شما و خانواده محترمتان خواهیم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
17
با سلام خدمت همکاران
به اطلاع دوستانی که از پرداخت تسری به اداری ها شاکی هستند می رساند بهتر است کلاهشون رو قاضی کنند الان بیشتر فعالیتهای دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شده و اکثر کارمندان ادارات کل و شبکه ها در واقع کار اداری انجام می دهند و پرداخت تسری قبلا کاملا سلیقه ای بود و دو نفر در یک اتاق باکار یکسان بدلیل اینکه یکی مدرکش فنی بود و یکی اداری ضرایب متفاوتی می گرفتند در صورتی که در زمان مهندس مومنی بودجه اختصاص یافته برای تسری بر اساس مدرک تحصیلی گرفته شده بود ولی برخی همکاران دوست نداشتن پول به عدالت تقسیم بشه در واقع راضی بودند پول برگشت بخوره ولی به جیب اداری ها نره اگه انسان به این جمله که هر چه برای خود میپسندی یرای دیگران هم بپسند توجه کنند دیگه فقط خودشونو نمیبینند من بیست و هفت سال سابقه دارم و کاردان دامپزشکی هستم همون اول استخدامم یکی از همکاران گفت برو ادامه تحصیل بده و دکترا بگیر چون تو دامپزشکی فقط دکتر دامپزشک حق و حقوق دارد و سایر رده ها در دامپزشکی جایگاهی ندارند انشاالله که خداوند همه مون رو به راه راست هدایت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تو کاردانم نیستی قطعا،اداری هستی.ولی خب نون بی ثاحبی دامپزشکی رو میخوری .نوش جونتون.ما هم اگر عرضه داشته باشیم کاری میکنیم والا از پشت میزت بشین به ما بخند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
8
12
باعرض سلام خدمت جناب مهندس حسینی و تبریک به ایشان جهت انتصاب در پست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی و تشکر ویژه از ایشان جهت اجرای عدالت به منظور اصلاح شیوه نامه پرداخت تسری به همکاران محترم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اگر غیر از منافع شما رو خبر می‌داد بازم دولا چارلا تبریک می گفتید؟ .........
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
14
با سلام لازم به یاد آوری است که خود آقایان مسئول بهتر میدانند که همه کار فنی به بخش خصوص واگذار شده است واکسیناسیون و علی ماشاالله و اگر ده سال پیش بود حق با آنها بود ولی نه الان که همه شده امار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خوبه ما بریم یه سازمان دیگه همین کار آمار رو هم شما انجام بدید.
آقای معاون توسعه عزیز!
لطفاً با تقاضای انتقالی ما دامپزشکان از سازمان دامپزشکی به سایر وزارتخانه ها و سازمانها و نهادها در صورتیکه بتوانند اعلام نیاز بیاورند لطفاً بطور اکید دستور موافقت بی قید و شرط صادر فرمایید. چون ظاهراً به دامپزشکان نیازی نیست و چند تا آمار را همه می توانند بدهند.
ناشناس
|
France
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
4
5
جالبه میفرمایید در حال اصللح قانون برای برای عدالت ،عدالتذکه چه عرض کنم چه طور میتونید قانون رو دستکاری کنید ضرایب یه عده رو کم کنید ولی نمی‌توانید تسری زو ببرید تو حکم
همکار در بخش فناوری اطلاعات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
16
جناب آقای دکتر حسینی ضمن عرض تبریک به شما بابت انتصاب بعنوان معاونت توسعه سازمان دامپزشکی و تبریک به همکاران سازمان بابت داشتن چنین مدیر موفق و مدبری با سابقه بسیار درخشان به استحضار می رساند بابت اجرای صحیح و درست قانون تسری مثل قوه قضاییه و طرح جهاد و اجرای عدالت در پرداخت ها مطابق دستور مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و احقاق حق ۱۵۰۰ نفر از همکاران اداری که در حقیقت متخصص هستند در سازمان تخصصی از جنابعالی و ریاست محترم سازمان تشکر ویژه داریم ان شالله در کار خود با قدرت موفق باشید ما هم در کنار شما هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
13
باسلام خدمت جناب آقای حسینی معاونت محترم توسعه .تبریک بابت پست جدید .و از درایت شما و جناب آقای دکتر آقا میری از حسن نظر شما بابت تسری حدود ۱۵۰۰ نفر از همکاران انشالله همیشه سالم باشید .همکاران محترم که نمیشه اسمشون رو چی بگیم خداوند هدایت کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
13
همکار فنی که می ره سطح شهر یا روستا داره بابت انجام وظایفش علاوه‌بر حقوق حق مأموریت و سختی کار هم می گیره
قرار نیست 500 مدل آوانس بهشون بدن که دارن وظیفه شون انجام می دن
همکار مالی یا فاوا و بقیه اداری ها نباشن شما می تونی کارت انجام بدی؟
همکار اداری که با یه امضاش به صد جا باید جواب پس بده کارش به مراتب سخت تر از همکار فنی هست که پشت میز نشسته با یه اتوماسیون و یه gis کار می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
همکار فاوا،مگه فانتوم هوا میکنی تو. اگر اینقدر بدرد بخوری یه کاری بکن مشکلات مملکت رو هم درست کن ما حاضریم فقدانت رو تو دامپزشکی تحمل کنیم عوضش بری در سطح کلان خدمت رسانی بکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دنیا برعکس شده والا!
اداری با امضای به صد جا جواب پس میده؟
من نمی توانم جوابی بدهم جز اینکه اگر رئیس سازمان بودم و این مطلب رو می خواندم یک دوره با آشنایی با وظایف سازمان برای همه نیروهای اداری می گذاشتم تا با نیروهای فنی ماهی یک بار بروند گردش علمی به انواع ماموریت فنی و فقط هم تماشاچی باشند تا ... .
واقعا جای تأسف داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
17
سلام
با احترام به همه همکاران
اولا اون دوستانی که میگن ضریب دکتر دامپزشک بافوق لیسانس و لیسانس یکیه و از این موضوع نارحت هستن سخت در اشتباه هستن
۱_ ضریب دکتر دامپزشک ۳.۵ هست و فوق لیسانس و لیسانس ۳
۲_در صورتی که مدرک دکتر دامپزشک همون فوق لیسانس هستش
۳_ تفاوت دیگه اینکه حق شغل و شاغل دکتر دامپزشک همینطوریش اختلاف زیادی با همکاران اداری داره
۴_ همکاران شاغل در بخش فنی سختی شرایط کار دارن ولی متاسفانه دوستان اداری از همینم محرومن با اینکه آنها هم دارای مدرک تخصصی در حوزه خود هستن
۵_ساعت اضافه کار و ماموریت دوستان شاغل در بخش فنی خیلی بیشتر از همکاران اداری هست چه در موضوع ساعت اضافه کار چه در موضوع ریالی
۶_ لازم به ذکر است اگه ضریب همکاران اداری ۱ باشه اختلافش به جیب همکاران دامپزشک و ... نمیره
خواهش میکنم از همه همکاران که تنگ نظر نباشین
همکاران اداری هم در رشته تحصیلی خودشان دارای تخصص هستن
حتی همون همکار اداری الان داره تو حوزه فنی فعالیت میکنه
یکم وجدان داشته باشیم
مثلا تو یه اتاق ۳ نفره دو نفر بگیرن بالای ۱۸ میلیون ولی یک نفر بگیره نهایتش ۸ میلیون
خواهش این تنگ نظری رو کنار بزارید
همه ما دوست و همکاریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
................ الان همکاران مستقر در ستاد اداره کل چه اداری چه فنی دریافتیشون بیشتر از شبکه هاست.کارشناسی حرف بزن.نه رو هوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اتفاقا چون اداری ها دریافتی همه رو چه ستاد و چه شهرستانها رو میدونن فنی حرف میزنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دکترای حرفه ای همون فوق لیسانس هست بله. احتمالا با پارتی بازی اسم دکترا روی خودشون گذاشته اند.
حقوق اگر پایین هست یک مسأله هست ولی قرار نیست تسری که مربوط به سخنی شغل است جای اعانه رو پر کنه. خوب درخواست کنیم تا حقوقمون بالا بره.
من نظرم اینه باید تفاوت باشه. چون دارید ستون فقرات سازمان که دامپزشکان هستند رو بی انگیزه می کنید و در حالیکه او خودش رو با پزشکان قیاس می کنه.
این یعنی تیشه به ریشه زدن.
کل این مزایای اختلافی مد نظر شما با نیم درصد تسری و سختی کار و اضافه کار و ماموریت نیم بند همه‌اش سالی ۲ میلیون نمیشه ولی من هم می خواهم عید قربان تو خونه بنشینم و عید داشته باشم. می خواهم. ماهی چند بار مجبورم نکنند شب برم ماموریت کشتارگاه. می خواهم برم ماموریت تو فلان اداره و بانک نه اینکه برم تا کمر تولجن. یا ریخت قصاب متخلف و داد و هوارشو بشنوم. دوست دارم گزارش بازدید ننویسم که هر روز به اون استناد بشه و تخلف کارخونه دار و مرغدار به پای من ناظر نوشته بشه. دوست دارم مجبورم نکنند برم گاو سلی پیدا کنم یا نمونه هاری بگیرم. دوست دارم لباس اتو کشیده بیام اداره و دمپایی پاک کنم نه چکمه. دوست دارم نماز اول وقت جماعت بخونم و لباسام بوی پهن نده.
نمی خواهم اسمم دکتر باشه و مثل رعیت خاطی باهم برخورد بشه جناب آقای رئیس محترم
ولی فقط می خوام احساس کنم عدالت برقرار شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این حرف شما روی هواست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
اصلاح و تکمیل کامنت ۱۷:۰۰:
روی سخنم با کامنت ۱۲:۵۷ بود که گفتم این حرف شما روی هواست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
معلونهوشما کلاوپرتید از همه مسایل!
فوق لیسانس برایر دکتر دامپزشکه؟!!!!
