کد خبر: ۶۹۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
با بدسلیقگی روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور که نقش مهمی در پخش این برنامه داشت هیچیک از بینندگان تلویزیونی متوجه نشدند این برنامه به فاصله 2 روز مانده تا 14 مهرماه به چه علتی از شبکه اول سیما پخش شد / انتظار می‎رفت در این برنامه از پیش تهیه و ضبط شده به دو مناسبت سال جهانی دامپزشکی و روز ملی دامپزشکی اشاره شود...

حکیم مهر -  برنامه "سیمای آبادی" شبکه اول سیما، عصر سه‎شنبه 12 مهرماه سالجاری به مدت 15 دقیقه به معرفی نقش دامپزشکی در سلامت جامعه اختصاص داشت.

در این برنامه دکتر دستور، دکتر مشکوة و دکتر مرحمتی به ترتیب رئیس، معاون و کارشناس سازمان دامپزشکی کشور به ارائه توضیحاتی درباره انواع نظارت‎های دامپزشکان دولتی بر محصولات دامی پرداختند.

همچنین درباره برخی بیماری‎ها نظیر تب مالت نکاتی ذکر شد و دکتر زینلی، دامپزشک و کارشناس مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت هم در این باره توضیحاتی ارائه نمود.

نظارت بهداشتی بر ذبح حیوانات، پرورش و عرضه آبزیان و صادرات محصولات از جمله دیگر مواردی بود که در این برنامه به آنها اشاره شد.

گفتنی است در این برنامه هیچ اشاره‎ای به فعالیت تعداد کثیری از دامپزشکان غیردولتی و همچنین سایررده‌های دامپزشکی نشد و گوینده برنامه بطور مستمر از عبارت "دامپزشکان سازمان دامپزشکی" استفاده می‎کرد.

با بدسلیقگی روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور که نقش مهمی در پخش این برنامه داشت هیچیک از بینندگان تلویزیونی متوجه نشدند این برنامه به فاصله 2 روز مانده تا 14 مهرماه به چه علتی از شبکه اول سیما پخش شد.

این در حالی است که انتظار می‎رفت در این برنامه از پیش تهیه و ضبط شده به دو مناسبت سال جهانی دامپزشکی و روز ملی دامپزشکی اشاره شود.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ب
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
0
از نظر اینها دامپزشک، ..............
دکتر ش.ز.
|
-
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
0
0
کمی آهسته تر همکار عزیز
همانگونه که خودتان در این وب سایت متذکر شده اید این هفته، هفته دامپزشکی است پس علت اینکه چرا دو روز مانده به 14 مهر پخش شد را باید درک کرده باشید اگر خبر ندارید باید بدانید که از اول هفته برنامه های متعددی در این زمینه بر روی آنتن رفته است و شما فقط این یکی را مشاهده نموده اید.

در مورد اشاره به سال جهانی دامپزشکی و روز ملی دامپزشکی منظر برنامه های بعدی باشید.
سیاست مطالبی که در برنامه های مختلف گفته می شود را تا حدودی می توان با نظرات خارج از صدا و سیما تغییر داد
درمورد اشاره به نقش دامپزشکان بخش خصوصی باید دو نکته را مد نظر قرار دهید اول اینکه بسیاری از دامپزشکان بخش خصوصی در اصل نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور در بخش خصوصی هستند و دیگری اینکه مراسم باشکوهی که در روز 14 مهرماه برگزار خواهد شد در اصل مراسمی است که بخش خصوصی برگزار می کند و انعکاس آن در کلیه رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری در اصل انعکاس دهنده فعالیت آنان می باشد وگرنه سازمان دامپزشکی کشور با این تعداد نیروی .... از عهده یک هزارم این فعالیت ها نیز بر نمی آمد.
اگر کمی در بکار بردن لفظ بد سلیقگی عجله نمی کردید متوجه می شدید که تا شانزدهم مهرماه برنامه های زیادی از رسانه ها در این مورد پخش خواهد شد آنهم در زمان بندی که صدا و سیما تعیین میکند نه ما - دامپزشک فعال در امور صدا و سیما
گلچین
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
0
0
باشه بازم خوبه.همین که با صداسیما هماهنگی کردن تا از این برنامه ها پخش بشه جای امیده و نیاز به تحسین داره.
نظر شما
ادامه