کد خبر: ۶۹۱۲۰

حکیم مهر: معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان از کشف یک محموله غیر قابل مصرف مرغ منجمد در داخل صندوق بار اتوبوس مسافربری در 25 فروردین 1401 در ورودی شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان از کشف یک محموله غیر قابل مصرف مرغ منجمد در داخل صندوق بار اتوبوس مسافربری در 25 فروردین 1401 در ورودی شهرستان سنندج خبر داد.

«دکتر ناصر مخدوم» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت بازرسان ستادی اداره کل دامپزشکی کردستان با هماهنگی و اقدامات به موقع فرماندهی و عوامل پلیس راه سنندج قروه، مقدار 350 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد غیر قابل مصرف که از مبدا یکی از شهرهای شمالی با اتوبوس مسافربری به سمت سنندج حمل می گردید را در روز پنج شنبه مورخه 25 فروردین سال جاری شناسایی و کشف و ضبط نمودند.

مخدوم افزود پس از پیگیری های لازم، صاحب کالا نیز شناسایی و با تشکیل پرونده ای برای ادامه رسیدگی و روند قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده موارد مشکوک در کوتاه ترین زمان با سامانه پیغام گیر 1512 این اداره کل و یا تلفن های شبکه دامپزشکی شهرستان های استان اطلاع رسانی نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.


نظر شما
ادامه