دکتر دامپزشک که ۲۲۶ واحد میگذرونه با فوق لیسانس ۱۶۰ واحدی بدابره؟
تازه قبولی دکتر پیوسته ۰۰ بزابر سخت تر اط لیسانس هست توی کنکور!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
14
جناب آقای دکتر حسینی ضمن عرض تبریک بابت انتخاب شما به عنوان معاونت توسعه وتشکر ویژه برای ایجاد عدالت در پرداخت قانون تسری مثل قوه‌قضاییه و طرح جهاد مطابق دستور مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری محترم و احقاق ق کارکنان متخصص و زحمت کش اداری از شما و ریاست محترم سازمان تشکر ویژه داریم انشاءالله موفق باشید و ما همکاران اداری همیشه کنار شما هستیم با تلاش مضاعف و انگیزه بالا
ناشناس از همکاران دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
7
13
با سلام وعرض ادب واحترام از رییس سازمان و معاونت توسعه بابت اجرای قانون تسری در چارچوب عدالت مثل قوه قضاییه و سازمان زندانه
انشا ا..... با کمکم شما عزیزان درج تسری دز سال ۱۴۰۱ در احکام کار گزینی ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عدالت؟!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
14
باسلام و عرض ادب و احترام
هرچند با تاخیر ولی وظیف خودم میدونم انتصاب جناب دکتر آقامیری بعنوان ریاست سازمان دامپزشکی و انتصاب جناب دکتر حسینی بعنوان معاونت توسعه سازمان را تبریک بگم و از این دو عزیز بابت اجرای عدالت در پرداخت تسری همانند قوه قضائیه تشکر کنم من شخصا واقعا از این نحوه پرداخت تسری دلسرد شده بودم و خودم را از بدنه دامپزشکی نمیدونستم و واقعا دیگه توان کار کردن و تحمل محیط کار را بخاطر اون همه تفاوت در پرداخت نداشتم اما الان با حضور این دو عزیز در این پست‌ها مجدد امیدوار شدم
علی یارتون
خدا پشت و پناهتون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
17
با سلام و تشکر فراوان از ریاست محترم سازمان و معاون محترم توسعه
شکر خدا متوجه هستید که بیش از ۹۰ درصد همکاران که فنی محسوب شده بودند عمرا اگه یه سرنگ تو دستشان گرفته باشند یا بتوانند به یه مرغ واکسن بزنن.و بهتر هست همکاران محترم فنی شاغل در ستاد یکبار هم که شده یه ماموریت فنی برن بعد خودشون رو فنی محسوب کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
واقعا حرف حق رو گفتین.قریب ۹۰ درصد فنی ها پشت میز مشینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
پس اجنه ماموریت میرن؟ راننده ها هر روز با خودشون چک و چونه دارند می زنند که سر ساعت ۱۴:۱۵ بتونم برسن اداره و ساعت خروج بزنند؟
شما لیست ماموریت اداره تونو تا حالا دیده ای یا رسمیت اینه که ساعت بزنی و بری تو صف نونوایی و سوپر و بیتی اداره صبحانه بزنی و به هوای کار اداری بزنی به چاک جعده؟ طبیعیه که اینطور فکر کنی که ۹۰ درصد نیروهای فنی تو اداره نشسته اند چون شما فقط اونا رو موقع زدن ساعت خروج می بینی فکر می کنی تو اداره بودن.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
برادر عزیز فنی ، به مرغ واکسن آمپولی بزنی استرس می گیره ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
15
جناب آقای دکتر حسینی از جنابعالی تقدیر و تشکر ویژه داریم بابت اجرای عادلانه قانون فوق العاده خاص تسری در سازمان دامپزشکی کشور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
8
13
با سلام وعرض ادب واحترام از رییس سازمان و معاونت توسعه بابت اجرای قانون تسری در چارچوب عدالت مثل قوه قضاییه و سازمان زندانه
انشا ا..... با کمکم شما عزیزان درج تسری دز سال ۱۴۰۱ در احکام کار گزینی ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
من نمیدانم قوه قضائیه و زندانها چگونه عمل کرده اند ولی سختی کار مال فنی هاست و اگر تسری به سخنی کار مربوط نمیشه حق با شماست. وگرنه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
قوه قضائیه و زندانها کارکنداشون صبح و شب وسط بیابون با امراض مسری در معرض قرار می گیرند؟
حالا پزشکی قانونی شاید بگی ولی اونجا هم طبعا پزشک و نظافتچی باید ضریبشون با منشی وو تایپیست فرق کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
13
ممنون از اقای دکتر حسینی بابت زحمات شما و حل کردن ضرایب اداری ها
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
13
تقدیر و تشکر ویژه از جناب آقای دکتر حسینی بابت اجرای عادلانه قانون تسری
پرسنل فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
10
لطفا این مغلطه فنی، پرسنل فنی و کار فنی رو تموم کنین. دامپزشکان عزیز و سایر عزیزانی که مستخدم این سازمان هستم و در حوزه دامپزشکی تحصیل کردن کار تخصصی دامپزشکی انجام میدن. کار فنی مربوط به گروه فنی و مهندسی است. مورد بعدی تعداد اندکی از عزیزان دامپزشک دکتر هستن خطاب کردن همه با این عنوان اشتباه ست خودشونم راضی نیستن. و در پایان این گروه از مستخدمین عزیز که در فضای یک اداره دولتی فعالیت میکنن متوجه جایگاه و شرح وظیفه شون باشن که ادبیاتی که در شانشون هست رو اینجا منتشر کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دوستم هنوز نمی دونی بعد از عبارت فنی پسوند بهداشتی هم میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
13
13
سلام جناب آقای دکتر حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب به جا و شایسته شما به عنوان معاونت محترم توسعه سازمان دامپزشکی کشور، قدردانی کلیه کارکنان دامپزشکی بابت اجرای صحیح قانون تسری و پرداخت عادلانه آن پذیرا باشید دعای خانواده بزرگ دامپزشکی همراه همیشگی شماست از خداوند می‌خواهیم در تمامی امور موفق و موید باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
14
سلام جناب آقای دکتر حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب به جا و شایسته شما به عنوان معاونت محترم توسعه سازمان دامپزشکی کشور، با تشکر از شما بابت اجرای صحیح پرداخت قانون فوق‌العاده خاص تسری ، از خداوند برای شما موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی را دارم
آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
21
16
تسری به روش فعلی واقعا ناعادلانه ست...یه مهندس کامپیوتر بیشتر از یه دامپزشک زحمت می کشه هم در دوران تحصیل از دبستان تا دانشگاه و با رتبه بهتر قبول می شه و در کار هم همینطور و حساسیت بخش ای تی بر همه واضح است اما این روش پرداخت تسری حقوق این طیف رو اصلا در نظر نمی گیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تو دیگه حرکتت سمی بود خدایی .ریاضی کجا.تجربی کجا .باسواد الان داره تو ده کوره ها هم لیسانس کامپیوتر بیرون مبده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
علاوه بر این نیروهای فاوا سختی کار نمیگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
متاسفانه بخش آی تی مظلوم ترین بخش سازمان دامپزشکی به حساب میاد نه سختی کار و نه فوق العاده کارشناس مسئولی و نه هیچ چیز دیگه ای نداره و متاسفانه بیشترین فشار و درگیری رو با همه واحدهای دیگه داره
ان شاء الله با بپیگری مسئولین ذیربط حقوق این بزرگواران به بهترین شکل احقاق شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این رهم باید افزود که اگر کارمند آی تی دامپزشکی خطا و اشتباه کنه تبعاتش به سلامت یک جامعه بر می گرده ولی یک دامپزشک خطا کنه نهایتش کارمند دبیرخانه با نظارت عالی خودش آن خطا رو اصلاح و مدیریت می کند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خوب اگر حق اشعه بدن راضی میشین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تا کمر تو گل و شل هستند این عزیزان و ضمنا خطر برق گرفتگی هم دارند چون دستکش کارشون و سخت می کنه.
برادر من خوردن باد کولر تحت هر شرایطی در کل فصل تابستون و مدام مجبور به تحمل سایه بودن و روزی ۴۰ با ریست کردن سیستمها، جا زدن انواع سوکت و مدام در تماس بودن با شرکتهای پشتیبانی کار واقعا سختیه. تازه شما در معرض مقادیر کمی از میدان مغناطیسی و امواج وای فای هم هستید که باید سختی کارش رو بهتون بدن . بعلاوه همکاران با شما بدرفتاری می کنند پس باید سختی کار و حق توهمش هم بگیرید.
مظلوم کی بودی تو
Vet
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دوست عزیز مدرک رو کجا گرفتی ملاک نیس عمله که ملاکه بخاطر همین تفکر شماس که به این وضع در اومده رشته کامپیوتر در دنیا حرف اول رو میزنه اینجا بخاطر اقتصاد نفتی و بها دادن به امسال شما این وضعشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
16
جناب آقای دکتر حسینی بابت اجرای عادلانه قانون فوق العاده خاص تسری در سازمان دامپزشکی تشکر ویژه دارم و امید وارم همیشه موفق و تندرست باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
15
با سلام و احترام به همه همکاران و مدیریت جدید. تقدیر تشکر بابت اجرای صحیح قانون تسری. طبق قانون تفسیر قانون بعهده مجلس شورای اسلامی که دیوان محاسبات بعنوان نماینده نظارتی مجلس شورای اسلامی است ، از جایی که رییس محترم ، و معاونت محترم سازمان سوابق فعالیت در دیوان محاسبات دارند قانون را به درستی و به عدالت تفسیر و ابلاغ نمودند. از همه همکاران محترم تقاضا دارم تا تقابل های کودکانه ( فنی اداری ) را کنار گذاشته و پیگیر و کمک حال مدیریت سازمان برای درج در احکام کارگزینی باشیم. من الله التوفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
گویا با این تصمیم رئیس سازمان ،اداری ها بایست لباس کار بپوشند و حمایتش کنند البته نتیجه اش را بزودی درک خواهد کرد که بی عدالتی چه خواهد کرد
فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
به یاری خدا که هیچوقت تسری درست نشود.تا بی عدالتی هست موفق نباشند در کارهاشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تا دیروز احقاق حق بود و دنبال اجرا نشدن قانون تسری برای همه هم افتاده بودید و از امروز که گفتند بر اساس مدرک، این بحثها کودکانه شده؟!
فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
17
10
............. فنی های بی زبون حتی درکامنت گذاشتن هم کمتر از اداریا هستن و واقعا ........ خودشون رو دارن نشون میدن .فنی های عزیز هر بلایی سرتون میاد حقتونه از اداریا یاد بگیرید اتحادشون رو که صدتا گروه دارن و هر شب یه خواب برای شما میبینن.خیلی متاسفم براتون حالا شیوه نامه های بعدی رو ضریبتون از اداریا کمتر نشه صلوات ............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
توان فنی رو موقعی که تیر ماه حق اداری ها پایمال شد و راضی شدند که حق زن و بچه هم اتاقیشون یک سوم بشه خوب نشان دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
متاسفانه الان که دارم کامنت میدارم عصر جمعه است و من نگران عقب ماندن از وظایف خودم هستم چون کلی کار با خودم آورده ام خونه.
این وضع شاید کمتر یا بیشترش شرح حال عموم فنی بهداشتی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
حق نیست عزیزم. اعانه هم نیست. اگر بخاطر سختی کار تسری تصویب شده که باید حق به حق آرش یعنی فنی ها برسد و در غیر اینصورت حق با شماست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
11
دوستان من کارمند پزشکی قانونی هستم وما نیز مًثل شما مشکل داریم در ضرایب اما اینجوری به هم توهین نکنید.بنظر من پرداخت شود بهتر از اینه که هیچی بهتون ندن.بعد از پرداخت دنبال اصلاح ضرایب باشید.ما الان کنار اومدیم از دکتر تا راننده با اختلاف یک درصد میگیریم چون اعتقاد داریم این بی عدالتی بهتر از اینه که همین هم ندن وبخورنش.کارمندا همه از فنی تا غیر فنی در مضیغه ایم ولی چاره چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
مشکل همین جاست سازمان دامپزشکی کاره ای نیست که تغییر ضرایب رو اعمال کنه .ابتدا ضروریه تا قانون رو عوض کنن تا اون موقع فرهیختگان محترم اداری که نبودشان سازمان رو به تباهی میکشاند به همون تسری با ضریب یک هم اکتفا کنند .فعلا که دامپزشکی داره تخلف میکنه و انشالا ما هم پیگیری قانونی خواهیم کرد اگر حق با اونا باشه دیوان هم طبیعتا حق رو به حق دار میرسونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آره چند دهه پیش نبودنتان سازمان رو در تباهی غرق کرده بود. برخی نیروهای فنی حسابداری هم دوره دیده بودند و کارهایش را می کردند بهتر از شما. خیلی ها کار انفورماتیک هم می کردند.دبیرخانه هم همان نیروها بعد از کار صحرایی انجامش می دادند. ما دامپزشکی ها حاضریم از سازمان به جای دیگری مثلا غذا و داروی بهداشت یا امور دام جهاد بریم و شماها اداری ها سازمان. و خودتون بچرخوندید. فرهیخته! که هستید، فنی هم هستید، فقط بهداشتی نیستید که اونم اگه یه روپوش سفید بپوشید کسی نمی فهمه و همه چی حله دیگه...
