کد خبر: ۶۹۲۰۹

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی کردستان از شناسایی، ضبط و معدوم سازی بیش از ۱۴ تن مواد اولیه غیر قابل مصرف خوراک دام در مورخه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از یک کارخانه خوراک دام و طیور در استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مدیر کل دامپزشکی کردستان از شناسایی، ضبط و معدوم سازی بیش از ۱۴ تن مواد اولیه غیر قابل مصرف خوراک دام در مورخه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از یک کارخانه خوراک دام و طیور در استان خبر داد.

دکتر مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت بازرسان ستادی بهداشت عمومی در بازرسی از انبارهای نگهداری یکی از کارخانه های خوراک دام و طیور استان، مقادیر ۱۰ تن پودر ماهی، ۲ تن کلیسم فسفات و ۲ تن بنتونیت فاقد هویت و غیر قابل مصرف را کشف، ضبط نمودند.

وی ادامه داد پس از اخذ دستور از مراجع قضایی و کسب رضایت مدیر کارخانه، در همان تاریخ نسبت به انتقال و معدوم سازی موارد کشفی اقدام شد.

گفتنی است نظارت های اداره کل دامپزشکی کردستان در کارخانه های تولید خوراک دام و طیور در سال های اخیر به ویژه در سال ۱۴۰۰ به شکل قابل توجهی افزایش یافته و مدیریت اداره کل دامپزشکی کردستان با برنامه ریزی های اخذ شده، در سال جاری اقداماتی اساسی و موثرتر از قبل را به اجرا خواهد گذارد.


نظر شما
ادامه