کد خبر: ۶۹۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: در سفر استاندار مرکزی به شهرستان فراهان کلینیک و داروخانه دامپزشکی افتتاح شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سفر یک روزه «مخلص الائمه» استاندار مرکزی به شهرستان فراهان کلینیک و داروخانه دامپزشکی در روستای شیرین آباد بخش خنجین افتتاح شد.

همچنین در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و بیاتی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان و مدیران مربوطه کارگاه قالی بافی در شهر خنجین افتتاح شد.

بازدید از موزه مردم شناسی و حمام تاریخی شهر خنجین از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی به بخش خنجین بود.

روستای شیرین آباد در ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهرستان فراهان در استان مرکزی واقع شده و شغل مردم این روستا کشاورزی و دامداری است.

علاوه براین روستای شیرین‌آباد فراهان یکی از روستا‌های موفقی است که با برخورداری از کارآفرینان مستعد و پرتلاش از حدود پنج سال گذشته در حوزه تولید کفش به صورت انبوه شهره استان مرکزی و کشور شده که علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان روستا زمینه مهاجرت معکوس نیز در این خطه فراهم شده است.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
United States of America
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
1
0
این خبر واقعا ارزش انتشار داشت؟
دامپزشکی فراهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
3
0
سلام
بازدید استاندار مرکزی صرفا به جهت بازدید از محل احداث داروخانه دامپزشکی صورت گرفت . افتتاح رسمی کلینیک و داروخانه مذکور پس از صدور پروانه بهداشتی و بهره برداری مقدور خواهد بود . لطفا خبر را تصحیح بفرمایید .
نظر شما
ادامه