هنوز نمی دونی نیروی دامپزشکی نباشه مثل اینه که کشتی از ناخدا و ملوان و ناوبر و مهندس دریا خالی بشه؟ بعد با آشپز و نظافتچی و مکانیک و مخابراتچی میشه کشتی رو به حرکت در آورد یا اینکه اونوقت معنی تباهی رو خواهید فهمید؟
فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
6
فنی های ........ نگا کنید اداریا دارن گردو خاک به پا میکنن دردشون به جونتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نفس کشیدن مونم زورکیه وقت سر خواراندن نداریم به خدا...
علی مارگیر. همکار اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
13
21
با احترام به همکاران محترم فنی و اداری، از دیدگاه واقع بینانه معاون محترم سازمان در خصوص تسری تشکر می کنم. واقعیتش اینه که همه افراد در سازمان دامپزشکی، در خدمت اهداف سازمان در حال خدمت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بله همه در حال خدمتنددولی این کجا و آن کجا. اگر کسی با ماموریت های سازمان دامپزشکی آشنا نباشد و حداقل چند ماه بطور جدی و همه جانبه در این سازمان کار نکرده باشد همین تصور شما را خواهد داشت.
اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
11
10
باسلام،خدمت اون همکار بخش فنی که عرض میکنه چرا به اداریها بر اساس مدرک تسری تعلق میگیره ، و فقط باید به نیروی فنی تعلق بگیره،باید عرض کنم که :عزیز من، مگر اداری ۴ سال برای مدرک تحصیلی درس نخونده،لیسانس فنی هم تو همین مدت مدرک گرفته،دوما مگه نیروی اداری از یک کره دیگه اومده و شهروند درجه ۲ محسوب میشه و آیا نیروی اداری نیازهای خوراک،پوشاک،مسکن وغیره نداره ونیازهای مادیش از یک همکار فنی کمتره؟ سوما،برادر من چرا فکر میکنی که اگه به من اداری تسری ندن به تو بیشتر میدن؟اصلا چنین چیزی نیست،به اداری تسری بدن یا ندن در ضریب دریافتی شما تغییری ایجاد نمیکند،پس بیایید چشم تنگی و حسادت را کنار بگذاریم، و در این سفره ای که باز شده بگذاریم کسان دیگر هم بهره مند شوند تا برکتش صد چندان شود، خدا کنه اصلا به یک کاردان فنی ضریب ۴ بدن ،ما مگه اعتراض داریم،مگه توی ضریب ما تاثیری دارد؟! به امید دفع بذر حسادت و تنگ نظری از دل همه ما انسانهای روی زمین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کسی حسادت نکرد میتونید برید قانونی ضرایبتون رو تغییر بدید هیچ جایگاهی در تسری برای شما مفروض نبوده .همون ضریب یک رو هم قانونگذار گذاشته .بهش رجوع کنین ضرایب رو عوض کنن ،آیزون بقیه قسمتها نشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
7
سلام ضمن تبريك به انتصاب جناب آقاي دكتر حسيني
از مصاحبه حكيم مهر با ايشون مشخص ميشه دامپزشكي حقوق از دست رفته زياد داره حالا اگه دوستان فني دنبال اين هستن كه اين حقوق از دست رفته شون رو از همكاران اداري بگيرن بحث ديگه اي هست والا عوض اين همه دعوا و بحث سر فني و اداري بچسبيد به ساير موارد حق و حقوقتون عوض اينهمه اختلاف درست كردن به فكر همدلي و اتحاد باشين
اينايي كه دارن دم از عدالت علي ميزنن آيا رفتار الانشون سر يه مبلغ پول بيشتر كه بره سر سفره يه همكار اداري عدالت علي هست؟
به نظر من هر چي تو اين سازمان سرمون مياد بازتاب رفتاراي خودمونه و آتيش هم كه مياد تر و خشك با هم ميسوزن واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
14
سلام به نظر من ضرایب تسری باید بر اساس مدرک باشه . نه فنی و اداری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ضرایب باید بر اساس قانون که همون مدرک تحصیلی است باید باشه.
منظور از تخصص داشتن مدرک دانشگاهی است نه داشتن مدرک دامپزشکی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
پس بفرمایید با مدرک دانشگاهی تون کار تخصصی ما دامپزشکان فوق لیسانسه غیر تخصصی رو هم انجام بدید. بفرما این گوی و این میدان...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
مدرک دانشگاهی رو هم باید ببینی جزو مشاغل عمومی هستی یا اختصاصی و یا تخصصی. ضوابطش رو سرچ کنی بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
11
از انتصاب دکتر آقا میری بعنوان رئیس سازمان که فردی انقلابی و عدالت محور و همچنین انتخاب بسیار عالی معاون توسعه سازمان جناب آقای مهندس حسینی صمیمانه تشکر میکنیم و انتظار داریم مدیران استانی هم افرادی انقلابی و همسو با رئیس محترم سازمان هر چه زودتر انتخاب گردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
13
سلام دوستان ...همه کارکنان چه فنی و چه اداری تو مضیقه هستند ان شاء الله که هرچه سریعتر مسئولین محترم این مشکل معیشتی همکاران رو سروسامان دهند .
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
11
سلام با تشکر از همدلی و عدالت در پرداخت تسری انشاالله پس از عدالت و درست شدن تسری همکاران اداری مالی حقوقی نوبت رفتن توی حکم
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تا این بی عدالتی هست قطعا وارد حکم نمیشود.و ایشالا تسری قطع شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
متاسفیم به این طرز تفکر
ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
15
15
بعنوان نیروی دامپزشک با ۲۰ سال سابقه ، از پیام های تک تک شما همکاران فنی خجالت میکشم
پیام های کاملا غرض ورزانه ، نظرات غیر کارشناسی !! واقعا تاسف میخورم به حالتون ؛ به این بخل و حسادتتون !!
هم من و هم شما خیلی خوب میدونیم که نظم دامپزشکی بر مبنا و اساس فعالیت نیروهای اداری هست و ما به اندازه کافی در حکممون بابت رشته ی تخصصی تحصیلمون پول میگیریم و به نسبت بر تسریمون تاثیر گذتر هست ولی آیا حکم یک نیروی اداری هم سابقه را با حکم خودمان مقایسه کردیم ؟؟؟
همکاران محترم فنی کمی واقع بینانه به ماجرا نگاه کنیم
از جناب آقای حسینی کمال تشکر و احترام را دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
صمیمانه از حسن نیت و دریادلیتون ممنونم.خداوند به اندازه دل بزرگتون بهتون بده....الحق که حرف راست رو گفتین...واقعا حکم یه اداری با فنی با شرایط یکسان خیلی فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نیروی اداری بره حقش رو قانونی بگیره .انشالا که پیگیر این بی عدالتی هستیم
امیر عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خدا به زندگیت برکت بده دکتر جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
چرا برادر ؟ چرا به این روش ها متوسل میشوید خودتون را بعنوان دامپزشک جا می زنید؟ اسم اینگونه کارها را چه می توانیم بگداریم؟ تاسف
اولا کارهای امدادی میخواهید خودتان را کوچک می کنید. ثانیا همکار اداری احکام کارگزینی بیش از ۹۰ درصد تان غیر قانونی است. ثانیا اضافه کاری نکرده و حق ماموریت نرفته تان پاداش های متعدد سالهاست آزاردهنده همکاران فنی تان هست. اگر برای شما تسری بر اساس مدرک بزنند همراه اکیپ های فنی به ماموریت خواهید رفت ببینید جربزه اش را دارید؟
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ای کاش خودتان را معرفی می فرمودید. احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
11
من ۱۸ سال کار فنی و اجرایی رو درسطح شهرستانها انجام دادم والان یکی دوسال است که در بخش اداری مشغولم و واقعا به اون ۱۸ سال عمر تلف شده حسرت میخورم که چرا کار کردم.وقتی مدیران فرق کار اداری و فنی رو نمیدانند چرا ما کار کنان جز عذاب بکشیم.من که دیگه حاضر نیستم کت و شلوارم را در بیارم و چکمه و گان و... بپوشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شما احتمالا اومدی ستاد استانت داری کار میکنی.
ستاد چه دامپزشک چه اداری کارشون پشت میزه.
پس ناعدالتی اینجاست که صرف داشتن مدرک دامپزشکی دریافتی سه برابر بالاتر از همکار اداری خودش داشته باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
17
15
بنده همکار فنی هستم اما با وجود این نسبت به شیوه نامه قبلی پرداخت تسری ناراضی بودم چرا که حقوق همکاران اداری نادیده گرفته شده بود و لذا جای دارد به نوبه خود از زحمات و سعه صدر جناب آقای دکتر آقامیری و آقای دکتر حسینی تشکر کنم که مصداق فرمایش امیرالمومنین رو به معنای واقعی مورد اجرا گذاشتند.
هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم پسندیده بدان و هر آنچه برای خود ناپسند می دانی برای دیگران هم ناپسند بدان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
سنگرت رو عوض کن .که داری اشتب میزنی
بهینه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دمت گررررم تو مردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
8
13
باسلام و احترام خدمت شما جناب آقای دکتر حسینی معاونت محترم توسعه سازمان دامپزشکی کشور،ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شایسته شما و عرض تبریک به خانواده بزرگ دامپزشکی بابت داشتن مدیری مدبر و شایسته چون شما و تشکر بابت اجرای صحیح قانون فوق‌العاده خاص تسری و اصلاح ضرایب همکاران ، از خداوند متعال موفقیت و سربلندی و بهروزی شما را در تمامی مراحل زندگی خواستارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
15
جناب دکتر حسینی ممنون بابت اجرای عدالت . تا ابد ماندگار شدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
11
با احترام و تشکر از جناب مهندس حسینی و رییس محترم سازمان دامپزشکی، در دنیای امروزه که کمتر کسی به تشخیص و اجرای عدالت واقف است ، اجرای این عدالت در تاریخچه دامپزشکی از ذهن و دل همکاران و فعالان امور مالی و اداری شاغل در دامپزشکی ،هرگز پاک و فراموش نمی‌شود. سپاس فراوان
عادلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
15
12
باسلام
حتما همکاران فنی هم از این اتفاق خوشحال هستن چون ما همه اعضای یک بدن هستیم و تلاش همه ی ما اعتلای روز افزونه سازمان دامپزشکی و در نتیجه سلامتیه مردم هست.
