کد خبر: ۶۹۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان و دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان «دکتر الهه نارویی» را به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی ایرانشهر معرفی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر مهدی حسینی» مدیر کل دامپزشکی استان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل به شهرستان ایرانشهر سفر کرد.

در این سفر، در جلسه ای که در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه ی این شهرستان برگزار شد مدیرکل دامپزشکی استان، هفته سلامت را تبریک گفت و درخصوص اهمیت سلامت و ارتباط مستقیم فعالیت های دامپزشکی با سلامت جامعه مطالبی را عنوان داشت و در همین رابطه به بیان اقدامات و خدمات ارائه شده طی طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پرداخت.

گفتنی است در این جلسه، دکتر مهدی حسینی، خانم دکتر نارویی را به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر معرفی کرد و همچنین از اقدامات و خدمات «دکتر سید محمد امین حسینی» در مدت ریاست این اداره تقدیر و تشکر نمود لازم به ذکر است دکتر سیدمحمد امین حسینی به عنوان سرپرست معاونت اداره کل  و اداره دامپزشکی شهرستان چابهار منصوب گردیده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
1
1
سرپرست معاونت اداره کل و اداره دامپزشکی چابهار؟؟؟؟؟؟!!!!!!
ببخشید چطور شد؟!
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
2
فقط عکاسش.....همه مشخص هستن به غیر از اون بنده خدا
نظر شما
ادامه