پاسخ ها
عدلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ممنون از همکار عزیزم در خصوص نظرشون راجع به موضوع .جای تقدیر و تشکر دارد
س
|
Canada
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
3
17
سلام تورم از چهار سال پیش تا الان ۶ برابر شده و حقوق ۴ میلیون تومن اون موقع باید الان ۲۴ میلیون تومن بشود تا بشویم مانند ۴ سال پیش .‌اون وقت میگند تسری نباید تو حکم باشه. حداقل با توجه تورم حقوق را ۶ برابربدهید که لااقل بتوانیم اجاره خونه و خرج و برج را بگذاریم. همه دامپزشکان دارن با فلاکت ماه را سر می‌کنند. بخدا حق کارمندان دامپزشکی این نیست .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
12
ضمن عرض سلام خدمت همکاران محترم و وتشکر ویژه از آقای دکتر آقامیری رئیس محترم سازمان وجناب آقای مهندس حسینی معاونت توسعه مدیریت و منابع و سایر مسئولین زحمت کش برای ایجاد عدالت در پرداخت قانون تسری تلاش مضاعف انجام داده اند و انشاءالله موفق باشند قابل توجه همکاران محترم اینکه همه در سازمانی بنام سازمان دامزشکی کشور استخدام شده ایم و در زمان استخدام و باتوجه نیاز و با آگاهی و قبول پست های سازمانی وبا شرایط و ویژه های آن پست و وجود سختی کار استخدام شده ایم و عدالت این هست که حقوق درج در حکم کارگزینی براساس شرایط احراز طبقه شغلی و رتبه براساس مدرک تحصیلی و سوابق تجربی پرداخت میشه بیاید با اتحاد خودمان پیکر تسری جهت درج در احکام کارگزینی باشیم در غیر اینصورت همه همکاران سازمان دامپزشکی کشوز ضرر میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
17
دوستان ماهمه یک خانواده هستیم،همه مشکل معیشتی داریم،خودخواه نباشیم و خواهان تضعیف حقوق دیگری،در تنگنا بودن همکارمون باید برای ما دردآور باشه نه اینکه خودمون تمام تلاشمون رو بکنیم که حق همکار بغل دستیمون از بین بره،اگر کمی انسانیت به خرج بدیم میفهمیم که این بحث ها و دشمنیها در شان انسانی ما نیست.
تو کز محنت دیگران بی غمی،نشاید که نامت نهند آدمی
پاسخ ها
فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خیلی متاسفم براتون چقد میخوای توهین کنید یعنی ما فنی هادانسان نیستیم که میگید انسانیت به خرج بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
انسانیت شامل رعایت عدل و انصاف میشه. فنی ها به حق اداری ها کاملا احترام می گذارند و حاضر نیستند ذره ای از حقوق اونها کم بشه یا نادیده گرفته بشه ولی بهتره اداری ها هم انسانیت به خرج بدهند و فقط اگر کار سختی چون فنی ها دارند مطالبه تسری همسنگ داشته باشند و اگر نه لطف کنند و موضوع را از جای دیگر و بحث درخواست افزایش حقوق و مزایا پیگیری کننده و نه تسری...
ضمنا لازمه انسانیت به خرج بدهند و کار سخت فنی ها رو بخاطر چندرغاز منفعت دنیا زیر سوال میبرند و حرمت خودشون رو نگه دارند بعد به خودشون لقب فرهیخته بدهند.
انسانیت به خرج بدهند و یک بار هم که شده بیایند با فنی ها ماموریت و بعد بگن که فنی ها کارشون سخت نیست یا انسانیت به خرج بدن و دفتر ماموریت اداره را ورق بزنند و مقصدها را یکی یکی مرور کنند یا با راننده ها هم کلام بشن که ببینند که راننده ها چه دل خونی از فنی ها دارند که سرقله قاف می روند و ماموریت انجام می دهند و بعضاً وقت و بی وقت راننده ها را صبح و عصر و شب زابرته می کنند.
انسانیت به ادعا نیست به فهم و درک و ترک خودبینی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
15
14
سلام تشکر بابت اصلاح ضرایب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
12
دوستان با این مشکلی که بین خودمون بوجود آمده مطمئن باشید همین پرداختی های نامنظم هم حذف خواهد شد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
13
همکاران فنی در نظر داشته باشند که بسیاری از کسانیکه دارای مدرک فنی هستند در پست اداری کار میکنند و بعضا بدلیل نداشتن مهارت کافی کیفیت بک کارشناس اداری را هم ندارند. تجربه شخصی اینجانب طی بیست سال گذشته نشان داده است بسیاری از دوستان فنی نه تنها نیازی به تخصصشان ندارند بلکه بشدت از نداشتن تخصص لاز م خصوصا کامپیوتر در اجرای امور محولشان رنج میبرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
روشن و خاموش کردن سیستم زیاد پیچیده نیست وقتی هم که کم میاره ویندوز رو عوض میکنی،زیاد زمانبر نیست آموزشش.من خودم یاد گرفتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شما اشتباه گرفته اید کاردان پرورش گاومیش و زنبورعسل یا شیر در سازمان دامپزشکی فنی محسوب نمیشود. این افراد از همان نیروهای اداری هستند که با اخذ مدرک پرورش مرتبط با جهادکشاورزی طی این سالها سوءاستفاده شدیدی داشته اند که ما هم درخواست داریم احکام کارگزینی آنها به جد بررسی و به حق قانونی شأن باز گردانده شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
17
حذف بشه بهتر از پایمال کردن حق دیگرانه .این حق الناسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
متاسفم برای این طرز تفکر
ناشناس
|
France
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
5
9
از دوستان کسی هست سایت های رسیدگی به شکایات رو بدونن من شنیدم سامانه های متعددی برای رسیدگی به شکایات وجود داره که میشه از اون کانال اقدام کرد که زودتر از دیوان عدالت جواب میده.ممنون میشم کامنت بزارید .
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
17
کارکنان اداری تو همه اداره ها یک کار انجام میدهند و دامپزشکی با بقیه هیچ فرقی نمیکنه. این همکارای فنی هستند که کارهای سخت انجام میدهند . در ضمن مدرک دکتری دامپزشکی که به مراتب سخت تر از پزشکی هست را دارند.
پس این عین بی عدالتیه که اداری با فنی اندازه هم تسری بگیرن.
اون موقع که میخواستید این طرح را بدید که همش داشتید از سختیای همکاران فنی میگفتید . از اداری ها صحبتی نبود !!!!!
پاسخ ها
اداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
همکار محترم لطفا نظر شخصی خودتون را تسری ندید،شما چطور به این نتیجه رسیدید که مدرک دکتری دامپزشکی به مراتب سخت تر از پزشکیه؟ اگه اینطوریه،چرا نرفتی پزشکی بخونی؟که درآمدش و کلاسش خیلی بیشتر بود؟در ضمن مگه بابت این کارت سختی کار نمی گیری؟مگه ضریبت ۳.۵ یا ۴ نیست،مگه محرومیت از مطب نمی گیری؟ووووو،پس چرا میگی که اداری با فنی برابر میگیرن؟ در ضمن هر کسی تو تخصص خودش سختیهای مخصوص به خودش را داره،و اگه شما خیلی زرنگ بودی می رفتی پزشکی انسانی،پس خودت را بالاتر از دیگران ندون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خوشحالم که با علاقه با رتبه بالا دامپزشکی رو انتخاب کردم ، از خداوند منان متشکرم که افتخار دامپزشک شدن را عطا فرمودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
حالا که دامپزشک شده. شما مشکلی داری؟
کارشم به مراتب سخت تره ولی کسی نمی بینه.
اما همه اذعان دارند که محیط کار، نوع بیماری ها ،رفتارشناسی بیمار، خطرات جاده ای، خطرات صدمات فیزیکی و هزارتا چیز دیگه اش سخت تره بجز مسئولیت جان انسان! پس شما بهتره در مورد آنچه می دانید نظر بدهید و نه هر چه که می شنوید.
معتمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
13
ضمن تشکر از حسن انتخاب جناب آقای مهندس حسینی توسط دکترآقامیری کاردان.فردی که به سوابق ایشان نشان می دهد که متولی عدالت بوده و انتخاب صحیح وبجای ایشان قطعا نخواهد گذاشت که باردیگر به حقی به ناحق پایمال شود.آقایان فنی ودامپزشک چند نفر از شما مستقیما درگیر کار فنی هست اگر قرار بر اجرای عدالت باشد اولا خیلی از کارها به بخش خصوصی واگذار شده وخیلی از شما ها فقط پشت میز نشسته و در طول یک روز به اندازه یک ساعت یک حسابدار فشار واسترس به مغزتان وارد نمی شود .قریب به ده سال خوردید وما لام تا کام نگفتیم .متاسفم برایتان مگر چند نفر نیروی اداری در سازمان دامپزشکی کشور هست چرا این اندازه نظرتنگ هستید .کمی تامل کنید ودرون خود را اصلاح که ما هم همکار شما هستیم همان همکاری که اگر کم کاری هم داشته باشید از شما دفاع می کند و روزها برای شما کار پشتیبانی انجام می دهد تا دغدغه نباشید وبا خیال راحت کارهایتان را انجام بدهید .به امید روزی که همکاران یکدلی در جهت نیل به اهداف سازمان دامپزشکی کشور باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
13
جناب دکتر حسینی مدیریت محترم توسعه سازمان دامپزشکی کشور .از حضرتعالی بابت اجرای عدالت در سازمان دامپزشکی کشور و سنت شکنی در خصوص افکار ضد عدالت همکاران فنیمان تقدیر و تشکر میکنیم.
فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
12
حکیم جان قرار نیست که 100 تا پیام به حق فنی را انتشار ندهید اونارو هم تایید میکردید.در خبرگزاری تخصصی دامپزشکی به اسم حکیم مهر هم بی عدالتی بی داد میکند و فقط به نفع اداری ها کامنت رو تایید میکنند.چرا خدا داند و اداری های خوش شانس
فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
12
11
من موندم شما اداریا چرا انقدر قدرت مند هستید واقعا این همه قدرت از کجا اوردید که هر کاری بخواید انجام میدید.بعنوان یک دکتر دامپزسک ازتون خواهش میکنیم ما گناه داریم التماستون میکنیم ضریب مارو حذف نکنید.پاهاتون بوس میکنیم ک نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
طبیعیه همه گرفتاریها و چالشها در مجموعه ما در حوزه فنی است ولی از آنطرف همه مواهب و پولها رو باید تو بخش اداری دنبالش بگردی.
اصولاً سبزه در لب جوی بیشتر آب می خوره تا اون که زیر درخت و هر روز بخاطر میوه های درخت پامال میشه. اینم حکایت اداریا و ما فنی ها است. امور اداری و امور مالی و انبار و نقلیه و امور خرید هریک به نحوی لب جوی مواهب هستند و ما لب تیغ حوادث...
ناشناس
|
France
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
2
14
دوستان همان طور که همکاران محترم اداری آزادانه شکایت کردند همکاران فنی هم می‌توانند شکایت کنند .دعوا کردن در شان افراد تحصیل کرده نیست .کار خودتون رو از مسیر قانونی انجام بدید چرا با هم مشاجره میکنید.خداروشکر مساله قابل پیگیری است نیازی به جدال نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بله شکایت میکنیم. هزینه و وقت زیادی هم نمیخواد.
همکار
|
France
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
10
دوستان میشه بس کنید
انشالا فعلا خارج احکام پرداخت میشه تا در یک فرصت مناسب وارد حکم شود
واقعا درک این موضوع برای کسانی که خود را تحصیل کرده و دکتر و ....میدانند آنقدر سخت است؟
کشور در وضعیت دشوار اقتصادی ست و ورود تسری به احکام در این اوضاع هم دشوار است و هم شاید به صلاح نیست..
یعنی شمایی که ته یک اداره خارج شهر در یک شهرستان دور افتاده نشستی از رئیس و معاون سازمان مطلع تر و دلسوزتری؟
همه میزنیم که در سخت ترین شرایط موجود هستیم اما پله پله باید جلو بریم(دوستان شرایط اقتصادی کشور بحرانی ست)
آخه چقدر آیه یاس؟
کی گفته قراره تسری قطع بشه که شما پیشواز میری!!!!
فقط باید در یک موقعیت مناسب و یک بزنگاه وارد حکم شود که به امید پروردگار خواهد شد
خواهشنا کسانی که افسردگی پنهان دارند روحیه و اعصاب دیگر همکاران را با افاضات بی پایه و نادرست و...به بازی نگیرند
مثبت نگر باشیم
با تشکر
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
واقعا شما اطلاع ندارید قطع شده.هیچ گونه اعتباری برای سال اینده در نظر نگرفتند متاسفانه.در ثانی برای همه ارگان ها اوضاع اقتصادی بد نبود از جمله دستگاه قضا و رتبه بندی و کادر درمان و ...فقط برای دامپزشکی اوضاع کشور بد شده و پول نداره.کجای کارید شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
16
12
سلام به دوستان فنی که این همه دغدغه اداری ها رو دارن. عزیزان شما که دارین ضریب سه و سه و نیم رو میگیرین اونم با ۵۰ درصد که از صد در صد اداری ها هم بیشتره..شما که ضرایبتون تعیین شد و رفت و دارین پولشو میگیرین..چرا گیر دادین به اداری ها..مگه قراره از درصد شما بهشون بدن ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
حق قانونی خود را می گیریم ، مشکلی با قانون دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عدالت عدالت عدالت به سختی کاره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بفرما ،بگیر ،راه باز و جاده دراز ،ماکه تنگ نظر نیسیتیم
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
16
17
قانون جدید پرداخت تسری بر اساس مدرک هست. دیپلم و زیر دیپلم۲
فوق دیپلم۲/۵
لیسانس۳
فوق لیسانس و دامپزشک ۳/۵
دکترای تخصصی ۴
منتظر باشید گوگولیا. با هم دعوا نکنید.من نیروی فنی هستم ولی زندگی اونقدر سخت شده که همه کارمندها تحت فشار اقتصادین. اگه با من باشه همه را ضریب ۵ میدم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آرزوی فنی بودن داری؟
خدا خودش کمکت بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بر حسب مشاغل ، بالای جدول رو خوب بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
سختی زندگی راهش درخواست افزایش حقوقه یا دست درازی به فنی ها و تحت فشار گذاشتن سیستم و شکایت به آسمون و زمین بردن و گروه تشکیل دادن برای هوا کردن! تسری؟
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
هر که بخواد تسری را هوا کنه خدا ایشالله هواش کنه
دنبال این باشین که تسری بره تو حکم همکاران گرامی. این دعوای فنی و اداری کار همونائیه که نمیخوان تسری بره تو حکم تا بتونن قانون را دور بزنن. درخواست همه پرسنل درج تسری در حکم کارگزینیه. ولی خدائی اونیکه میره تو طویله و از قصاب ومرغ فروش و کارخونه دار... فحش میخوره حقش بیشتر از اونه که تو اداره کل با کت و شلوار پشت میزش کار میکنه. خداوکیلی اگه دروغ میگم بگین. ولی همکاران اداری هم زن و بچه دارن. باید حقوق همه ترمیم بشه. اونام خواهرای مان. ما هم برادرای اونایم. اوناهم بچه های مان. خدا ریشه گرونی را بکنه به حق علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
18
13
من موندم چرا ایقد همکارا مخصوصا فنی ها مثل اسپند روی آتیش جلز و ولز میکنن..مگه از جیب شخصی کسی در میاد ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بی عدالتی باعث اصلی این مسأله هست. اینطور باشه نیروی فنی دیوانه که نیست بره تو بیابون دنبال خر و گوسفند برگرده که واکسن بزنه
رهبر معنوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
14
15
با سلام و احترام
و عرض تشکر از دکتر آقامیری و دکتر حسینی عزیز
با عرض احترام به همه خواستم در خصوص اختلافی که بعضی حادث میکنند با عنوان فرق اداری و فنی نکاتی رو به استحضار تون برسونم :
۱ _ فرق در حق شغل و شاغل - همانطور که مستحضرید حق تسری از حق شغل و شاغل شغلهای تخت تصدی همکاران نشات می گیره و آیتم دیگری در آن تاثیر ندارد و قطعا مطلعید که حق شغل و شاغل من کارشناس ارشد حقوق با کارشناس اداری و کاردان مالی و اون بنده خدای خدماتی و دامپزشک فرق دارد و قطعا مطلعید که هر چه مدرک بالاتر می‌ره این رقم هم بالاتره پس حق شغل و شاغل من ضربدر ۳ با حق و‌شغل و شاغل شما ضربدر ۳ و نیم و‌حق شغل و شاغل کارمند خدماتی با مدرک زیر دیپلم قطعا از نطچظر ریالی خیلی فرق داره
۲ _ در شیوه نامه جدید سقف دریافت اداری مالی ها ۵۰ درصد لحاظ شده و فنی ها ۶۰ درصد پس این هم فرق دوم
اما اداری ها هیچگاه اعتراضی ندارند و به حق خود که پرداخت بر اساس مدرک است قانع هستند
۳ _ بودجه اخذ شده بابت پرداخت حق تسری از سازمان مدیریت بر اساس مدرک تحصیلی دریافت شده و برای سال بعد هم بر همین اساس درخواست شده پس قرار نیست از حق فنی ها کسر بشه و به اداری ها پرداخت بشه و از طرفی اگر قرار بود بر اساس مدرک پرداخت نشه و ضریب بقیه یک بشه قطعا اون اضافی اعتبار بایستی به خزانه برگشت داده شود و هیچ فرقی برای فنی های عزیز نخواهد داشت
۴ _ بخشنامه ریاست جمهوری نیز در تعریف مشاغل تخصصی حاکی از اینست که در سازمانهای تخصصی به آن دسته مشاغلی اطلاق می شود که در شرایط احراز آنها در طرح طبقه بندی مشاغل مورد هم دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی مورد تاکید قرار گرفته باشد
فلذا در سازمانهای فنی و تخصصی شغل ها بر اساس مدرک محاسبه می شود
پس واقع بین باشیم و همفکری کنید برای توی حکم رفتن نه خراب کردن کل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
13
21
جناب آقای دکتر آقامیری
توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه
.................. اگر قرار بر برابری باشد نه عدالت، در اجرای عملیات های فنی نیز باید برابری باشد. دکتر دامپزشک و کاردان و حسابدار و حقوقی نوبتی محیط و شرایط عملیات فنی را تجربه کنند.
آقای حسینی که تازه به سازمان دامپزشکی آمده اید
توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه
آنچه در بخش اداری همکاران اداری انجام می دهند مشابه سازمان های دیگر است و سالها دیده اید.
برای درک بهتر تفاوت های کاری این سازمان بهتر است همراه نیروهای فنی در چند ماموریت حضور یابید.
- بهمراه اکیپ واکسیناسیون بروید تا اصطبل های نمور محل کار را ببینید و به مناطق عشایری و واکسیناسیون دام‌های عشایر
- اکیپ تست سل و بروسلوز و نحوه کارشان را ببینید. محیط پر از مدفوع و حمله حیوان را ببینید
- به آزمایشگاه‌ها که با مواد شیمیایی سرطان زا و نمونه های مرضی سر و کار دارند سر بزنید.
- کنترل بهداشتی و شرایط سخت کتک کاری را ببینید. در بهترین شرایط اعصاب خرد کنی و فحش...
_ کشتارگاه‌ها
- بیماریابی و کالبد گشایی
- مزارع پرورش مرغ و ماهی و گاو و گوسفند.
- پرونده ابتلا به بیماریهای مختلف و زمینگیری و کاهش عمر همکاران فنی را بررسی کنید.
- البته همه این بازدیدها را باید سوار ماشین های زوار در رفته شبکه ها شوید.
تا
معنی عدالت در دامپزشکی را بهتر متوجه شوید.
آیا عدالت برابر است با برابری؟؟؟؟
پاسخ ها
Vet
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دوست عزیز نگاه به فیشت بکن توش سختی کار و محرومیت از مطب و مدرک و به طبع آن افزایش حق شغل و شاغل که روی تسری تاثیر داره که همکاران اداری از اون محرومن اینا رو که بخاطر خوشگلی بهت نمیدن و در ضمن دغدغه دولتم که دامپزشک نیس که خودتونو انقد بالا میبینین میخاد همه با این وضعیت معیشتی بهره ای ببرن و در ضمن همه اداراتی که تسری دارن ضریب ۳ دادن شمام باید ۳ باشه
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
Vet عزیز همین که پشت اسم یه دامپزشک قایم میشی و این حرفها رو میزنی جواب خودت رو دادی نیازی نیست کسی جوابت رو بده تو حتی برای حرف زدن به دامپزشک بودن نیاز داری چه برسه به گرفتن حق
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
29
17
با عرض سلام خدمت آقای دکتر حسینی و عرض تبریک بابت انتصاب شایسته شون، من فوق لیسانس مدیریت دولتی دارم و همکار من که با هم تو یک اتاق کار می کنیم لیسانس بهداشت مواد غذایی اون ضریب ۳ می گرفت من ۱ دیگه انگیزه ای برای کار کردن نداشتم وقتی استخدام شدم نگفتن ارزش مدرک فوق لیسانس من یک سوم لیسانس رشته ی دیگه س با کار مشابه، دعای من و ۱۵۰۰ خانواده اداری دیگه که حقشون ضایع شده بود و شما بهشون برگردوندید پشت و پناهتون،
پاسخ ها
دریادل
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دوست عزیز شما در یک سازمان تخصصی استخدام شدی. صد البته که کاردان دامپزشکی ارزش رشته اش تو سازمان تخصصی خودش از دکتری شما بالاتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این که میگیری موجب دین است
همکار
|
France
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
5
5
کاملا درست گفتی همکار محترم
متحد باشیم و حسد نورزیم
من خودم فنی هستم اما میشناسم دوستان اداری رو که از خیلی فنی ها بیشتر زحمت میکشن
فقط باید یکپارچه و متحد از حق خود دفاع و به کمال برسانیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
3
8
کامنتها را خواندم اما افسوس از اینکه بعضی از همکاران اداری حرمت آسیب های جسمی و روحی دامپزشکان ، کاردانها ، پرسنل آزمایشگاهها را رعایت نمی کنند ، مگر ما چه گناهی کرده ایم که برای حفظ سلامت غذایی و جسمی شما ، جسم خود را در معرض انواع صدمات قرار دهیم ، این حرمت ماست؟ این عدالت است ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
1
7
سلام دوستان
اقا حسینس از دیوان محاسبات امدند که نیروهای فنی ان سیستم حسابرسها قضات ومستشاران هستند از ایشان یک سوال دارم ایا در انجا پرسنل اداری و فنی دیوان که همان حسابرسها هستند در یک سطح دیده می شوند مثلا اگر اتفاقا دامپزشکی در دیوان شاغل باشد مزایای فنی شبیه و مساوی با حسابرسها دریافت می کند
جا دارد دوستان دقت کنند در هدف از تسری در بخش دامپزشکی سختی کار بخش فنی بود و تا حدودی جبران عدم پرداخت محرومیت از مطب و همترازی و حق کارشناسی پرسنل فنی که همه در اثر کم کاری و عدم پیگیری همین بخش محترم اداری از حقوق ها حذف و یا دوباره محقق نشده
ضمت در این ۱۰ سال قبل اداری ها ۴۰ درصد و فنی ها ۲۵ درصد تسری دریافت می کردند که یک ظلم اشکار در حق دوستان فنی بوده والحمدالله در این مدت بعضی دوستان اداری با فراغت بال مدترک خود را از دیپلم و سبکل به دکترا هم ارتقا دادند
بایید به حق خود قانع باشیم
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
5
سلام، ممنون از برقراری عدالت در پرداخت تسری

الان یه لیسانس علمی کاربردی پست ترین رشته دامپزشکی داره از من فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی بیشتر تسری می گیره و الا ما تو اداره مون خیلی از دامپزشکامون پشت میزن و اکثریت دارن کار اداری انجام میدن... اون که عذر میخوام دهانشون پاره می کنن که کشیک و ماموریت می ریم... والا ایام عید به ما بخش آی تی میگن در دسترس باشید... والا ما روز جمعه هم اداره رفتیم برا کارای فنی و الا ساعت 2 همه دامپزشکا در میرن خونه شون ما تا حالا بارها بعد از وقت اداری تو اداره مشغول کارهای مختلف بودیم... عذر میخوام که تند حرف میزنم ولی واقعا از این بی عدالتی فشار رومه.... همه می دونن من مهندس کامپیوتر دانشگاه دولتی خیلی درسخون تر از یه دامپزشک بودم... کارمم والا همیشه هر مشکلی بوده انجام دادم
پاسخ ها
ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
شما هیچ کار فنی نمی کنید هیچ، برای واکسن و اینها هم واکسیناتور دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
1
3
سلام .چرا اینقدر عصبانی صحبت میکنید. ن به باره نه به داره. ی حرفی زده شده ببینید عملی میشه یا نه. تو ضریب ها باید بر اساس مدرک یا جایگاه شغلی باشه.ببخشین اما واقعیت هیجگاه جایگاه دکتر با راننده یکی نمیشه. دکتر هم بگیره ۳ راننده هم ۳ . بر اساس مدرک باشه همه میرن مدرک میگیرن. یا جایگاه امور مالی استان با شهرستان یکی نیس .اداره هم بگیره ۱ شهرستان هم ۱ .چون حجم کاری که انجام میدن یکی نیس. باید تمام دکترا از پشت میزی خارج بشن .و بهشون سختی کار تعلق بگیره. من نیروی اداری هستم اما انصافا باید بیشترین درصد به کاردان ها تعلق بگیره. من وقتی مجوز صادر میکنم ی دامدار که میاد بوی طویه میارن قابل تحمل نیس. خدا به داد اون نیروها برسه. فنی ها بشه ۴ .دکتر دامپزشک غیر میز نشین بشه ۳ و نیروی اداری استان ۲.۵ و اداری های شهرستان ۲ و بقیه ۱.۵. یا همه ۳ سختی کارشون زیاد بشه
محسن
|
Japan
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
10
3
همکاران عزیز بهترین راه پرداخت تسری مدرک تحصیلی هست چون تمام اداری ها پا به پای فنی دارن کار فنی انجام میدن تمام شهرستان به خاطر کمبود نیرو‌
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
7
7
آزاده عزیز
شما با مدرک مدیریت چه اقدام مثبتی در راستای اهداف سازمان دامپزشکی می توانید داشته باشید؟ لطفا شرح بدهید
علی
|
United States of America
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
5
10
سلام خدمت اقای دکتر حسینی اگر قرار براین باشد که کار سخت را ما فنیها انجام بدیم خطراتشو به جون بخریم ولی هیچ تفاوتی در دریافتها با اداریها نداشته باشیم عین بی عدالتیست .لطفا بیشتر موضوع را بررسی کنید چرا که اگه ضرایب یکی شود من فنی به هیچ وجه مثل گذشته کار نخواهم کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
4
12
دوستان اداری
در ادارات دیگه هم بخش اداری فعالیتی شبیه به شما دارند اما توصیه میکنم فقط یک روز در بخش آزمایشگاه اداره شاهد زحمات همکاران فنی این بخش باشید و کمی خطرات مواد آزمایشگاهی را مطالعه فرمایید تا بدانید عدالت را چگونه میتوانید با این درصدها برقرار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دقیقا
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
7
4
سلام بنده اداری هستم وماهی دوتومن اضاف شده به حقوقم ،خدارا شاکرم ،اینهایی که نمیخاهند ،اصلا در دامپزشکی شاغل نیستند ،افراد دیگه ای هستند که میخاهند تفرقه بین اداری وفنی بیندازند ،وما الان باید فکر پنجاه درصد باشیم ،خدا ،رو شکر میکنم .چون سوادمن ،کم هست ،وبنظر من .من نباید خود را درحد یک دکتر دامپزشک ببینم ،ماهمه همکار هستیم ،به والله‌علی دکتر دامپزشک داریم تو اداره ،خانه نداره بچه بزرگه.من هم راضیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
چون جنابعالی گنجشک روزی هستی دلیلی ندارد همه مثل تو باشند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
واقعا احسنت بر شما ،کاشکی همه مث شما راضی بودند
کاردان دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
2
15
اگر قرار باشه به کسایی که واقعا سختی کار دارن ضریب بیشتر داده بشه باید به کسایی که خارج از اداره کار میکنن اکثرا کاردانها و همکاران آزمایشگاه بدن بقیه با صرف داشتن مدرک دامپزشکی (که هر دانشگاهی الان بدون کنکور میده ) نشستن تو اداره و به بقیه دستور میدن و کارشونو می سپارن نباید تخصیص داده بشه. ماهی یکبار میرن شهرستان و به کاردانهای بیچاره دستور میدن. حتی خود مدیر کل و روسا ادارات هم نباید بگیرن حرف حق وسلام.
دکتر مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
9
6
تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر آقامیری و مهندس حسینی بابت اجرای عادلانه قانون تسری . حقیقت این است در ستاد سازمان و اداره کل ها همه کارکنان پشت میزنشین اداری محسوب میشوند و اختلاف در حکمشان آنقدر هست با ضریب بالاتر تفاوت هنوزم محسوس باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
5
دوست عزیز تمام اعمالی که گفتی چند ساله به بخش خصوصی واگذار شده و سالیانه میلیاردها تومان برای این موضوع و قرارداد خرید خدمت هزینه میشه پس فلسفه بافی نکن که فکر کنی هیچکس خبر نداره چرا همه خبر دارن و قراردادها هم‌گویای حرف ما
کایا شیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
6
9
آقا موضوع فقط کار فیزیکی نیست. مسؤلیت کار فنی هاست که مبنای تفاوت است .نظر یک کارشناس بهداشت در مورد یک محموله ، نظر یک کارشناس دارو درمان در مورد یک‌محموله دارو، نظر یک کارشناس طیور در مورد سرنوشت یک مرغداری در گیر بیماری و قس علیهذا است که باعث تفاوت و اهمیت کار فنی ها می‌شود وگرنه تمام کارهای کارمندان اداری را اگر از وزارت آموزش و پرورش هم بیاوریم انجام مبدهند
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
13
آقای دکتر با عرض سلام.خواسته تمام کارکنان اجرای کامل تسری است.بدون آن هیچ انگیزه ای وجود ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
7
11
معاون محترم لطفا بفرمایید
اگر منظور قانونگزار سختی کار و شرایط بد محیط کار دامپزشکی نبوده و تحصیلات دانشگاهی تخصص محسوب میشود. پس چرا
در قانون اصلی ردیفی منظور شده
کارمندان اداری شاغل در بخش فنی با ضریب 2
و ردیف دیگری سایر کارکنان با ضریب 1

ثانیا بفرمایید
در طول 9 سال قبلی که ما کارکنان فنی با ضرایب قانونی 25 درصد حق خود را می گرفتیم ولی آقایان اداری با ضرایب 1 و2 ، 40% چرا صدایی از کسی بلند نمیشد.
ثالثا برمبنای مدرک بودن تضییع حق کارکنان فنی بویژه کاردانهای دامپزشکی است.
اعمال این ناعدالتی در سازمان پیامدهای خوبی نخواهد داشت.
دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
9
9
هربار به نیروی اداری خواستیم مامورینی بدیم هزارجور بهانه آورد که من بلد نیستم سرنگ دست بگیرم، تو مجموعه نیروهای اداری اونقدر بیکار بودند همه فوق دیپلم اومدند و مدارک لیسانس و فوق و دکتری در حین اشتغال گرفتند
پیشنهاد میکنم، هر نیروی اداری از شرایط شغلی اش راضی نیست بلافاصله به جهاد منتقل بشه و با نیروهای جهاد یا سازمانهای زیر مجموعه جایگزین بشوند تا خیالشان راحت باشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
6
8
اشکال نداره جناب حسنی ،به شرطی ماقبول داریم ،بچه های اداری هم برند تو طویله ها واکسن بزنند ودرگرما وشرحی تابستان ماهم بدمون‌نمیاد ،زیر کولرذبنشیم‌ واب یخ بخوریم .واما شرط دوم ،پرداخت حق مطب ،وحق همترازی وسختی کار هم همانند پزشکان ،رو علاوه بر پرداخت صدرصدی ،تسری خواهان‌وخواستاریم.وهر که ،راضی نیست میتونه بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خخخخ نخندون مارو پس تو هم بیا هرشب تا ه۸ شب سندهای مالی رو‌زیرو کن معچغایرت های مالی رو‌پیدا کن جواب صدتا مرجع رو‌ بده تا حقوقت رو سرماه بگیری هر کس برای خودش توی کارش فنیه و متخصص
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
1
8
خیلی ببخشید خاک بر سرمون ،اول خودم ،بعدش همه شماها ،البته ببخشید ،باید بگم ،خوب دشمن وارد ماها شده ،وداره تفرقه افکنی میکنه ،آقا جان‌چرا قانع نیستید ،پارسال اتحاد‌ویکدلی ،مارا به اینجا رسوند ،تورو‌ جان‌،عزیزاتون‌تا سال تمام نشده ،گروه‌دیگری تشکیل بدهید با ذکر نام وفامیلی ،ومحل سکونت،.چون‌از ادارات دیگه ،در گروههای تشکیل شده هستند واونها منشا این اختلافات هستند.همین ،من الله التوفیق .اتحاد اتحادهمدلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
سلام من دکتر دامپزشک هستم اما متوجه نمیشم این‌همه حسادت بعضی همکاران برای چیست دوستان ولله قرار نیست از ضریب من و شما کم بشه اعتبار بر اساس مدرک اخذ شده خب بزارید پرداخت بشه تازه اختلاف هم که در حکم وجود داره در درصد پرداخت هم فنی ۶۰ هست و اداری ۵۰ چرا اینقدر بخل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
3
10
ن القلم ومایسطرون
قلم وانچه مینویسدمقدس است
ازحکیم مهرگله مندیم قداست قلروباحمایتهایناعادلانه ازیک طیف خاص اقلیتی محدودزیرسوال برددرتیرماه 1400مهندس مومنی ودکترماکنعلی به دکترکشاورزمسوولیت دادن موضوع درشورای حقوقی مطرح بشودخروجی شورای حقوقی درشورای معاونین مطرح اجرایی بشه عمل شدماحصل اون شیوه نامه برتری قابل تحمدل بخش فنی ازاداری بودحکیم مهرعلاوه برترتیب مصاحبه بامهندس مومنی درزیل مصاحبه باراه اندازی شوی کامنت گذاری منفی درذیل مصاحبه حتی بدون اشرافیت برمقررات اصول حقوق اداری مصاحبه علیه شیوه نامه مصوب شورای حقوقی مقاله ای غیرواقع بینانه وغیرحقوقی ترتیب داده مسوولین وقت جهت جلوگیری از ایجادتنش اونوکنارگذاشتن شیوه نامه غیرحقوقی دیگری روجایگزین کردن سیل اعتراضات وشکایات ازطرف اداریهابه مراجع نظارتی ووشبه قضایی سرازیرشداراءصادره ازدیوان به ضررسازمان که درجهت درج تسری دراحکام کارگزینی بودتمام شددیوان اصلاوابداواردماهیت خواسته دعوای مطروحه نشدبلکه گفت چون مزایای مذکورغیرمستمره الزام دستگاه به درج مزایا دراحکام کارگزینی محمل قانونی نداره مهندس مومنی جابجاشدمبتکرشیوه نامه های تسری دکترخدایوردی معاون توسعه شدجهت خواباندن اعتراضهاشورای معاونین بامشورت دستگاه های نظارتی مصوبه جدیدی روگذراندن روابط عمومی یمصاحبمناطق باناپختگی مصاحبه دکترماکنعلی
رونشرمیده بلافاصله حکیم مهرمیادوسط ماجرا بامعاون توسعه مصاحبه میکنه ایشون جهت خواباندن اعتراض خبرروتکذیب میکنه درصورتیکه خبردرست بودمصوبه به امضای نهایی شورای معاونین رسیده بودکه نامه نهایی جهت امضازیردست دکترکشاورزبودکه بایدقبل ازتصدی دکتراقامیری نامه امضامیشدوتسری آذرماه براساس شیوه نامه جدیدپرداخت میشددرجلسه معارفه صراحتا دکترماکنعلی گفت شیوه نامه اصلاح شدمدیران جدیددرواقع کارنیمه تمام مدیران گذشته روتموم کردن پس چسباندن شیوه نامه به تیم مدیریتی جدیدغیردقیق می باشد
اما تفاوتها
1_مدارک تحصیلی وسنوات درحق شغل وشاغل تاثیرگذاره پس دکتردامپزشک مبلغ حق شغل مشاغل بیشتری ازمقاطع دیگرمیگیرند
2_بخش فنی سختی شرایط کارمیگیرند
3_درهمین مصوبه نیروهای اداری 50درصدونیروهای فنی 60درصد ازتسری بهره مند میشوندپس تفاوت به نیکویی دیده شد
خواسته هابیش ازاین زیاده خواهی است
اشتباه حکیم مهراینه که فکرمیکنه تفاوتهابرداشته شده مضافابخش فنی فقط دکتردامپزشکه
درصورتیکه دراداره امورزندانهاپزشک خارج اززندان که کارستادی میکنه همتراز بااداریهامیگیره چراپزشکان اداره امورزندانهافریادواسفا سرندادن نگفتند کسرشان ماست؟
دراخراذردکترخدایوردی مصوبه اخرروکه درران قیدشده بودبعضی ازمشاغل اداری نظیرمعاون توسعه که تصدی ان بادکتردلمپزشکه بایدضریب 1میگرفت به اینصورت اصلاح کرد" دکتردامپزشک هرشغلی داشته باشه براساس مدرک
میگیره"یامخاطرات شغلی یامدرک تحصیلی نمیشه مقنن دریک مصوبه برای بعضی براساس مدرک برای بعضی هابراساس شغل رسالت حکیم مهربه عنوان رسانه ان شاالله مستقل اقتضامیکنه این کامنت که حاوی توهین نیست عینا منتشربشه حتی اگرحکیم مهرمقاله ای حقوقی مجزادرنقداین کامنت بذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
نیروی فنی که الان کار ستادی میکنه احتمالا قبلا کارش فنی بوده .برای معاونت هم بایست چاره ای اندیشیده شود ولی در این جریان دو سر باخت ،چرا بایست نیرویی که الان واقعا داره تو دامداری ها جون میکنه،در هر صورت پرداختیش آسیب ببینه،مگر بغیر از این هست که این قانون در حمایت از این عزیزان تصویب شده است هر سیاست بازی که انجام میپذیرد مانعی ندارد ولی حق دست درازی به تسری نیروهای که مظلومانه دارن کار سخت میدانی در دامداری انجام میدهند ندارید اگر لازم است که نیروهایی که به طور محض فقط کار فنی میکنند رو شناسایی کنید کار آسانی است و زیاد هم نیستند و بعد به جنگتان ادامه بدید و اگر مبلغی را کم کنید باز هم بایست به سراغ همان نیروی فنی که الان ستادی است بروید ودر حدمعقول کم کنید گرچه باز هم نبایست همسان با نیروی اداری بگیرند و حقشان خیلی بیشتر است گویا قصدتان این است که ارزش کار سخت میدانی در دامداری ها را از بین ببرید بطوریکه انگیزی برای خدمت در این قسمتها نماند آخر این چه تفکری است که شما فقط به مطامع خودتان می نگرید پیشانی و عریان ترین چهره ی کار دامپزشکی همین عمیات فنی در دامداری هاست که دامپزشکی را به نام ان میشناسند و شما قصد دارید آن را بی ارزش جلوه بدهید دیگرانی که از بیرون می بینند به شما خواهند خندید .
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
لطفا موارد ذیل را توضیح دهید:1- نامه چرا محرمانه زده شده، مگر دستورالعمل سایر اعتبارات محرمانه است. مگر دوره شفاف سازی پرداختها نیست؟ 2- تکلیف قانون که در آن به بخش فنی و غیر فنی اشاره کرده چه می شود؟ 3- این اعداد 50 و 60 درصد بر چه مبنایی تعیین شده؟ 4- اینکه در احکام پرسنل فنی سختی کار لحاظ شده، مدرک لحاظ شده و ... ، چه لزومی به تصویب قانون تسری بود تا یک مزایای غیر مستمر در کنار اضافه کاری و رفاهی و ... قراربگیره ، می گفتند دامپزشکی دستگاه فقیری هست بخاطر آن تسری کمیته امداد رو می دادند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
3
1
احسنت بدرستی و تمام و کمال بیان فرمودید
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
10
9
بنام خدا .
عزیزان چرا انقدر بحث توهین می کنید به هم.شما اسم خودتون گزاشتید مسلمان .خجالت بکشید.
مگه اداری یا غیر اداری داره.این پول برا بیت المال هست که صرف امور کشور و پرداختی کارکنان میشه .
یه زمانی تسری رو ماها و سال قبل ما می گرفتیم بر اساس یه مصوبه .الان یه قانون جدید امده به اسم مدرک تحصیلی .همه جا همینه .قوه قضایه یه قاضی باید بگه من چرا این چرا اون.
عزیزان قانونه .شده مدرک تحصیلی .از طرف مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده .
اگر بر اساس مدرک تحصیلی نباشه تسری توی حکم نمیره.
بگید خدار رو شکر.
الحمدلله
نه اینکه همدیگرو ببندید به دری وری.
از خدا بترسید.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
1
10
شما مطمئن هستین که تسری در بودجه سال آتی لحاظ شده که دارین بحث میکنین؟؟؟
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
1
6
پس چرا سایر ادارات ...زندانها..پزشکی قانونی در حکم هاشون درج شده ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
5
4
با توجه به تلاش و زحمتهای اقای دکتر ماکنعلی و همکاران بهتر است که دوستان تمام تلاش خود را در سوی مستمر نمودن و در احکام ثبت کردن تسری کنند و در حین انجام کارضوابط و قانون را بررسی نمایند نه این که هدف اصلی که مستمر نمودن تسری میباشد به فراموشی سپرده و دنبال مسائل فرعی بیفتیم که اگر در بودجه 1401 مستمر بودن و وارد احکام شدن تسری پیگیری نگردد بر میگردیم به همان ضوابط سال 92 متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
4
2
با سلام خدمت حکیم .توصیه میکنم به مسئولین جهت اجرای نسبی عدالت و با توجه به تدوین شیوه نامه ی جدید از سوی سازمان ترتیب اولویت اینچنین باشد ۱ .همکاران که در سطح فیلد کار سخت عملیاتی میکنند و نه صرفا ماموریت های مرتبط با دامپزشکی۲.همکاران آزمایشگاهی ۳،همکاران محترمی که طی سالیان گذشته کارشان عملیاتی بوده و فعلا در کسوت اداری هستند ۴،همکاران محترم اداری که بر اساس نیاز فعلی کار فنی انجام میدن و نه منحصرا ماموریتهای مرتبط با دامپزشکی(صرفا در دامداری ها و از قبیل واکسن و خونگیری...)۵،همکاران محترم صرفا اداری.
پرسنل سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
1
7
لطفا رسالتتان را صحیح انجام دهید وکامنت های منتشر نشده را منتشر نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
4
طبق قانون مجلس شورای اسلامی با تایید شورای نگهبان تسری بر مبنای ضرایب فنی و اداری تقسیم شده.حالا عده ای از اداری ها ادعا میکنن ضرایب از طرف مجلس بر مبنای مدرک تحصیلی شده.
این گوی و این میدان. متن قانون جدید مجلس درباره ی تغییر ضرایب رو انتشار بدید اگر دروغ نمیگید.شما میخواید بخشنامه غیر قانونی و خلاف قانون سازمان رو که با لابی گری درست کردید جای قانون مجلس جا بزنید.
به جای فراکنی متن قانون مورد ادعای خودتون رو در مجلس انتشار بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
2
6
این روش پرداخت شاید نشانه برابری باشه اما عین ناعدالتی هست ، زیاده خواهی بعضی از افراد که به حق قانونی خودشون راضی نیستند باعث ایجاد بی انگیزگی در پرسنل فنی میشه ، کسی که با مدرک دپیلم و پارتی استخدام شده و از طریق دانشگاه های پولی مدرکش رو ارتقا داده چرا باید برابر با یک نیروی فنی بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
4
2
چه آش شله قلمکاریه !!!! این همکارا که به جون هم افتادن همونایی هستن که لفظ دکتر و مهندس یدک میکشنا....اقای رییس سازمان بیا تحویل بگیر واسه دوزار پول ولشون کنی توی چای همدیگه سم میریزن !!!
بابا چه خوشتون بیاد چه بدتون بیاد یه دوزار پول بود که اخر ریاست جمهوری قبلی و ابتدای رییس جمهوی فعلی ریختن به حسابتون و دیگه هم ازین خبرا نیس...حالا بزنید همدیگه رو با دینامیت منفجر کنید !!
حالا این وسط یه تعداد ادم مثلا باکلاس نما هم پیدا میشن که یا برا خودشون متاسف هستن یا برای دیگران...ماکه میخندیم به این بحث بی سر و ته ...دمت گرم حکیم مهر که موجبات خرسندیمون رو فراهم کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
تو هم معلومه شیرین میزنی اخه اینم خودش از اثرات بی پولیه .مثل همین دعواها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خوب تو هم بیا با هم شیرین بزنیم....اصلا صنعتی رو با سنتی یه جا بزنیم و بخندیم به این رشته که 6 سال عمرمون رو توش حروم کردیم حالا هم بعد از یه عمر باید بیفتیم به جونه هم :))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
1
2
با سلام خدمت حکیم مهر،یک بررسی در مورد رتبه بندی و تسری سازمان انتقال خون بفرمایید در هر دو مورد جامعه خاصی مدنظر این طرح میباشد ضمن اینکه چون میزانی از عدالت نسبی بایست برقرار می گردید ضریب یک برای پرسنل اداری در فوق العاده خاص در نظر گرفته شد در مورد رتبه بندی معلمان پس از کش و قوسهای فراوان ،حکم معلمی را به مصداق فنی اگر در نظر بگیریم تماما شامل معلمین خواهد شد گرچه کار اداری انجام بدهند پس با یک نظر ساده میتوان متوجه شد این طرح با هدف خاصی تبین گردیده است حال اگر ناکامل و ناقص است باز هم همان مسیر قانون گره گشا خواهد بود.پس لطفا صورت مسئله را پاک نکنیم و قانون را دور بزنیم ضرایب واضح است اگر چه نیازمند اصلاحات باشد خواهشمند است سانسور نفرمایید
دایجستیو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
13
3
دوستان من خودم دکتر دامپزشک هستم لطفا اینقدر تنگ نظر نباشید حرف دوستان اداری کاملا منطقی است فرق ما با اونا توی مدرک و‌حق شغل و شاغل پیش بینی شده و اعتبار هم که بر اساس مدرک گرفته شده پس دیگه چرا حسادت ؟؟؟ بگذارید اینا هم به حق شون برسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
1
8
سلام،
تا زمانیکه درک درستی از واژه "تسری" نداشته باشیم و ندونیم که فلسفه "تسری" چی بوده، این بحثا هست و بنابراین خودتون رو خسته نکنید. اون بنده ی خدایی که موضوع تسری رو مطرح کرد، با توجه به سختی کار دامپزشکی و نوع وظیفه مندی کارکنان سطوح مختلف دامپزشکی مطرح کرد و به خاطر همین شرایط کار سخت میدانی و ادارای ضرایب تعریف شد، واله چه کاری بود آخه، میومدن و بدون در نظر گرفتن نوع کار (فن و اداری)، به همه یه عددی رو میدادن و رو حقوقشون اضافه میشد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
13
2
لطفا اینقدر حرف از عدالت نزنید . آیا این عدالت هست که وقتی یک راننده با یک دامپزشک میره ماموریت اداری دامپزشک که نیروی فنی هست 3 برابر راننده حق ماموریت بگیره ؟ آیا این عدالت هست که یک دامپزشک حق محرومیت از مطب را نشسته بگیره در حالی که قانون تایید کرده در قبال 60 ساعت اضافه کاری در خارج از وقت اداری هستش ؟ و خیلی از این موارد هست اگه حرف از عدالت میزنید اینها رو هم باید بررسی بشن ؟ لطفا بررسی کیند تو دوران اپیدمی کرونا نیروهای اداری بیشتر در اداره حضور داشتن یا نیروی فنی ؟ نیروهای فنی همه در اداره و پشت کامپیوترهاشون مشغول گرفتن PHD هستند تا بخواد اینترنت قطع بشه اولین معترضین همین دکترای دامپزشکی هستن . از کدوم طویله و نظارت و واکسن حرف میزنید که همه این کارها رو کاردانها و تکنسین ها و خدا اجرشون بده بخض خصوصی انجام میدن . باز اگه روتون میشه بگید دکتر دامپزشک بخدا دیگه خیلی کاربلد هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خدا اجرت بده بخش خصوصی نباشی کارمون میلنگه.ولی اشتباهی اومدی آدرس رو .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
5
3
با سلام و عرض ادب
فرصت خدمت به این سرزمین جاودانه و این مردم خوب بهاری زود گذر است...قدر یکدیگر بدانیم و یاری رسان همدیگر در مشکلات باشید.در پناه حق
@@@@@@
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
3
17
مساوات و برابری ، عدالت نمی باشد کارکنان بخش فنی با اجرای این شیوه نامه از کارکردن دلزده خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
کارکنان بخش فنی ای که با دیدن بالا رفتن حقوق همکاراش دلزده میشه برای سازمان سم و باید اخراج شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
8
3
سلام دوستان روزی تان را از خالق بخواهید نه از دهان هم لقمه را ربودن. عصای یکدیگر باشید نه پای هم را قلم کردن. سایه تان را بگسترانند تا دیگران هم اسایشی ببینند نه تبر باشید وبر ریشه همه ابرابر می بارد به باغ و شوره زار ان یکی گل می رویاند وان دگر خار چرا از طراوت باران در بوستان نباشیم واز روی ستیزه وعناد خار در قلب هم فرو کنیم. بهتر نیست وقتی خود را در مجامع علمی فرهیخته معرفی می کنیم در محافل خصوصی خود با همکاران خود که روزی هشت ساعت سپری می کنیم وسی سال را در کنار هم هستیم برادر و اعضای یک خانواده ببینیم.سفره ایی بگسترانند وبرای انتن که دورتر ند لقمه ای بگیریم از محبت وعشق. بیایید و بیایم دست نیاز را به سوی معبود بلند کنیم وقلب خالی از کینه را به دوست مال دنیا چقدر می ارزد که روح و روان خود را مکدر کنیم تا دیگری یک درصد بگیرد وما چند درصد بیشتر.اگر خدا بخواهد به کم همه ما بیشترین برکت را می دهد و اگر هم بخواهد بیشترین ما را به لحظه ای چون کسی در برابر اتش می سوزاند. الغرض قبل از ان که دیر شود یکدیگر را در یابیم چه کم باشد و چه بیش. موفق باشید . سائل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
4
0
لطفا تسری به مسولین فنی بهداشتی کشتارگااهای صنعتی هم اختصاص یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
4
10
سلام و احترام
این اجحاف در حق نیروهای فنی سازمان دامپزشکی مثل:دکتر و کاردان و... هست که بار سنگین شرح وظایف سازمان را بردوش میکشند و باعث دلسردی کارکنان فنی می شود.
ضمنا در شرح وظایف دامپزشکی تمام فعالیتها مربوط به دکترها و کاردانها و سایر رده ها با مدرک مرتبط دامپزشکی است که باید باید باید به این نکته توجه شود.
کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
8
................. جناب ریس سازمان عزیز ................. چطور میشه که الان نمیتونید به همکارهای خوردتون کمک کنید. چرا اگر به فرض قانون مشکل داره اون رو اصلاح نمی کنید. ...................... پرسنل دامپزشکی چیزی که میخواد پرداخت صد درد صدی تسری و درج در احکام کارگزینی است. خواسته ما واضحه . لطفا برای بدست اوردنش تلاش کنید. اگر هم قانون مشکل داره حلش کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
2
"به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه با ۹۷ رأی موافق، ۱۱۵ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۱ نماینده حاضر در صحن مخالفت کردند."
قابل توجه دوستان محترم فنی اگر این خودزنی ها ادامه پیداکنه شایدخدای نکرده اصل قانون مورد ارزیابی مجدد قراربگیره پس نفع عمومی را فدای نفع شخصی نکنید
پاسخ ها
محمد
| Singapore |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
چه بهتر,حداقل فرصت سوءاستفاده از بین میره.اون وقت بعضی ها می مونند
حوضشون
محفوظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
باسلام در تایید نظر ایشون میخوام یک هشداری بدم به عزیزانی که موج سواری کرده و با تشکیل گروههای متعدد در تلگرام قصد هوا کردن تسری رو دارند .به نظر بنده اینها ایادی مخالفان دکتر آقامیری هستند( یا حداقل کسانی که قصد رئیس سازمان شدن داشتند ولی موفق نشدند ) و حالا میخواهند با ناکارآمد نشون دادن تیم دکتر آقامیری به امیال شخصی خودشون برسند. گول نخورید تسری رو هوا خواهند کرد و اونموقع دست حسرت به دهان خواهید گرفت.
به دکتر آقامیری و تیمش هم توصیه میکنم این گروهها قصد مشغول کردن شمارو دارند تا تصمیمات اساسی را فراموش کنید .تیمهای زیادی مشغول شده اند تا شما موفق نباشید.حواستان را جمع کنید و از افراد هم عقیده در سازمان و ادارات کل استفاده کنید .زود دیر میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
1
1
اقا مگه قراره سال آینده هم تسری بدن ؟ جدی ؟
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
1
0
اگر این وضع ادامه پیدا کنه سرنوشت قوه قضایعه پیش می اید.همکاران فنی لطفا سکوت .سکوت سکوت.
فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
1
3
قانون جدید پرداخت تسری بر اساس مدرک هست. دیپلم و زیر دیپلم۲
فوق دیپلم۲/۵
لیسانس۳
فوق لیسانس و دامپزشک ۳/۵
دکترای تخصصی ۴

دکترا همکاران بنده خجالت بکشید .
ما که ضریبمون بالاست.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
4
2
سلام من خودم دکتر دامپزشک هستم.
اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم. ضرایب ما با 60 درصد پرداختی و بالا بودن حق شغل و شاغل و ضریب 3 و 4 پرداختی خیلی بالاتره
همکار بنده این برج 26 میلیون دریافت کرده
ایا اداری هم این مقدار دریافت کرده.
من واقعا متاسفم برا یه عده تنگ نظر.
اخرش با این کاراتون قطعش می کنید.
دامپزشک ۲
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
0
2
واقعا جای تاسف که ضریب تخصصی ترین رشته سازمان را کاهش دادند و بی قانونی رو در روز روشن رو انجام دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
2
ما در سیستان از برج ۱۲ سال ۱۴۰۰ استخدام شدیم ولی به ما حق تسری ندادند
پاسخ ها
hamid
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
خیلی از استانها که پرداخت شده
نظر شما
ادامه